
U Londonu je nagrada uručena Luki Betiju, izvršnom direktoru i osnivaču Kimera Automobili, direktno od strane uredničkog tima Top Geara, u prisustvu ključnih ličnosti iz međunarodnog automobilskog sveta.
Da bi proslavili ovu pobedu i kraj proizvodnog ciklusa EVO37, Kimera Automobili najavljuje L’ULTIMA REGINA: ekskluzivni jedinstveni primerak.
Top Gear je opisao EVO37 kao „autentičan restomod za ljude koji zaista žele da voze“, ističući sposobnost automobila da pruži fizičko, emocionalno i nostalgično iskustvo vožnje, nešto zaista jedinstveno u modernom automobilskom pejzažu, daleko iznad jednostavne estetske reinterpretacije plemenitog pretka.

Magazin je naglasio da „malo automobila poseduje takvu fluidnost. Još manje njih može da kombinuje slobodu izražavanja sa smirenošću“, ističući da EVO37 spaja agilnost, ravnotežu i sposobnost da projektuje svoju dinamičnu ličnost u svakoj situaciji.
Njegov motor je definisan kao „jednostavno tako ljut i ružan i lep“, kucajuće srce koje spaja sirovu, neukroćenu snagu sa visceralnim šarmom, sposobno da oduševi svakoga ko je spreman da ga pogura do njegovih granica. Njegovo magnetno prisustvo i hipnotički zvuk odmah privlače pažnju, čineći ga, rečima Top Geara, „nemogućim za ignorisanje“.
Top Gear je sažeo suštinu EVO37 još jednom upečatljivom rečenicom: „Kimera jednostavno teče“. Svaki ugao, svaki nalet ubrzanja, svaka promena brzina deluje prirodno i harmonično, pravi ples između čoveka i mašine, pružajući fluidnost, kontrolu i čisto zadovoljstvo u vožnji.

EVO37 nije samo dinamički izuzetan, već je i savršeno proporcionalan: „Vau. Ova mašina prave veličine, bolno kul, jeste apsorbujuća za vožnju“ Potpuno obavija svog vozača fizičkim, senzornim i zanimljivim iskustvom koje je Top Gear opisao kao „hipnotizirajuće za vožnju, fizičko, osvežavajuće, nostalgično i resetovanje za kojim svi žudimo“.
Ovaj nivo autentičnosti i posvećenosti zadovoljstvu u vožnji je ono što izdvaja EVO37 u današnjem pejzažu super automobila. Automobil nije samo vežba stila: „To je živo, vatreno otelotvorenje svega što volimo kod automobila.“
Živ je, emotivan i zadivljujući, sposoban da svaki put i svaku krivinu pretvori u nezaboravan trenutak. Kombinacija stila, savršenih proporcija i zadovoljstva u vožnji, zajedno sa fluidnom snagom i magnetnim karakterom motora, učinila je EVO37 najživljim, najautentičnijim i najpamtljivijim od svih takmičara, donevši mu titulu „Top Gear Performance Car of the Year 2025“.

Da bi proslavili ovo prestižno priznanje i obeležili završetak proizvodnog ciklusa EVO37, Kimera Automobili najavljuje svoju nameru da stvori konačno, jedinstveno i komemorativno vozilo, sposobno da otelotvori duh svog pretka, a istovremeno simbolizuje prelazak ka budućnosti brenda. Ovaj slavljenički unikat predstavljaće plemenitu i kultnu interpretaciju EVO37, sa ekskluzivnim tehničkim i estetskim karakteristikama razvijenim u saradnji sa dugogodišnjim partnerima brenda.
Ambicija je da se stvori kraljevski automobil, onaj koji izražava punu emocionalnu snagu, zanatstvo i strast koji su definisali EVO37, istovremeno uzdižući njegove najistaknutije kvalitete.
Kodni naziv projekta, L’ULTIMA REGINA („Poslednja kraljica“), odražava Kimerinu tradiciju pripovedanja i na nezaboravan način označava kraj poglavlja koje je ostavilo značajan trag na savremeni automobilski svet. Ovaj unikat će imati ekskluzivnu konfiguraciju: posebnu boju, plemenite materijale, jedinstvene stilske detalje, prefinjene komponente i inovativna dizajnerska rešenja koja će ga učiniti zaista neponovljivim. Takođe će uključivati jedinstveni, kultni element koji slavi nagradu za najbolji performansni automobil godine.
Otkrivanje ovog unikata pratiće ekskluzivni događaj u sedištu Kimere, uz učešće tehničkih partnera, odabranih medija i kreatora, iskustvena proslava koja označava kraj proizvodnog ciklusa EVO37. To će poslužiti kao idealan trenutak da se elegantno ispriča prelaz između prošlosti, sadašnjosti i budućnosti unutar Kimerine porodice, u očekivanju skorog dolaska EVO38.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Kimera Media / Top Gear
Video: Top Gear