
Na posebnoj konvenciji prodavaca i zastupnika u Berlinu, Kia je okupila oko 2900 partnera iz 41 evropske zemlje i predstavila im nove poslovne prilike. U VIP okruženju predstavljene su novosti u ponudi proizvoda ovog brenda i ključne stvari o tome kako Kia nastavlja svoju odvažnu evoluciju kako bi postala pružalac rešenja održive mobilnosti.
Događaju su prisustvovali vodeći predstavnici Kije, između ostalog Ho Sung Song, predsednik i izvršni direktor kompanije Kia, Marc Hedrich, predsednik i izvršni direktor kompanije Kia Europe, te Karim Habib, izvršni podpredsednik i vođa globalnog dizajnerskog odeljenja.
Na konvenciji ‘It's #OurMove’ naglasak je bio na ključnim tačkama Kijinog snažnog momentuma (Momentum - nagrađena vozila i budući uspeh), prilike (Opportunity - novi proizvodi, usluge i ponuda), vizije (Vision – namenska mobilnost i poboljšana povezivost) te iskustvo (Experience – emocionalna privlačnost i posebne usluge brenda). Nakon uspeha modela EV6, koji je osvojio nagradu za evropski auto godine (Car of the year) i najprestižnijeg modela EV9, Kia ove godine jača svoju posvećenost elektrifikaciji u Evropi predstavljanjem električnog kompaktnog SUV-a EV3. To je deo plana ovog brenda da do 2026. ponudi potpunu paletu električnih vozila.
"S obzirom na ključnu ulogu Evrope u Kijinoj globalnoj prodaji i njenu strategiju elektrifikacije, već ove godine predstavljamo model EV3 “ rekao je Ho Sung Song, predsednik i izvršni direktor. „Nakon uspeha modela EV6 i EV9 naš novi model Kia EV3 aktivno će voditi prelazak na električna vozila. Svoje napore ćemo usmeriti u jačanje brenda Kia, u robnu marku fokusiranu na klijente, s naglaskom na poboljšanju modela i iskustava klijenata po čemu odudaramo od drugih.
Održavanje momentuma
Kia kao etablirana marka u Evropi i dalje odlučno nastupa na tržištu i u 2023. godini je po podacima Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) ostvarila rekordnu prodaju 572.297 vozila s 4,5-postotnim tržišnim udelom među putničkim vozilima. Prodaja elektrifikovanih vozila premašila je 217.000 primeraka, dok elektrifikovani modeli predstavljaju 37,9 % Kijine prodaje.
Pored toga Kia namerava nadgraditi momentum poslednjih osam godina (2015-2023) kada se prodaja povećala za 56 %, a do 2028. godine želi dostići godišnju prodaju od 800.000 vozila i 5% tržišnog udela, dok bi prodaja elektrifikovanih vozila trebala iznositi do 85 % Kijine ukupne prodaje.
"Našim odvažnim preobražajem marke mogu ponosno da kažem da je Kia sada vodeći pružalac rešenja održive mobilnosti“ rekao je Marc Hedrich, predsednik i izvršni direktor Kia Europe. „Ova evolucija, koju pokreće naša posvećenost tome da smo napredni, odvažni i odgovorni, aktivirala je značajan rast i razvoj te osnažila naš položaj u delatnosti u narednim godinama.“
Prilike i mogućnosti
Kijina strategija za budućnost je jasna: zadovoljiti potražnju na tržištu širenjem mreže punjača i buduću dodatnu ponudu novih električnih modela s mogućnošću vrlo brzog punjenja, kao i elektrifikaciju postojećih modela.
Uvođenje dodatnih inovativnih tehnologija, poput dvosmernog punjenja (V2G, V2L, V2H), ovu će marku usmeriti prema dodavanju dodatne vrednosti celokupnom iskustvu klijenata.
Vizija za uspeh
Zajedno s prelaskom na održivu mobilnost Kia je i pionir u kreiranju i razvoju namenskih električnih vozila (PBV, purpose built vehicles), celovitih rešenja mobilnosti, koja združuju nameni prilagođena električna vozila s naprednim programskim rešenjima i postavlja standarde buduće mobilnosti s pametnim pristupom do potreba klijenata.
Kia takođe postavlja standarde u industriji s ciljem prelaska među pružaoce rešenja održive mobilnosti koja će do 2040. godine iznova definisati transport u svetu. Kao i EV3 i EV9 i sva ostala u budućnosti predstavljena električna vozila biće opremljena sa 10 obaveznih održivih elemenata koji su reciklirani, biološko proizvedeni i bez hemikalija.
Kia iskustvo
Najstariji južnokorejski automobilski div fokusirao se na pružanje zadovoljstva na svim dodirnim tačkama korisničkog puta, što je za Kiju od ključnog značaja, jer nudi vozila koja su emocionalna, pouzdana, praktična i povezana. Kia omogućava podršku klijentima u realnom vremenu za rešavanje eventualnih problema s njihovim vozilom pomoću tehničkog servisnog centra. Na kraju krajeva, Kia digitalizuje i vlasničko iskustvo kao i održavanje pomoću usluga MyKia za klijente i MyService za trgovce.
PR saopštenje