
Nova platforma za Acurin sledeći električni SUV i čitav asortiman proizvoda iz 0 Series znače da Honda nema planove da uspori svije planove za elektrifikaciju.
„Mnogi ljudi govore o usporavanju prodaje električnih vozila“, rekao je izvršni potpredsednik Honde Shinji Aojama novinarima tokom okruglog stola u Montereju.
„Naš fokus je jasan na osnovu našeg cilja da postignemo ugljeničnu neutralnost do 2050. godine. „Nismo promenili naše uverenje da su EV na baterije najefikasnije rešenje u oblasti male mobilnosti, kao što su motocikli ili automobili“, nastavio je on.
„Još uvek smo u ranim danima ere EV… Ostajemo uvereni da će promena EV-a nastaviti da se odvija stabilno… Tako da ćemo zadržati naš dugoročni pogled i očekujemo da će se ovaj ekosistem menjati korak po korak.”
Za Hondu, električna vozila su i dalje deo plana, navodi Motor1. Ovo dolazi u trenutku kada su drugi proizvođači automobila počeli da povlače ulaganja u EV. Ford i General Motors preusmeravaju više sredstava na plug-in hibride, dok kompanije poput Audija i Mercedes-Benza pomeraju svoje vremenske rokove godinama unazad.
Ali to ne znači da Honda potpuno na EV - barem ne još. Kazuhiro Takizava, izvršni direktor američke Honde, istakao je da će kompanija zauzeti "uravnotežen" pristup elektrifikaciji i da će SUS i hibridna vozila i dalje biti deo Hondinih predstojećih planova.
„Nastavićemo da ulažemo u snagu naših hibridnih i SUS vozila“, rekao je Takizava, „dajući nam izbalansiran i fleksibilan pristup elektrifikaciji… Preduzimamo jedinstven, fleksibilan pristup u našem EV čvorištu u Ohaju gde će prva faza proizvodnje električnih vozila krenuti krajem sledeće godine. To će nam omogućiti da bolje proizvodimo sva naša benzinska i električna vozila na istoj proizvodnoj liniji."
Hondina nova platforma 0 Series će podržati buduće Hondine SUV-ove, pa čak i sportski automobil. Acura će usvojiti platformu za svoj EV SUV, kao i za sportski automobil „NSX tipa “, što je Aojama potvrdio u istom intervjuu. Ova nova EV platforma, kaže Honda, biće „lagana“.
„Pokušavamo da izgradimo snažan brend električnih vozila, a ne posao sa električnim vozilima kako bismo postigli naš cilj nultog uticaja na životnu sredinu“, napominje Aojama. „To je naša najveća misija sa kojom se danas suočavamo."
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs