
"Jasan signal i ciljana podrška bi trebalo da pomognu u prevladavanju skepticizma potrošača i da podstaknu prodaju u tom segmentu", rekao je šef prodaje VW-a Martin Zander.
Istakao je da većinu električnih automobila kupuju pravne osobe, koje takođe dobijaju posebne pogodnosti.
Zander je govorio na obeležavanju montaže milion i po potpuno električnih automobila u fabrici u Emdenu, koja proizvodi samo vozila na baterije.
Slaba prodaja električnih automobila i dalje opterećuje automobilsku industriju koja se bori.
"Nemački proizvođači su prespavali prelaz na elektromobilnost", rekao je Frank Švope, analitičar na Berlinskom univerzitetu primenjenih nauka i malih i srednjih preduzeća.
Prema njegovim rečima, nemačke marke teško se približavaju mlađim i modernijim kupcima, posebno u Kini, najvećem svetskom tržištu automobila.
Izvor: Seebiz.eu / DPA
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Volkswagen