
Za potrebe testiranja, elektroenergetski sistem u Mazdinom sedištu – jedini sistem za proizvodnju električne energije kojim upravlja proizvođač automobila u Japanu – biće povezan sa Toyotinim sistemom koji koristi baterije iz elektrifikovanih vozila, putem njihovih sistema za upravljanje energijom. Time će se omogućiti verifikacija stabilnog, visokokvalitetnog i efikasnog punjenja i pražnjenja. U budućnosti će se sistem za skladištenje energije koristiti za uravnotežavanje snabdevanja i potražnje električne energije iz obnovljivih izvora, čija proizvodnja zavisi od vremenskih uslova i doba dana, čime će se doprineti ostvarenju ugljenične neutralnosti.
Testiranja imaju za cilj da se doprinese izgradnji baterijskog ekosistema, koji je deo sedam ključnih izazova automobilske industrije na kojima radi Japansko udruženje proizvođača automobila. Kako bi se obezbedila stabilna nabavka ključnih sirovina i izgradio otporan lanac snabdevanja, baterijski ekosistem je usmeren na održivo ponovno korišćenje baterija u Japanu, uključujući i baterije iz elektrifikovanih vozila.
U budućnosti će obe kompanije nastaviti da rešavaju izazove unutar cele industrije, usredsređujući se na višestruke puteve prema postizanju ugljenične neutralnosti i jačanju konkurentnosti industrije.
*Sistem brzo uključuje i isključuje protok energije svake baterije, čak i kada su nove baterije spojene na one oštećene ili sa različitim kapacitetom
PR saopštenje