
Sve u svemu, ovo skromno povećanje nije zahtevalo od kompanije da promeni mapiranje motora, veličinu turbo punjača, elektromotor ili bilo šta drugo.
Naime, Stellantis nije promenio ništa već je počeo da računa doprinos elektromotora od 28 KS ukupnoj snazi. Ovaj motor do sada nije bio uključen punu snagu, već samo benzinci, navodi Jutarnji.hr.

Blagi hibridni pogonski sklop, koji pokreće veliki deo asortimana Stellantisa, sastoji se od 1,2 litarskog trocilindričnog turbobenzinskog motora sa 136 KS i 230 Nm obrtnog momenta i sinhronog elektromotora s trajnim magnetom od 21 kW (28 KS) i 55 Nm, koji je integrisan u menjač s dvostrukom spojkom. Električni motor pokreće 48 V litijum-jonska baterija od 432 Wh. Osim što daje dodatnu snagu kada je to potrebno, električni motor je u stanju i samostalno da pokreće automobil, ali samo pri niskim brzinama i vrlo nežnom gasu.
Zbog promena snage koja se u stvari realno nije promenila sada se menjaju tablice s podacima i nazivi različitih modela u koje je ugrađen 1.2 blagi hibridni motor. Od Alfa Romea Juniora, preko Citroena C3, Fiat Grande Pande i Opel Corse do Peugeota 5008. Promenama je obuhvaćeno čak 25 modela, s izuzetkom Citroena C4 X, koji i dalje ima deklarisanu snagu od 136 KS, ali i to će se verovatno uskoro ažurirati. Treba napomenuti da "dodatnih devet konjskih snaga" srećom nije rezultiralo povećanjem cene ni za jedan model.
Izvor: Jutarnji.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Opel / Alfa Romeo