Mercedesov "Glumac" sjajan kao tegljač

Nemački proizvođač automobila i kamiona ima rešenje i za teške zadatke. Ovoga puta njihov model čudnog imena je savladao zadatak težak preko 200 tona.
Zadatak nije bio nimalo lak. Šta više, težio je preko 200 tona. Ali to je samo prosečna težina prikolica koje se koriste za prevoz rude i ostalih materijala koji se iskopavaju ispod površine zemlje a koje teže od 180 pa čak do 300 tona.
Iako su namenjene za transport i njima je ponek potrebno transportovanje, konkretno sa jednog gradilišta ili rudnika do drugog. Tada na scenu stupa Mercedesov kamion koji nosi naziv "Glumac".
Sudeći po ovoj slici koju je Mercedes postavio na svoj tviter nalogu ovaj kamion ništa ne glumi, već veoma spretno i sigurno vuče, tj. tegli, prikolicu koja je teška oko 250 tona.
Preuzeto sa: Autoportal.rs
Odlicna reklama.
Samo sto nije rec o 250 vec 800 tona koliko iznosi neto masa rudarskog kamiona.
Ovo je Actros SLT, nikakav Glumac, FAP je imao taj nadimak a ne Mercedes.
Tacno,to je bio nadimak FAP-ovog modela
http://www.bhtuning.com/threads/nadimci-i-lokalni-nazivi-automobila.43238/
@vojvoda
Majstore, pa gde si iskopao da je prazan damper tezak 800 tona?
Maksimalna operativna masa (kamion+teret) za npr. CAT 797F je oko 630 tona, nosivost mu je 360 tona.
Inace,ovo na slici nije nista neobicno, svi od velikih proizvodjaca kamiona rade vozila za ovakve namene. Ovaj na slici je najverovatnije Actros 4160 ili 4165, radjeni su za vucu tereta do 250 tona.