
Da mladi naraštaji itekako mogu da doprinesu poboljšanju na polju saobraćaja i prevoza, potvrđuje i Škodin projekat Uniqway car sharing u koji su aktivno uključeni i studenti praškog univerziteta.

Američki proizvođač električnih automobila zatražio je od potencijalnih kupaca, koji su već naručili Model 3 i uplatili depozit od 1.000 dolara, dodatnu sumu novca, pre nego što kompanija počne da izrađuje njihovo vozilo.

Slavni pevač se u poslednje vreme rešava svojih limenih ljubimaca, pa evo šanse za vas ako ste obožavalac harizmatičnog Britanca.

Volvo je za kupce u Sjedinjenim Državama namenio ograničenu seriju od 20 primeraka modela S60 Polestar sa 420 konjskih snaga.

Italijanski karabinjeri imaju čast da u svojoj ergeli imaju zaista impresivne automobile, a sada im se smeši prilika da prvi isprobaju novi Ferrarijev SUV.

Nemački BMW je saopštio da je s kineskim proizvođačem litijumskih baterija Contemporary Amperex Technologyjem (CATL) potpisao ugovor o nabavci vredan nešto više od milijardu evra.

Na aukciji i gala večeri koja će se održati u Blenheim Palaceu, kolekcionari će se boriti za retke modele Ferrarija i Maseratija.

Originalni Benz Patent-Motorwagen, trotočkaš koji se smatra prvim ikada napravljenim automobilom, nastao je 1885. godine.

Italijanski proizvođač razjasnio je dilemu oko sudbine svog sportskog dvoseda.

Severno-američki, međunarodni sajam automobila se decenijama održavao u januaru, početkom svake nove godine, međutim, to se menja.

Sezona porodičnih odmora i putovanja je počela, pa ne miruje ni tradicionalno aktivan studio Porsche dizajna.

Seat Leon Cupra 300 će morati da promeni ime u Seat Leon Cupra 290. Španski kompaktni sportista je naime zbog nove regulacije testova (WLTP, odnosno Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) ostao bez 10KS.

Postoje brojne metode kojima se utvrđuje koliko je automobil brz. Neki navode podatak o ubrzanju do 100 km/h, drugi maksimalnu brzinu, a trećima je najvažniji rezultat na 402 metra.

Uhapšeni šef marke Audi Rupert Stadler, čak i ako dokaže svoju nevinost, gotovo sigurno se neće vratiti na svoju poziciju na vrhu luksuzne marke.

Popularni Daimlerov gradski mališan puni 20 godina od početka proizvodnje, ali savremeni tokovi auto-industrije mogli bi brzo da ga pošalju u penziju.