home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Mercedes unutrašnjost

Vlasnici tvrde da su to ekrani za suvozače, prepoznavanje otisaka prstiju…

Američki J.D. Power je ispitao više od 80.000 kupaca novih automobila o tome koje tehnološke karakteristike im se sviđaju, a koje ne. Istraživanje pokazuje da proizvođači automobila još pokušavaju da shvate kakvu naprednu tehnologiju ljudi vole – a šta im smeta.

Potrošači ne vide vrednost u ekranima za suvozače ili čitačima otiska prsta prilikom ulaska u vozilo, ali vole nadzor mrtvog ugla i pametnu kontrolu klime. Rezultati pokazuju da automobilska industrija još uvek uveliko uči bez kojih vrsta tehnologije ljudi ne mogu da žive i šta će ih najverovatnije iznervirati kada im je ponuđeno, piše Revija HAK.

Ekrani za suvozače, na primer, nisu nešto u čemu vozači vide vrednost. J. D. Power primećuje da se u samo 10% vozila svakodnevno vozi suvozač na prednjem sedištu, zbog čega postavljanje ekrana nema previše smisla. Kontrole gestovima koje omogućavaju vozaču da prilagodi stvari prelaskom prsta u vazduhu takođe nemaju odjeka, a korisnici prijavljuju da su problematične i da im nedostaje funkcionalnost.

Ili, kako kaže J. D. Power, kontrole gestovima, čitači otiska prsta i sistemi za prepoznavanje lica neuspešno pokušavaju da reše problem za koji vlasnici nisu znali da ga imaju.

Izvor: Revijahak.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Ford



čitanja : 2088



Komentari