home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Deformis 10

Pitanje iz naslova su postavili u jednoj britanskoj lizing kući, pa su stvorili imaginarni koncept tog "Frankenštajna na točkovima", i to od delova 10 najružnijih automobila prema izboru publike.

Ako nekoga pitate koji mu je najružniji automobil ikada, mogli biste dobiti neke od očekivanih odgovora, kao što su Fiat Multipla, Chrysler PT Cruiser, Nissan Juke ili originalni Toyota Prius. Takvo pitanje si je postavio britanski Hippo Leasing, pa je na njega i odgovorio – istraživanjem. Pretražili su Internet i sabrali članke koji govore u najružnijim automobilima na svetu, čime su dobili opsežnu listu s čak 116 modela koje ljudi, na ovaj ili onaj način, smatraju ružnima i nepoželjnima.

Zatim su listu rangirali prema broju spominjanja svakog navedenog modela i došli do liste top 10, a zatim su dizajnerima prepustili da od tih automobila, najružnijih prema javnom mnenju, stvore – najružniji automobil ikada. Kako prenosi Autonet.hr, koncept su nazvali Deformis 10, a možete ga videti na priloženim “promotivnim materijalima”.

Deformis 10

Deformis 10 je nastao na bazi oblika Nissan Jukea, zadržao neke njegove delove, pa su zatim na to dodavani branici, svetla, prednja maska i ostali najprepoznatljiviji detalji ostalih automobila s liste najružnijih. Odabrana boja takođe prati ružnoću ovog modela, a u nastavku je i lista delova preuzetih s najružnijih modela automobila na svetu, rangirana prema ružnoći originalnog automobila.

Rang ružnoće

Model

Pozajmljeni delovi

1.

Fiat Multipla

Vetrobran i izbočina haube

2.

Pontiac Aztek

Lukovi blatobrana, poklopac rezervoara

3.

Chrysler PT Cruiser

Prednja maska

4.

Nissan Juke

         Poklopac motora, prednji blatobrani, dnevna svetla

5.

SsangYong Rodius

Zadnji branik i svetla

6.

Ford Scorpio

Prednja svetla

7.

Nissan Cube

Kabina

8.

AMC Pacer

Točkovi

9.

  Honda Civic Type R

Pragovi

10.

Toyota Prius

Prednji branik

Izvor: Autonet.hr



čitanja : 1040



Komentari