home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
čitanja : 3637



Komentari

Hahaha. Bolje da je stavio napred, jer pozadi nece videti. : )))
Jos jedan dokaz ko je najveci trn u oku "bemvejcima". : )))

Autor Pit 21 Sep 2013, 14:10

Kakvi kompleksi. A i E63 i RS6 brzi od M5. Dodje E63 karavan i odere M6, mogu da zamislim gdje bi M5 bio.:)))

Autor Schaffhausen 21 Sep 2013, 14:48

Пит

Још један доказ кога Бемвејци највише воле да прескоче ко јаре ниску тарабу!! ;))

Autor Гагиба 21 Sep 2013, 14:52

Gagiba
Prvo mora M6 da pobedi E63 karavana, pa onda da se jave. :)))
https://www.youtube.com/watch?v=8k1DIrfNr48

Autor Pit 21 Sep 2013, 15:15

Pit
na tom videu amg brze startuje zbog 4matic sistema (jbg. taj sa 4matic-om nikada nece moci da ima MBC:)), ali zato pogledaj na cilju koji je postigao vecu brzinu. Koliko je SLS Black brzi na cilju od M6, toliko je M6 brzi od E63. I to M6 ima 25ks manje od E63. Da nema AWD taj AMG u ovoj trci ne bi mogao ni izduvne gasove M6-ce da omirise. Ja da sam Merc fan izbrisao bih taj youtube link iz bookmarka.

Autor toma 21 Sep 2013, 15:21

P.S. Jedno je voleti/želeti, a drugo je moći. ;)
A razumljivo je totalno ko je najveća kost u grlu, prvi i jedini. ;)
Tako da su mi simpatični bmw fančići što se stalno kače za Mercedes. :)))

Autor Pit 21 Sep 2013, 15:28

Zato RS pretekne, a poruku šalje u vidu prašine, ala sam vas isprašio

Autor Fungicid 21 Sep 2013, 15:34

pit,meki,da li vama treba crtati,ili koliko puta ponoviti jednu istu stvar da bi vam uslo u glavu???ljudi,e 63 amg s JEDINO sto ima malo bolje ubrzanje do 100kmh zahvaljujuci pogonu na sva 4 tocka I TO JE SVE STO JE NA NJEGOVOJ STRANI.nema ga bre nigde na nirburgringu,stazi koja pokazuje koliko je ustvari sportska masina.da li je vama jasno da je m5 brzi,sportskiji,upravljiviji,dinamicniji auto???da nema taksista e klasa bi bila ubedljivo na trecem mestu po prodaji,mada je i sad.kad gledam testove 5 vs e vs a6 uvek vise obratim paznju na kolonu gde su audijevi bodovi jer znam da od e klase ne preti opasnost.jeste li svesni sta ce tek da poradi m5 cp? pa obican m5 ima isto vreme kao e63amg s od koga ste ovde na blogu napravili nedodirljivog sportistu.i on je u vasim glavama zaista takav.jos da je u realnosti kao u vasim glavama...pa gde bi mu bio kraj.ali ovo je dzaba pricati vama dvojici.vi ste jednostavno zaljubljeni do te mere da stvarno ne verujem da ima takvih fanatika.ja sam ljubitelj BMWa,dok ste vi merc fanatici.od minusa pravite plus,od izgubljene bitke pravite pobedu.jo kad stavite te osmehe...

Autor bmw series 8 21 Sep 2013, 15:38

toma
Da baba ima nesto, bila bi deda. ; )
U svakom slucaju moram da pohvalim bmw, trude se. : )))
Evo sad odjednom i bmw fanovima postalo vazno ubrzanje a ranije im bila bitna staza. : )))
Dakle ovaj karavan E63 moze da natovari pun gepek i opet dobije najbrzi i najbolji sportski bmw, m6. ; )
A Mercedes ima jos iznad E klase i bice i jos. Uskoro stize SLC AMG. : )))

Autor Pit 21 Sep 2013, 15:47

хехехехеех ... запамтићу ово, па кад једног дана будем пазарио М6 или неку Алпину :)))

Autor Столе 21 Sep 2013, 16:13

M6 ide bolje do 300..

Autor NemanjaBB 21 Sep 2013, 16:57

A i zna se koga eM voli da naguta cadjavim dimom ;)

bs8 vam je objasnio nesto :)

Autor NemanjaBB 21 Sep 2013, 16:59

Evo kako je nastao e63 AWD.
Radnja se desava u Štutgartu.
Ciče: Ne bih da vas plasim, ali E klasa nam tone. Petica je razvaljuje od dna do vrha ponude. OK, vec ste me obavestili da ste umesto fejsliftinga pripremili maksio-facijalnu rekonstrukciju, ali to ce piti vodu samo dva meseca dok ne izadje restilizovana petica (neka Mekić pogleda prodajne rezultate u Nemačkoj za avgust). Osim toga šta ćemo sa AMG-om. Hans?
Hans: M..mm..mm..moj Fireru, dodaćemo 30-tak konja...
Ciče: da ali to će nam smanjiti kataloške podatke o ubrzanju za samo 0.1-0.2 sekunde. Andreas, šta mi ti možeš ponuditi?
Andreas: Paaaa, možemo ubaciti 4matic, ali bi nas skupo koštalo.
Ciče: Koliko skupo?
Andreas: Paaaaa, nešto preko 100 miliona...
Ciče: Evra?
Andreas: D...d.da, ovaj, evra..
Ciče: uh sunce ti *ebem...hmm...mogao si ovo da mi saopstiš malo blaže, uvijeno, a ne direktno, pred doručak....hmmm, znam šta ću. Alo, Himler. Kako ide razvoj Citana?
Himler: Mmmmm, pa ne razvijamo ga, uzeli smo Kangu, zamenili 16 zavrtnja, i stavili blago izmenjene farove iz nove S klase. Ali ne brinite oko sličnosti, u Citanu će se ugrađivati isključivo halogene sijalice, a u S klasi LED. Mada ne znam šta ćemo sa donjom trećinom fara kod S klase. Potpuno je prazan i bez funkcije.
Ciče: Himler, ovog meseca imaš povišicu. Da i mene neko od samog jutra obraduje. To ti je dobra fora - isti farovi, u prcka ide samo halogeno, a u nilskog konja LED. Zovi samo ove iz PR službe i napomeni im da obavezno kod S klase potencijraju da ima full LED.
Himler: Ali...mm..moj F...ff..fireru...imamo mali problem sa Citanom....
Ciče: Was!?!
Himler: Pa iako je to u suštini prepakovani Kangu, na našitm testiranjima Kangu uvek dobije 4 zvezdice na kreš testu, a mi jedva isčupamo 3. Zato nam ostaje da odradimo prepravku i razvoj još nekih sistema, prošlog meseca nam je za to odobreno 100 miliona...
Ciče: 100 miliona - ČEGA!?
Himler: Pa..ovaj, evra!
Ciče: U sunce ti *ebem! Čekaj, moram da razmislim...Ništa, batali to, što je urađeno, urađeno je. Prebaci tih 100 miliona u AMG, a reci ovima iz PR službe da počnu na sva usta da trube da je Citan najbezbedniji mali transporter ili tako nešto, neka smisle malo bolje, za to su plaćeni...
Andreas, koliko će nam 4matic oduzeti desetinki?
Andreas: pa sa povećanjem snage i 4matic-om možemo da isčupamo 3.8sec do stotke!
Brka se šeretski nasmeši.
Ciče: ODLIČNO. U kataloškom podacima stavite 3.7.
Anderas: ali toliko je ubrzanje SLS-a. Pa ne možemo tako. Da nam nabudženi taksi bude brz ko supersportista. Niko onda neće kupovati SLS-a.
Ciče: Hmmmm, pa SLS jedva da se i prodaje. Ovi gore mi rekoše da je naručeno jos oko 600 komada. Do kad to može da se proizvede.
Andreas: do juna!
Ciče: hmmm, evo šta sam smislio. UKIDAM SLS. Sklepajte još tih 600 komada, i gotova stvar. Ti sunce *ebem, o svemu moram ja da razmišljam. Tako se to radi. Problme rešen, možete da stavite 3.7 za E63 sa 4maticom.
Malo kasnije...
Zvoni telefon....
Ciče: Alo!
Oliver: Izvinjavam se, ali upravo sam saznao da ste nam ukinuli 100 miliona za razvoj.
Ciče: Pa kakve to veze ima sa tobom i S klasom.
Oliver: Pa razvijamo uporedo bezbedonosne sisteme za Citan i W212.
Ciče: haha, zabole me patka. Dosta je i to što ste uradili, kako ste nesposobni. Opet sve ja moram da rešavam. Evo kako ćete - ubacite stari 7-stepeni menjač, obustavite razvoj hud sistema, super body control ubacite samo u najskuplji model i stavite to što ste do sada odradili, šta ima veze što nemože na AWD, noću, po kiši, snegu, magli, na većim brzinama,....hmmm, u stvari neka se zove magic body control...eto rešenja, pale se fanovi na to magic ovo magic ono...haha, eto rešenja, nisam ja na ovom mestu džaba....a ostalo će da popeglaju ovi iz PR službe. I reci onoj debeloj iz PR-a da obavezno u svakoj drugoj rečenici ubace "najbolji auto na svetu". Kad magazini krenu da ga testiraju smislićemo nešto u hodu.....

Autor toma 21 Sep 2013, 19:03

@toma 19:03 - hahaha, nasmeja me do suza!

Autor Jimmy 21 Sep 2013, 19:43

nemanja,e toma im je objasnio nesto :)

Autor bmw series 8 21 Sep 2013, 21:17

тома

Ја ретко кад литерарне саставе оцењујем у суперлативу али сада си надмашио самог себе!!! :))))

Значи смејурија! Врсан тренутак инспирације.... :))))

Још се смејем а најзанимљивије је што је већина ствари које си написао тачна у слово!!!

Autor Гагиба 21 Sep 2013, 21:18

Ima jesan propust u sastavu a to je da ga ne podrtavaju cinjenice toma imas stvarno bujnu mastu.

Autor m5 21 Sep 2013, 21:50

Prelistah malopre na brzaka novi broj nemačkog Autobilda. Nisam stigao bas da sve izanaliziram, ali, ijaooojjjj. BMW serija 7 je kao sto naslov kaze ponizila novu S klasu. Ležanje na putu, kočnice, menjač, motor, dinamika, kvalitet materijala(!!!), uloženo/dobijeno, pozicija sedenja napred, ogibljenje,.... nisam siguran, da nisam možda negde pogrešio. Videću kad budem malo detaljnije pogledao. Na kraju novinari daju svoje subjektivno mišljenje. Umesto poena, tu dodeljuju zvezdice (od 1 do 5). Dizajn: BMW 7 - 4 zvezdice, S klasa - 3 zvezdice.
Čista šminka ispade ova S klasa. Naravno da na slikama ne može da se vidi kvalitet materijala, tastera,...I to 5 godina stara serija 7. Pa za godinu i po izlazi nova, alo Merc fančići. Rekoh ja, još godinu dve će se S klasa prodavati bolje od sedmice (i to 2-3% bolje, ne više) i onda od druge polovine 2015. - Adios!
Ali, važno da je to "najbolji auto na svetu" :))))
Brutalno precizno objašnjenje izreke:"spolja gladac, a iznutra jadac".
Stvarno, uvek sam se pitao kako pit i ekipa uspevaju da izanaliziraju kvalitet materjala i enterijera putem slika na internetu. To me baš živo interesuje:)

Autor toma 21 Sep 2013, 22:09

Evo zakljucka na engleskom (google translate):
1. mesto, BMW 7:
BMW 7 Series has honed over the years to: he offers the best comfort suspension, his drive is almost perfect. And so much the more favorable bmw wins this comparison clearly.

2. mesto, Mercedes S klasse:
No wonder: the new s-class has become a very good car. But weaknesses in suspension comfort, the outdated automatic and high rates cost the victory.

Ako se ne gleda cena, BMW je osvojio 465 bodova, S klasa 463. Ako se uzme u obzir i cena, finalna ocena je: BMW 533, Mercedes 520.
Dakle bolja dinamika voznje, bolji utisak o kvalitetu materijala, bolji komfor oslanjanja, a pritom na pritisak dugmeta pretvara se u sportistu koji je tik uz Panameru. Spektakularna je ova restilizovana sedmica. Pricao sam bas pre neki dan da su drasticno popravili ogibljenje pri fejsliftingu.

Autor toma 21 Sep 2013, 23:50

pa sta ce mu tek raditi nova 7ica...i taj poslednji bedem pada.rusi se mercedes ko kula od karata.unisti ih brkica nacisto.
nego interesantno mi da pratim anketu.ne za pobednika,nego BMW i8 i serija 4 vs 2mercedesa+2 audija.trenutno je 138 vs 136 :)

Autor bmw series 8 22 Sep 2013, 01:10

бмв

Само карбонски елементи у конструкцији, освежени мотори и освежен изглед и све то на ову механику, дају новој Седмици 5-7 година предности у односу на Бркин експеримент, а уколико се Баварци мало позабаве електроником могу да претпоставим какво демолирање ткз. конкуренције је пред нама!! :)

Autor Гагиба 22 Sep 2013, 09:12

Puca mečka u visim klasama... Jos ih u zivotu drze taksisti, dok i oni ne provale prevaru odnosa cena/kvalitet/imidž...

Autor Jimmy 22 Sep 2013, 09:25

Haha, kako su smešni bmw fančići. :)))
Pa enterijer 7-ce spram S klase deluje kao iz Flinstonsa. :)
http://blogs.babble.com/famecrawler/files/2010/09/the-flintstones.jpg
Moraju oni još 5 puta da menjaju ogibljenje, al opet neće imati MBC i tehnologiju koju poseduje S klasa. S klasa je otišla ispred konkurencije barem 10 godina. Modernija, luksuznija, tehnološki nedostižna za konkurenciju. Diktira trendove. Kupe, kabrio XL...
Čak i odlični enterijer A8 deluje inferiorno i zastarelo spram S klase.
Lažite sami sebe, karbonski krov nije ono što je u ovoj klasi presudno i vrhunsko tehnološko dostignuće. Mada bmw-u očigledno jeste, pošto ne umeju da naprave MBC.

Autor Pit 22 Sep 2013, 11:11

Alo bre Mustang je zakon

Autor redjoe 22 Sep 2013, 11:26

Enterijer A8 deluje zastarelo pored S klase hahahahaha....
S klasa ce tek u sledecoj generaciji juriti lepsi i bolji enterijer od A8, do tad je A8 ispred svih.
Kako nekome moze da se svidja onolika ekrancina spojena sa tablom skoro...

Autor dusan 22 Sep 2013, 11:49

pa i u autobildu kazu da je s tacno ispred konkurencije 10 godina :)))
ako brkica nije ubaceni element od strane BMWa onda ja ne znam sta je.ako on ostane do 2020 godine u mercu,merc se gasi :)))

Autor bmw series 8 22 Sep 2013, 11:53

Trenutno sam na Adi. Cim stignem kuci, kacim screen-ove iz autobilda. A mozda prenesem i brkinu reakciju kad je video novi autobild. Reci cu samo da su Oliver i Himler od sutra na birou rada.

Autor toma 22 Sep 2013, 12:05

Evo kao sto sam i obecao:
http://www.dodaj.rs/?2H/PK/3OtXQYCe/1st.jpg

Autor toma 22 Sep 2013, 13:17

toma,kako kad je s 10 godina(miiniiimuuum) ispred konkurencije? :)))

Autor bmw series 8 22 Sep 2013, 13:24

Pa brate dovoljno mi je bilo kada sam vidio da na dan premijere s klase na pocetnoj strani autobilda je bila restilizovana 5 a s klasa je stojala u cosku mislim da to sve govori.

Autor s 22 Sep 2013, 17:39

@s
to mozes sebe da lazes, ne i mene. Na naslovnoj strani autobilda u nedelji kad se pojavila S klasa, bila je mala slika petice, malo veca slika serije 2 i najveca slika na naslovnoj strani te nedelje je bio render Mercedesa SLC.

Autor toma 22 Sep 2013, 20:14

Evo teksta koji nije u testu, vec ide kao komentar uz tekst. Gugl prevod na engleski, nije bas najsrecniji ali lako se razume, ko zna engleski.

"what is wrong with mercedes? Previously they did not talk much during daimler, Darfur getuftelt behind closed structures and frequently presents technical solutions, to which none of the competitors arrived. Gone. Today Daimler pr strategists, the new S-class stylize with "magic body control" for the high-flying carpet but on the strase can not convince the expensive system. For in the luxuxklasse especially the suspension comfort on short uneven is charakterpragend. And this is where the high-tech chassis disappointed. The new s-class ride so indelicate about impact hole that the high aufreis for the complicated technology hardly justified. A BMW 7 Series rolls off gently - no roar from the marketing department."

Autor toma 22 Sep 2013, 21:01

planovi za narednu seriju 5 i audi a6. u m5 definitivno ostaje v8,sledeca generacija serije 5 ce biti laksa za 100kg,bice mnogo dinamicnija,imace i 5ica na hibridni pogon gde ce samo na struju preci 65km. vise o svemu tome ovde:
http://www.autozeitung.de/auto-neuheiten/bmw-5er-2016-limousine-audi-a6-2017-shooting-brake-mercedes-e-klasse-bilder-gn-140053

Autor bmw series 8 23 Sep 2013, 13:31

M je M hteli to ili ne ne mozemo im nista za sada :(
Ajmo i s da se ukljuci ozbiljnije...

Autor Audi s4 24 Sep 2013, 10:39