home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Parfem

Kupovina novog automobila je posebno iskustvo. Dolazak pred salon, prvi pogled na novog limenog ljubimca – sve to dugo se pamti, a posebno je zadovoljstvo otvoriti vrata i osetiti miris novog automobila. Mnogi se slažu da je reč o jednom od najboljih mirisa, a kako piše Jutarnji.hr ekipa iz Auto Tradera je uspela da stvori parfem koji ima upravo miris novog automobila!

Da, dobro ste pročitali. Pritom je zanimljivo da nije reč o parfemu namenjenom „špricanju“ u polovni automobil, već o parfemu namenjenom muškarcima, zvaničnog naziva "Eau De New Car"! Kako navode u Auto Traderu, miris novog automobila je „miris uspeha“, pa tako svaki muškarac koji koristi ovaj parfem pokazuje da je uspešan. Pogledajte reklamni spot:

Uprkos ovom opisu – mi nekako mislimo dabi ipak bilo bolje parfem koristiti za kabinu automobila koji je izgubio miris novog automobila, ali će ovim potezom to opet dobiti. Naravno, trebalo bi i isprobati koliko je parfem uspešan, odnosno koliko je sam miris sličan onome koji možemo osetiti kada uđemo u novi automobil. A cela priča pritom nije nimalo jeftina. Parfem naime košta 175 funti, a zbog ograničenih količina kupac može da naruči samo jedan primerak.

Izvor: Jutarnji.hr

Foto: Auto Trader / Youtube



čitanja : 1531



Komentari