"Ne pitamo, samo radimo posao": Pogledajte kako se reklamira firma za čišćenje

Predani rad donosi rezultate, a u ovom poslu to je itekako vidljivo. Zato ne čudi što mnogi za promociju koriste fotografije automobila pre i posle njihovog zahvata. Što je auto bio prljaviji i zapušteniji, to je efekat iznenađenja čistim vozilom veći.
Međutim, Tony’s Touch Auto Detailing je otišao korak dalje i objavio je fotografije Hyundaija čiji enterijer je umrljan krvlju. Tragovi krvi su vidljivi na zadnjim seddštima i vratima pa bi mnogi ovakav auto povezali sa scenarijem serija poput Breaking Bad. Firma je objavila i kako auto izgleda posle njihovog zahvata, a objavu prati opis: "Ne postavljamo pitanja, već odrađujemo posao."
Objava je izazvala ogromno interesovanje sa neverovatnih 34.000 deljenja u samo nekoliko dana, navodi Index.hr.
Iako fotografije upućuju da je enterijer Hyundaija bio mesto zločina, mnogi su složni da se radi o posledicama porođaja u automobilu. U svakom slučaju moramo priznati da su odradili odličan posao, kao i da je klijent itekako zadovoljan odrađenim poslom.
Izvor: Index.hr
Screenshot: Facebook / Tony’s Touch Auto Detailing