
Kako piše B92, američki online video servis Netflix pregovara sa BBC-jem oko prava za emitovanje novog serijala čuvenog automobilskog šou programa, saznaje britanski list Gardijan.

Nakon što su nedavno proslavili proizvodnju 500.000-tog primerka Range Rovera Evoque, u kompaniji Jaguar Land Rover su obeležili i proizvodnju 100.000-tog Land Rovera Discovery Sport u Halewood fabrici.

Kako prenosi Srna, nemački proizvođač automobila "BMW" izvinio se zbog svoje ratne prošlosti, priznajući "sa dubokim žaljenjem" da je firma snabdevala naciste vozilima i da je koristila robovsku radnu snagu.

Nakon prošlonedelje promocije Levantea na sajmu automobila u Ženevi, Maserati je objavio i njegove cene.

Kako prenosi Beta, hiljade radnika protestovalo je u fabrici francusko-rumunskog proizvođača automobila Dačija-Reno u Rumuniji zahtevajući bolje uslove rada i bolju infrastrukturu.

Kako pišu Vrele Gume, Mercedes-Benz još od početka prošle godine beleži odlične statističke tržišne rezultate.

Kako prenosi Beta, posle prve pauze ove godine od osam radnih dana zbog nedostatka posla, radnici fabrike Fijat Krajsler automobili Srbija u Kragujevcu ponovo su na radnim mestima.

Kako piše B92, dok je na svakom prodatom primerku Veyrona Bugatti u proseku bio u gubitku od 4,65 milona evra, novi model će kompaniji donositi profit, kažu u tom proizvođaču.

Aston Martin DB11 polako postaje prodajni hit poznatog proizvođača luksuznih automobila. Najnoviji Aston Martinov automobil je premijerno predstavljen prošle nedelje tokom Sajma automobila u Ženevi, a kompanija je već primila više od 1.400 narudžbina.

Ludwig Willisch, prvi čovek u BMW of North America, kaže da BMW-ov najveći SUV X7 ipak neće stići pre 2019. godine.

Njegovo ime stoji iza prvog električnog superautomobila na svetu i dobija međunarodne pohvale zbog svoje genijalnosti, ali za 28-godišnjeg Matu Rimca iz Hrvatske sve je počelo kao hobi iz garaže, piše jedna od najuglednijih svetskih agencija, francuski AFP u članku 'Električni superauto mladom Hrvatu doneo svetsku slavu'.

Poput Ferrarija, i Koenigsegg je odbacio mogućnost lansiranja SUV modela.

Ferrari je luksuzni brend i sa tim se ne sme igrati, rekao je prvi čovek kompanije iz Maranela. To u prevodu znači da će nastaviti da proizvode ultra moderne, brze i fantastične automobile kao i do sada, kao i da neće odustati od koncepta "koliko para - toliko muzike".

Kako piše Mojauto, u trenutku kada svi brendovi sarađuju jedni s drugima, prvi čovek Fijat-Krajsler grupe (FCA) Serđo Markjone smatra da je njegova kompanija idealan partner za proizvodnju prvog automobila sa znakom „Apple“! Markjone je u svom stilu rekao da je „lud za Epl proizvodima“ ali je upozorio tehnološkog giganta iz Kalifornije da ipak pričeka sa ulaskom u svet automobila.

Glasine o četvorovratnom Bugattijevom modelu su prisutne već nekoliko godina, a sada su se intenzivirale.