
Kako navodi Motor1, oko 48.000 jedinica je proizvedeno otkako je prvi R35 sišao sa proizvodne trake fabrike u Točigiju 2007. godine. Poslednji primerak je Premium edition T-Spec u Midnight Purple boji, a namenjen je kupcu u Japanu.

Ovo je samo privremeni oproštaj. Generalni direktor i predsednik Nissana, Ivan Espinosa, uverava entuzijaste da će se Godzila ponovo uzdići: „Mnogobrojnim fanovima GT-R-a širom sveta, želim da vam kažem da ovo nije oproštaj od GT-R-a zauvek, naš je cilj da se GT-R jednog dana vrati.“
Međutim, njegov komentar nakon toga jasno stavlja do znanja da naslednik R36 neće stići uskoro: „Dakle, sve što mogu da zamolim je vaše strpljenje. Iako danas nemamo precizan plan koji je finalizovan, GT-R će evoluirati i ponovo se pojaviti u budućnosti.“
Espinosa nije prvi viši rukovodilac kompanije Nissan koji je izrazio posvećenost povratku GT-R-a. U razgovoru za Motor1 u aprilu na Salonu automobila u Njujorku, glavni planer proizvoda Nissan USA, Ponc Pandikutira, samouvereno je rekao: „GT-R će se vratiti, bez sumnje.“ Slično tome, Arno Šarpentje, potpredsednik za strategiju marketinga proizvoda, rekao je za Auto Express da „ljudi rade“ na direktnom nasledniku R35.
Nissan je već nagovestio pravac u kom bi R36 mogao da krene, i to konceptom Hyper Force sa 1341 KS, koji je 2023. prikazan u Tokiju. Ostaje da se vidi da li će sledeći GT-R biti potpuno električan ili će zadržati motor sa unutrašnjim sagorevanjem još jednu generaciju.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs