home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Dacia Logan

Proizvođač iz Miovenija je u poslednjih 12 godina proizveo milion vozila s dvogorivnim sistemom benzin/plin. Logan je najpopularniji model s ovim dvogorivnim sistemom, jer Eco-G verziju bira 55 posto njegovih kupaca.

Dacia modeli s oznakom Eco-G, sve su popularniji i popularniji, pogotovo kada je iz upotrebe izašao štedljivi dizel. Prema podacima rumunskog proizvođača, Eco-G motori predstavljaju ove godine oko 30 posto prodaje marke.

Logan je najpopularniji model s ovim dvogorivnim sistemom, jer Eco-G verziju bira 55 posto njegovih kupaca. Sledeći model na listi je Sandero, uključujući Sandero Stepway čiju prodaju čini 48 posto verzija s plinskom instalacijom, te Jogger sa 44 posto prodaje LPG verzija. Globalno, najvažnija tržišta za Dacia Eco-G gamu su Italija, Francuska, Nemačka, Španija i Poljska, navodi Klix.ba.

Rumuni su izračunali da u režimu rada na plin, Dacia modeli u proseku emituju 10 posto manje CO2 od onih opremljenih ekvivalentnim benzinskim motorima. Od 2012. godine do danas Dacia je proizvela milion vozila s benzinskim motorom prilagođenim da radi na i tečni naftni gas poznatiji kao LPG ili TNG.

Dacia TNG

S obzirom da je Duster bio poslednji model s dizelskim pogonom, a da je nedavno lansirani naslednik ostao bez njega, potražnja za Eco-G modelima može ići samo uzlaznom putanjom. Automobili u ovoj verziji s motorom koji koristi dve vrste goriva, ne samo da su štedljiviji od benzinaca, pa čak i od dostupnih hibrida, oni su u praksi cenovno među najpovoljnijim.

Na nekim tržištima, zbog ekoloških bonusa, vozila s LPG instalacijom imaju jednaku cenu kao obični benzinci.

Izvor: Klix.ba / Dacia

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Dacia



čitanja : 2997



Komentari