
Vlasnici tvrde da su to ekrani za suvozače, prepoznavanje otisaka prstiju…
Američki J.D. Power je ispitao više od 80.000 kupaca novih automobila o tome koje tehnološke karakteristike im se sviđaju, a koje ne. Istraživanje pokazuje da proizvođači automobila još pokušavaju da shvate kakvu naprednu tehnologiju ljudi vole – a šta im smeta.
Potrošači ne vide vrednost u ekranima za suvozače ili čitačima otiska prsta prilikom ulaska u vozilo, ali vole nadzor mrtvog ugla i pametnu kontrolu klime. Rezultati pokazuju da automobilska industrija još uvek uveliko uči bez kojih vrsta tehnologije ljudi ne mogu da žive i šta će ih najverovatnije iznervirati kada im je ponuđeno, piše Revija HAK.
Ekrani za suvozače, na primer, nisu nešto u čemu vozači vide vrednost. J. D. Power primećuje da se u samo 10% vozila svakodnevno vozi suvozač na prednjem sedištu, zbog čega postavljanje ekrana nema previše smisla. Kontrole gestovima koje omogućavaju vozaču da prilagodi stvari prelaskom prsta u vazduhu takođe nemaju odjeka, a korisnici prijavljuju da su problematične i da im nedostaje funkcionalnost.
Ili, kako kaže J. D. Power, kontrole gestovima, čitači otiska prsta i sistemi za prepoznavanje lica neuspešno pokušavaju da reše problem za koji vlasnici nisu znali da ga imaju.
Izvor: Revijahak.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Ford