home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BMW i4

Nemački proizvođač automobila BMW je objavio rezultate za prvu polovinu 2024. godine, s ukupnom prodajom od 1,2 miliona vozila.

Sveukupno, obim prodaje je bio 0,1 odsto manji nego pre godinu dana.

Osnovna marka BMW je imala nešto bolje rezultate s 1,1 milion prodatih automobila i rastom od 2,3%. S druge strane, Mini i Rolls-Royce su prvih šest meseci 2024. završili s padom od 18,7% na 114.000 automobila odnosno 11,4% na 2.819 automobila.

Rezultati su bili nešto bolji za isključivo električne automobile. Prodaja u celoj grupi je porasla za gotovo četvrtinu na više od 190.000 jedinica, te više od trećine u ključnoj marki BMW.

BMW M je u prvih šest meseci 2024. plasirao skoro 100.000 vozila ili za 5,1 odsto više nego u istom periodu 2023.

BMW prodaja

Gledajući različite regije sveta, najnovije brojke nisu proizvele veće anomalije. Prodaja je blago pala u Nemačkoj i Aziji, uključujući Kinu, dok je u Evropi i SAD-u zabeležen mali rast.

Poslovanje grupe još uvek se može oceniti pozitivnim "u izazovnom tržišnom okruženju", prema rečima glavnog direktora prodaje Jochena Gollera.

"U prvih šest jeseci ove godine uspeli smo da ostvarimo dvocifreni rast s potpuno električnim vozilima i modelima iz višeg premium segmenta", rekao je Goller.                 

Za poređenje, Audi je u prvoj polovini 2024. širom sveta plasirao 833.000 svojih automobila (pad od 8 odsto), a Mercedes 960.000 vozila (takođe pad od 8 odsto).

Izvor: Seebiz.eu / BMW / Audi / Mercedes

Foto: BMW



čitanja : 484



Komentari