home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Mercedes CLA
 
Mercedes-Benz se priprema za "transformaciju koja se događa jednom u 100 godina" i koja će preoblikovati tržište automobila, rekao je izvršni direktor Ola Kelenius.

Transformaciju pre svega pokreće tehnologija - digitalizacija, nulta emisija i automatizovana vožnja, rekao je Kelenius na sajmu automobila u Šangaju.

Kompanija, dodao je, ulaže više nego ikad u tehnologiju, inovacije i proizvode da bi držala korak s promenama.

Mercedes je uoči sajma u Šangaju predstavio model električnog automobila CLA s produženim međuosovinskim rastojanjem, namenjen kineskom tržištu.

Domet novog vozila premašuje 860 kilometara – što je Kelenius opisao kao najveću proizvodnu ofanzivu u sledeće tri godine.

Kinesko tržište, istakao je, izuzetno je konkurentno, a potrošači su u poslednje dve godine oprezniji.

Mercedes očekuje konsolidaciju među brojnim proizvođačima na kineskom tržištu u sledećih pet do deset godina.

Kao i mnogi nemački proizvođači automobila, Mercedes se poslednjih godina muči zbog konkurencije iz Kine, te je u prvom tromesečju na godišnjem nivou zabeležio pad prodaje od sedam posto.

Uprkos padu prodaje od 10 posto u Kini u prvom tromesečju, to tržište i dalje čini više od jedne trećine ukupne Mercedesove prodaje automobila.

Dobit grupe Mercedes je lane pala za više od 28 posto u odnosu na prethodnu godinu i iznosila je 10,4 milijarde evra. Prihodi su manji za 4,5 posto i iznosili su 145,6 milijardi evra.

Ove godine kompoanija očekuje još veće prepreke i manju dobit. Predviđa se i blagi pad prodaje putničkih automobila. Prošle godine Mercedes je prodao ukupno 1,98 miliona vozila.

Izvor: Seebiz.eu / DPA

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Mercedes



čitanja : 8242



Komentari