
Ferrari je najavio proširenje svog programa produžene garancije sa dva nova proizvoda namenjena posebno vlasnicima plug-in hibridnih modela kao što su SF90 Stradale i 296 GTB.
Oni uključuju Warranty Extension Hybrid & Power Hybrid produžene garancije, koje se mogu kupiti u dvogodišnjim ili četvorogodišnjim blokovima. Ferrari nije pomenuo cene u svom saopštenju.
Ferrarijevi automobili dolaze sa trogodišnjom fabričkom garancijom, dok se za hibridne modele fabrička garancija automatski produžava na pet godina za komponente specifične za hibrid. Produžene garancije se mogu kupiti za automobile kojima je istekla originalna fabrička garancija, nakon tehničkog pregleda automobila od strane ovlašćenog dilera Ferrarija, potvrdio je ovaj proizvođač automobila.
Warranty Extension Hybrid produžava fabričku garanciju za ceo automobil, a kada se garancija produži na osmu godinu, Ferrari će zameniti bateriju bez dodatnih troškova. Druga zamena će se desiti nakon 16. godine, ponovo bez dodatnih troškova ako se garancija produži. Ovo će osigurati da neće doći do gubitka performansi tokom vremena zbog degradacije baterije.
Power Hybrid posebno pokriva pogonski sklop, uključujući bateriju i povezane komponente, od osme do 16. godine. U ovom slučaju, baterija će biti zamenjena nakon 16. godine.
Kao i kod drugih Ferrarijevih proizvoda sa produženom garancijom, Warranty Extension Hybrid i Power Hybrid se prenose na bilo kojeg budućeg vlasnika.
Bloomberg je prošle nedelje pisao da će Ferrari imati sličnu ponudu za svoja buduća električna vozila. Baterija je najskuplja komponenta u većini električnih vozila, a bilo je slučajeva da je zamena nakon isteka garancije rezultirala da je račun ispao viši nego što je vozilo vredelo.
Iako se to verovatno neće desiti u slučaju Ferrarijevog EV-a koji treba da bude predstavljen sledeće godine, za koji se navodi da će koštati preko 500.000 dolara, Ferrari će ipak ponuditi produženu garanciju kako bi ublažio zabrinutost vlasnika o istrošenoj bateriji, kao i da stvori novi izvor prihoda za kompaniju.
Prema Bloombergovim izvorima, produžena garancija za EV će koštati oko 7.000 evra godišnje. Slično kao i Ferrarijeve postojeće produžene garancije, nivo garancije koji pruža produžena garancija na baterije trebalo bi da pomogne u održavanju vrednosti preprodaje, posebno kada bude lansirano više elektrifikovanih modela.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs