

Šef Mate Rimac, rekao je da neće biti „dodatnih“ automobila bez obzira na potražnju.
Plan ostaje fiksan, a proizvodnja će se produžiti do 2029. godine. Cilj kompanije je da proizvodi oko 80 automobila godišnje, i sigurno je da će neki od kupaca da preskoče skupu dodatnu opremi samo kako bi ranije dobili svoj Tourbillon.

“Ovo je prvi potpuno novi Bugatti u poslednjih 20 godina, a od početka do kraja razvijen je u Hrvatskoj,” otkrio je Mate Rimac, glavni izvršni direktor kompanije Bugatti Rimac, na predstavljanju novog hiperautomobila u bivšem letnjikovcu osnivača Etorea Bugatija, a današnjoj fabrici, nedaleko od Strazbura. “Jako sam emotivan”, nije skrivao oduševljenje Rimac, prenosi “Jutarnji.hr.”
Automobil do 400 km/h ubrzava za 25 sekundi!
Rimac je na konferenciji magazina “Automobilwoche” priznao da su svi automobili prodati i pre početka sklapanja, a javnost jedva čeka da vidi koji će to VIP-ovci prvi da dobiju najnoviji i najmoderniji Bugatti. Tehnički gledano, Tourbillon ima veliko srce sa unutrašnjim sagorevanjem - upravo ono što mnogi kupci na ovom nivou očekuju. U njegovom jezgru nalazi se atmosferski 8,3-litarski V16 motor iz Coswortha, snage 1.000 KS, postavljen ispred zadnje osovine i pokreće zadnje točkove. Radi sa tri elektromotora od 340 KS - dva napred i jednim pozadi - kako bi se stvorio pogon na sva četiri točka sa plag-in hibridom i kombinovanom snagom od oko 1.800 KS. Baterija od 25 kWh obećava domet do 60 kilometara samo na struju, dok ukupna masa ostaje nešto manje od dve tone.

Automobil ubrzava od 0 do 100 km/h za dve sekunde, a od 0 do 200 km/h za manje od pet sekundi. Ako vas zanima, a trebalo bi, do 400 km/h stiže za 25 sekundi, sa maksimalnom brzinom ograničenom na 445 km/h. Dizajn podseća na model “Type 57 SC Atlantic”, kabina se drži mehaničke filozofije bez ekrana, a verzija “Équipe Pur Sang” ističe se sa osam izduvnih otvora.

Ovaj uspeh treba posmatrati u svetlu dva moderna Bugatrija. Na primer, Veyron je proizveden u ograničenoj seriji od 450 primeraka, a njegova prodaja trajala je gotovo celu deceniju, od premijere 2005. do 2014. S druge strane, Bugatti Chiron je bio ograničen na 500 primeraka i rasprodao se znatno brže. Prve isporuke započele su 2017. godine, a narudžbine su gotovo u potpunosti rezervisane u roku od otprilike pet godina.
Izvor: Sportal.blic.rs
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Bugatti