
Taycan je na poznatoj stazi kompletirao krug s vremenom 1:42,13, čime je postao najbrži električni automobil na Interlagosu. To ga čini gotovo osam sekundi brži u odnosu na Taycan Turbo S i to na stazi dugoj četiri kilometra i 309 metara.

"Na usponu pre krivine Curva do Cafe, odnosno pre glavnog pravca, koristio sam Attack Mode i automobil je dostigao brzinu od 270 km/h. Izlaskom iz krivine Curva do Sol sam već dostigao više od 200 km/h", izjavio je trostruki IMSA šampion Felipe Nasr, koji je bio za upravljačem.
Kao podseća Klix.ba, ovo je četvrti rekord za GT. Prvi je ostvaren prošle godine na Nirburgringu, kada je nadmašio Teslin Model S Plaid za 18 sekundi. Nakon toga je otišao na stazu Laguna Seka, a onda i na stazu u Šangaju.
GT pokreću dva elektromotora, koji isporučuju 1.034 KS i 1.240 Nm obrtnog momenta u Overboost modu. Opremljen Weissach paketom, automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 2,1 sekundu i postiže 306 km/h.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Porsche