home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BYD Dolphin

Udeo Kine u uvozu isključivo električnih vozila u Nemačku porastao je na 40,9% u prva četiri meseca ove godine, iako je broj takvih uvezenih vozila pao za 15,7%, navodi Savezna administracija za statistiku (Destatis).

Evropska komisija je prošle nedelje najavila uvođenje kaznenih carina na kineska električna vozila u potezu koji bi takođe mogao da pogodi nemačke proizvođače automobila koji proizvode u Kini za izvozno tržište.

Prema Destatisu, uvoz kineskih električnih vozila je u snažnom rastu, pri čemu je 29,0% od 447.200 jedinica uvezenih u Nemačku prošle godine došlo iz Kine. Sledeća je bila Južna Koreja, daleko iza s 9,9%, ili 44.200 jedinica, a sledi je Češka s 9,3%, ili 41.600 jedinica.

Udeo Kine u 2022. je iznosio 12,0%, a 2020. 7,7%.

Komisija od jeseni ispituje uvoz kineskih električnih automobila zbog državnih subvencija koje narušavaju tržišno takmičenje.

Prema podacima Komisije, kineski električni automobili su oko 20% jeftiniji od modela proizvedenih u Evropskoj uniji. Tu razliku pripisuje nepravednim državnim subvencijama.

Izvor: Seebiz.eu

Foto: Arhiva Autoblog.rs / BYD



čitanja : 289



Komentari