home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Mercedes-AMG GT

Iz AMG-a je stigla informacija da će njihov čuveni 4,0 litarski V8 biturbo motor ostati u priči znatno duže od predviđenog, ali nema nade da će se opet naći ispod prednjeg poklopca najsnažnijih verzija C i E-Klase.

Zbog evidentnog smanjenja potražnje za električnim automobilima i u Mercedesu su redigovali ranije planove na temu potpune elektrifikacije svojih modela, a onda i objavili da su pripremili mnogo novca koji će biti uložen u razvoj motora s unutrašnjim sagorevanjem kojima će asistirati hibridni sistemi.

Tvrdeći da potencijalni kupci nakon prvobitnog otpora sve više prihvataju činjenicu da aktuelni model C63 više ne pokreće čuveni 4,0 litarski biturbo V8 motor koji je zamenjen dvolitarskom četvorocilindarskom opcijom (M139) s plug-in hibridnim sistemom, odluku uprave Mercedesa na temu motora s unutrašnjim sagorevanjem podržavaju i u AMG odeljenu na čijem je čelu Michael Schiebe.

U novoj izjavi za medije Schiebe je rekao da glasine o povratku pomenutog V8 motora u najsnažnije modele C i E-Klase nisu tačne, ali je takođe potvrdio da će čuveni 4,0 litarski biturbo V8 (M177) ostati u ponudi za pojedine modele AMG-a znatno duže od očekivanog, jer se potpuna elektrifikacija očekuje tek iza 2035. godine.

Do tada, pored gromoglasnog 4,0 litarskog V8 motora koji se očekuje u novom modelu CLE i dugo osporavane progresivne četvorocilindarske plug-in opcije (680 KS), u AMG-u imaju i odličnu plug-in kombinaciju u kojoj glavna uloga pripada rednom trolitarskom benzinskom biturbo motoru sa šest cilindara, a dostupna je uz nekoliko modela Mercedesa među kojima je i aktuelna E-Klasa.

Izvor: Klix.ba / Autocar.co.uk

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Mercedes-AMG



čitanja : 264



Komentari