
Otvorene su knjige narudžbina za novi 100 posto električni retro model. Renault 4 E-Tech Electric već ima dostupne cene i spreman je za prodajne salone. Ovaj retro model startuje od 29.990 evra bez subvencije u verziji s 40-kilovatnom baterijom.
Nakon predstavljanja na Salonu automobila u Parizu, novi R4 je spreman da se suoči sa svojim rivalima, ako ih uopšte ima. Model koji se, u Renaultovom rastućem asortimanu, pozicionira kao SUV alternativa ponovno rođenom Renaultu 5 electric. Takođe ima ulogu električne alternative svemoćnom Renault Capturu.

Renault je otvorio knjigu narudžbina i isporuke će uskoro početi. Model se prodaje u različitim nivoima opreme i sa nekoliko motora, a oprema je strukturirana u nivoe opreme Evolution, Techno i Iconic. Kasnije, krajem ove godine, biće dostupne verzije s električnim platnenim krovom.

Osim opreme, koja je odlučujući faktor pri kupovini novog automobila, sve su oči uprte u pogonski sistem. Ovo ima smisla ako uzmemo u obzir da se radi o električnom automobilu. Novi Renault 4 svoju komercijalnu avanturu u Evropi počinje s dva motora, navodi Klix.ba.

Početni model ima motor od 90 kW (120 KS) sa 225 Nm maksimalnog obrtnog momenta i litijum-jonskom baterijom od 40 kWh. Ima domet do 308 kilometara prema WLTP ciklusu. Sprint od 0 do 100 km/h obavlja za 9,2 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 150 km/h. Ova varijanta u osnovi košta 29.900 evra, odnosno 25.900 evra sa subvencijom.
Za one koji traže još više performansi, tu je jači model s motorom od 110 kW (150 KS), u pratnji litijum-jonske baterije od 52 kWh, s kojom ima WLTP domet do 409 km. Takođe postiže maksimalnu brzinu od 150 km/h i ubrzava od 0 do 100 km/h za 8,2 sekunde. U ovoj verziji R4 košta 32.900 evra bez podsticaja i popusta, odnosno 28.900 evra sa eko bonusom.
Izvor: Klix.ba
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Renault