
U periodu januar - jun 2024. godine isporuke italijanske marke pale su s 15.300 na 6.500 jedinica, što je pad od blizu 60 posto. Za ovaj negativan učinak kriv je neefikasan marketing, smatra Karlos Tavares, prvi čovek Stellantisa.
"U slučaju Maseratija, imamo prave automobile i prave tehnologije. Možemo ponuditi modele sa SUS motorima ili 100 posto električne luksuzne sportske automobile. Ako je prodaja trenutno slaba, to je stvar marketinga. Takođe, ostvaren je veliki napredak na strani kvaliteta, ali sada moramo raditi na marketingu, moramo dopreti do potencijalnih kupaca i isporučiti pravu poruku za pravo pozicioniranje," rekao je Tavares.
Pre tri godine Stellantis se obavezao da će ulagati u svih 14 brendova u grupaciji u sledećih 10 godina. Dakle, barem do tada, Maserati je siguran.

Međutim, italijanska marka je u procesu transformacije svoje palete modela. Maserati je ove godine svetu predstavio potpuno električni GranCabrio Folgore, a sledeće godine će debitovati MC20 Folgore. Zatim sledi veliki SUV, takođe električni, a 2028. stiže i električni Quattroporte.

Kompanija je nedavno proizvela poslednji primerak limuzine Quattroporte s kojom je ujedno "sahranila" i V8 agregat.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Maserati