
Ekstremno retki Mercedes-Benz AMG CLK GTR biće prodat na aukciji, a procenjuje se da će novi vlasnik izdvojiti višemilionski iznos.

Učešće marke Lada na ruskom tržištu automobila do kraja 2021. godine će iznositi između 22 i 23 posto, rekao je šef Rosteca, jednog od vlasnika Lade, Sergej Čemezov.

Michelin za 2024. godinu najavljuje svoju revolucionarnu gumu koje nije punjena vazduhom. Umesto vazduha pod pritiskom u pneumaticima, masu vozila će podupirati fleksibilni gumeni kompoziti.

Rezultati jedne zanimljive studije otkrivaju da bi veliki broj kupaca radije kupio elektrifikovano vozilo kao svoj sledeći automobil.

Nemački Daimler je danas upozorio da će drugi deo ove godine i početak 2022. doneti slabije rezultate zbog nedostatka čipova.

Norveška je zemlja sa najvećim udelom električnih automobila u svom voznom parku.

Bugatti je u potpunosti restaurirao prvi prototip Veyrona Grand Sport, kabrioletsku verziju automobila koji je nekada bio najbrži na svetu.

Tesla će do kraja godine otvoriti mrežu svojih punionica i za automobile drugih proizvođača, objavio je šef američke kompanije Elon Musk.

Moskva, glavni grad jednog od najvećih svetskih izvoznika ugljovodonika, planira da podstakne korišćenje električnih automobila, piše Tanjug. I to instaliranjem razuđene infrastrukture za njihovo punjenje u narednim godinama, to je kazao šef gradskog sekretarijata za saobraćaj Maksim Liksutov.

M5 CS je BMW-ov najsnažniji produkcijski automobil ikada, ali nije superautomobil. Zapravo, BMW je proizveo samo jedan istinski superautomobil, a to je legendarni M1.

Novi betonski autoput će puniti vozila dok se voze, što će im omogućiti da putuju bez potrebe da se zaustave. Nije 1. april, nego cilj projekta koji su pokrenuli Odeljenje za saobraćaj u Indijani (INDOT), Univerzitet Purdue i nemački startup Magment GmbH. Cilj je stvoriti sistem koji bežično puni električna vozila dok se voze. Na kraju, ideja je razviti prvi betonski put za bežično punjenje na svetu.

Honda je objavila da je zainteresovana za formiranje nove alijanse u cilju kreiranja dostupnih električnih vozila. Ovo novo parterstvo bi moglo da bude dvosekli mač, jer bez obzira na snižavanje cena, „njegovo veličanstvo“ profit mora biti zadovoljeno.

Evropska unija zabranjuje dizelaše i benzince, a ključno je pitanje šta ćemo mi voziti? Kupiti električni automobil po današnjim cenama mnogima bi ispraznilo novčanike i razvuklo široki osmeh na lice direktorima banaka od kojih biste uzimali dugoročne kredite.

Najavljen još pre nekoliko godina, holandski Lightyear One će kupcima konačno biti dostupan od sledeće godine. Holanđani su naime sa finskom kompanijom Valmet Automotive potpisali ugovor o proizvodnji ovog električnog automobila.