
Mnogo se piše i govori o velikom naletu kineskih proizvođača automobila, ali taj talas je uglavnom zahvatio domaće kinesko tržište gde nemačke i japanske marke beleže sve slabije prodajne rezultate, a lokalne marke napreduju. U Evropi je u planu velika kineska invazija, ali taj Dan D nikako da se dogodi, ako se izuzme tek ozbiljniji prodor MG-ja na neka tržišta. Ostali proizvođači su još na skromnim brojkama, a jedan od njih je BYD koji ima velike planove i skromnu realizaciju.
BYD je od janaura do kraja jula ove godine prodao samo 1432 vozila u Nemačkoj, a to je baš skromno, navodi Revija HAK.
Odradio je BYD i sponzorstvo Evropskog fudbalskog šampionata, ali za sada nema rezultat, odnosno, izrazimo se terminologijom najpopularnije igre na svetu, uverljivo gubi na gostujućem terenu. Zbog toga je BYD preduzeo važan korak i oduzeo zastupništvo kompaniji Hedin Mobility Group te će uvoz i prodaju vozila iz Kine nadgledati direktno, pomoću svoje firme u Nemačkoj, piše Focus Online. BYD u Nemačkoj prodaje niz vozila: Dolphin, Atto 3, Seal, Seal U…

Ideja je proširiti mrežu trgovaca u Nemačkoj, a nešto se hitno mora napraviti jer BYD gradi prvu evropsku fabriku u Mađarskoj. Čemu fabrika ako se ne zauzme pozamašni deo tržišta?
Izvor: Revijahak.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / BYD