
Australijski Holden (deo General Motorsa) je pre nekoliko dana promovisao svoje novo pick-up vozilo Colorado, koji zamenjuje dosadašnji Holden Rodeo i koji će se kupcima nuditi u preko 30 različitih kombinacija (imajući u vidu ponudu različitih modela, motora, kabina, klirensa).
Paletu pogonskih agregata sačinjavaju tri motora: 3.0 litarski četvorocilindrični common rail turbo dizel sa 120kW pri 3600 o/min. i 360Nm obrtnog momenta pri 1800 o/min, zatim 3.6 Alloytec V6 benzinac i četvorocilindrični 2.4L benzinac.
Sportska verzija je nazvana Colorado LT-R (osim sa 4x2 nudi se naravno i sa 4x4 pogonom) i u standardnoj opremi, između ostalog, ima i aluminijumske točkove od 16 inča, velike pragove za olakšani ulazak u vozilo, prednja svetla za maglu, Bluetooth, parking senzore, sportski uređen interijer, ABS i EBD sisteme...
Cene u Australiji se kreću u rasponu od 19.990 dolara za model 4x2 Single Cab DX 2.4L pa do 45.990 dolara za model 4x4 Crew Cab Pick Up LT-R 3.0L.
Verano Motors osetno povećao plasman vozila

Izvor : Tanjug
Beogradski
Verano Motors je prvu polovinu 2008. godine završio sa prodatih 1.990 vozila iz
komercijalnog i putničkog programa, što predstavlja porast od 31,4 odsto u
odnosu na isti lanjski period.
U prvom polugođu kompanija je predstavila i novi Pežoov putnički auto
"partner tepee" i najavila dolazak novog modela porodice francuskog
proizvođača - 308 SW.
Kompanija Verano Motors osnovana je u Beogradu 1995. godine i do sada je
prodala više od 17.000 vozila iz programa Pežoa. Jedan je od sponzora našeg
nacionalnog Olimpijskog tima na 29-im letnjim igrama u Pekingu, a
"pežo" je zvanično vozilo naših olimpijaca pre i tokom te sportske
manifestacije.

Dugo je trajalo ali se čekanje i strpljenje isplatilo. Posle meseci i meseci raznih špijunskih slika, konačno su pred nama prve zvanične fotografije potpuno nove generacije BMW-ove limuzine serije 7, koja će svoju svetsku premijeru doživeti ove jeseni na salonu automobila u Parizu. Dok novu seriju 7 ne vidimo uživo, i ove slike su sasvim dovoljne za prvi zaključak, odnosno da se primeti određena sličnost sa prošlogodišnjim BMW-ovim CS Conceptom. Karakteristični BMW elementi su naravno i dalje prisutni: prednji "bubrezi" (ali sada još veći i moćniji) i tzv. Hofmeisterov luk na zadnjim vratima. Ipak, bez obzira na novi izgled, nova "sedmica" se ne razlikuje tako radikalno od ostalih aktuelnih modela BMW-a, kako se to desilo prethodnoj E65 generaciji (to je naročito važilo za njen zadnji deo, na koji mnogi i dalje ne mogu da naviknu). To znači da će oni koji su opet očekivali nešto revolucionarno i posebno, kao što je svojevremeno bio E65, možda biti i malo razočarani, a da će oni koji su očekivali "ružno pače" možda biti pozitivno iznenađeni.
Auto je dugačak 507 cm, visok 148 cm (stari model 504/149 cm), a kao i
ranije, biće dostupan u verziji sa kraćim i dužim međuosovinskim rastojanjem (kod
kraće varijante je 307 cm, a kod duže 321 cm). Model sa dužim međuosovinskim
rastojanjem je inače dugačak 521 cm, dok je zapremina prtljažnika okruglo 500 litara.
Nova "sedmica" će u početku biti dostupna kao 730d, 740i i 750i, dok će model sa dužim međuosovinskim rastojanjem prvo moći da se dobije kao 740iL i 750iL a kasnije i kao 730Ld. 730d pokreće 3.0 litarski (2993 kubika) šestocilindraš sa 180kW/245KS i 540Nm obrtnog momenta, od 0 do 100 km/h ubrzava za 7,2 sekunde, može do 245 km/h, troši 7,2 litra goriva na 100 km, model 740 ima takođe 3.0 litarski (2979 kubika) 6-cilindrični benzinac ali sa 240kW/326KS i 450Nm, do stotke mu treba 5,9 sekundi, može do 250 km/h, troši 9,9 litara na 100 km, dok se pod haubom verzije 750i nalazi 4.4 litarski (4395 kubika) V8 agregat sa 300kW/407KS i 600Nm, zaslužan za ubrzanje do 100 km/h za samo 5,2 sekunde, najveću brzinu od 250 km/h i potrošnju od 11,4 litre na 100 km (fabrički podatak).
Sve verzije se standardno opremaju automatskim menjačem sa 6 stepeni, dok će krajem 2009. u ponudi biti i nova ZF automatska 8-stepena transmisija (u budućem modelu 760i), a tada se očekuje i xDrive pogon na sva četiri točka. Nova "sedmica" takođe ima i doterani iDrive sistem (jednostavniji za upotrebu), BMW-ov novi ConnectDrive System, Driving Dynamics Control, Integral Active Steering, Adaptive Drive (aktivno vešanje druge generacije), Lane Keep Assist, Active cruise control, HUD odnosno Head-Up Display (projektuje podatke na vetrobransko staklo), kao i četiri nove boje za karoseriju: Cashmere Silver, Imperial Blue, Mineral White and Sophisto Grey.
Posebnu pažnju privlači i napredni Night Vision sistem koji sada ispravlja ranije mane. Sistem upozorava vozača na prisustvo pešaka koji se nalaze kako na putu tako i na trotoaru. Night Vision sistem prepoznaje i znakove pored puta i na displej projektuje ograničenja brzine. Ukoliko vozač prekorači ograničenje, sistem ga na to upozorava.
Prodaja u Nemačkoj počinje 15. novembra, a tamošnje cene izgledaju ovako:
730d - 69.500 €, 740i - 75.500 €, 750i - 90.000 €, 740Li - 82.500 € i 750Li - 94.000 €.

Ovo su prve zvanične fotografije nove, hatchback verzije najnovijeg Opelovog modela Insignia. U odnosu na već poznatu limuzinu, Insignia hatchback (zamenjuje dosadašnju Vectru GTS) ima veće zadnje staklo i manji poklopac prtljažnika, dok je ostatak karoserije isti kao i kod pomenute limuzine (dužina kod obe varijante iznosi 483 cm, a međuosovinsko rastojanje 274 cm) .
U osnovi, sve što važi za Insigniu sedan (premijeru će imati 22. jula na salonu automobila u Londonu), važi i za hatchback, odnosno Insignia predstavlja radikalan korak napred u Opelovoj srednjoj klasi, i to u pogledu dizajna, tehnologija, performansi, dinamičnosti, bezbednosti, komfora, aktivne bezbednosti i ekologije. Insignia inače koristi novu Epsilon2 platformu, a uz bolje vozne osobine (u ponudi će i biti 4x4 varijanta), atraktivniji dizajn i kvalitetniji interijer, aduti nove Insignie biće i ekonomični, a snažni motori. Insigniu će naime pokretati široka paleta benzinskih i dizel agregata, a svi zadovoljavaju Euro 5 standarde (upareni su sa šestostepenim manuelnim i automatskim menjačem sa takođe 6 stepeni). Benzinci razvijaju snagu od 85kW/115KS do 191kW/260KS (koliko ima 2,8 litarski V6 benzinac), dok posebno mesto zauzimaju novi 2,0 litarski dizelaši sa 110, 130 i 160KS. Kasnije se očekuju i 2,9 litarski V6 CDTI dizelaš od 250KS i sportska OPC varijanta sa svih 300KS.
Insignia će se pored pomenutog sedana i ovog hatchbacka nuditi i kao karavan a možda i kao Coupe, prodaja će početi pred kraj ove godine (novembar), dok se 2010. godine očekuje i verzija za Severnu Ameriku, koja će naslediti sadašnju Saturn Auru.

Prema rezultatima objavljenim pre nekoliko dana, korejska grupacija Hyundai-Kia je sa skoro četiri miliona (3.961.629) prodatih automobila u 2007. godini postala peti najveći proizvođač automobila na svetu. Ovde treba podsetiti da je grupacija 1999. godine zauzimala 11. mesto na svetu a da se 2006. uvrstila na šesto mesto.
Evo kako izgleda lista Top 10 proizvođača automobila 2007:
1. Toyota 9.366.000
2. GM 8.902.252
3. Volkswagen 6.191.618
4. Ford 5.964.000
5. Hyundai-Kia 3.961.629
6. Honda 3.831.000
7. Nissan 3.675.574
8. PSA/Peugeot 3.428.400
9. Chrysler 2.676.268
10. Fiat 2.620.864
Obnovljeni Porsche 911 Targa uhvaćen potpuno nemaskiran

Iako je premijera obnovljenog Porschea 911 Targa najavljena za 28. jul, to ipak ne znači da već sada ne možemo da vidimo kako će taj model izgledati. Naime, zahvaljujući spretnom fotografu, pred nama su prve slike potpuno nemaskirane 911-ice Targa u redizajniranoj verziji. Na slikama je verzija 911 Targa 4, dakle model sa pogonom na sva četiri točka. Ako je suditi po ovim fotografijama, i novi 911 Targa će raspolagati istim pokretnim staklenim krovom kao i dosadašnja 911-ica Targa.
Što se izgleda tiče, i za ovu 911-icu važi ono što je već rečeno i za ostale nedavno restilizovane varijante ovog Porschea (Carrera, Carrera S, Carrera 4 i Carrera 4S). To znači da dizajnerske promene u odnosu na stare modele i nisu revolucionarne. Suptilne modifikacije su zadesile prednji i zadnji kraj automobila i uključuju drugačiji prednji branik, modifikovane pokazivače smera i LED dnevna svetla, dok je rep dobio redizajnirana LED svetla.
Iako zvaničnih podataka još nema, i 911 Targa bi trebalo da pokreću 3.6 i 3.8 litarski šestocilindrični Boxer agregati sa sistemom direktnog ubrizgavanja. Manji 3.6 litarski agregat razvija 254kW/345KS i 390Nm, dok 3,8 litarski ima 283kW/385KS i 420Nm.
U ponudi će biti i novi sedmostepeni menjač sa duplim kvačilom, nazvan Porsche Doppelkupplungsgetriebe ili kraće PDK (standard je inače manuelni šestostepeni menjač).

Japanski tjuner Wald International je poznat i nama u Evropi, budući da je specijalizovan za doterivanje ekskluzivnih evropskih automobila kao što su BMW serije 7, Bentley Continental GT ili Mercedes S klase. Njihov najnoviji rad se odnosi na aktuelni BMW M5 za koga je japanski tjuner predvideo novi body kit, koji sadrži prednji spojler od karbona, prednji gril (takođe od karbon fibera), nove pragove, modifikovani zadnji branik sa difuzorom i integrisanim izduvnim cevima, kao i novi set točkova u crnoj boji. U informaciji se ne pominju nikakve promene na njegovom 5.0 litarskom V10 motor, koji inače raspolaže sa 507 konja i 520Nm obrtnog momenta.

Japanski kupci će od 4. jula moći da nabave novu specijalnu Corvettu S-Limited koja će biti napravljena u ograničenoj seriji od samo 30 primeraka (pola u beloj i pola u crnoj boji). Corvette S-Limited je napravljena u čast 100-godišnjice General Motorsa, a pokreće je 6.2 litarski V8 motor sa 321kW/430KS i 575Nm obtnog momenta pri 4600 o/min. Svi primerci se odlikuju dvobojnim kožnim interijerom, zadnjim spojlerom, saćastim grilom u prednjem braniku i petokrakim aluminijumskim točkovima (napred od 18, pozadi od 19 inča) sa gumama dimenzija 245/40 napred i 285/35 pozadi. Cena za ovu Corvettu u Japanu iznosi 7.980.000 jena (oko 47.700 evra).

Iako je i standardni Mercedes SLK dovoljno privlačan automobil, u nemačkoj tjuning kući njegovim vlasnicima nude novi paket za individualizaciju ovog dvoseda. Za sportskiji izgled su zaslužni redizajnirani prednji branik sa novim svetlima za maglu i zadnji branik sa difuzorom i sa integrisana četiri završetka izduvnog sistema. To naravno nije sve, pa je Inden Design za svoj SLK predvideo i doterano ogibljenje (spušteno za 30 mm), atraktivne aluminijumske točkove od 19 inča i AMG izduvni sistem. Cena za Inden kit iznosi 3250 evra.

Grupi tjunera koji su do sada obradili Audijev A5 Coupe sada se pridružio i nemački Senner Tuning.
Njihov A5 Coupe White Speed se bazira na modleu sa 3.0 TDI dizel motorom, koji je dobio novi aerodinamički paket (prednji spojler od karbon fibera, pragovi, zadnji krovni spojler, modifikovani zadnji branik), nove petokrake Riverside EXE S250 aluminijumske točkove od 21 inča, spušteno ogibljenje (napred za 40, a pozadi za 35 mm), detalje od karbon fibera u interijeru, sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika i sa četiri završetka i naravno pojačanje snage njegovog TDI motora (fabrički model inače raspolaže sa 240KS i 500Nm obrtnog momenta). Tačnije, postoje dva nivoa povećanja: Nivo I znači porast snage na 275KS i 580Nm, a Nivo II podrazumeva 300KS i 610Nm, dok je maksimalna brzina ograničena na 280 km/h.

Hummer je kupcima u Evropi ponudio novu i naravno limitiranu seriju modela H3 sa dodatnom opremom vrednom 4000 evra, koju pomenuti kupci dobijaju bez doplate. H3 Sensation se bazira na standardnom Hummeru H3 3.7 automatic, dostupan je samo u beloj ili crnoj boji, a u njegovoj opremi se, između ostalog, nalaze i audio sistem sa sedam zvučnika, stakleni panoramski krov, cruise control, crni pragovi i krovni nosači, zaštita donjeg postroja, svetla za maglu, prednji gril u boji karoserije i StabiliTrak sistem.

Kao što je bilo i najavljeno 25. juna sa jednom zvaničnom slikom, Volkswagen je sada i zvanično promovisao potpuno novu generaciju svog malog modela Gol.
Nama je možda nepoznat ali u Brazilu je Volkswagen Gol bestseler već više od 20 godina, a izvozi i proizvodi se i na ostalim tržištima, kao što su Rusija, Kina i Meksiko (ovde i napomena da je u nekim zemljama poznat i kao VW Pointer). Gol je inače od 1980., kada se pojavila njegova prva generacija, do danas u Brazilu prodat u više od 5 miliona primeraka, a još skoro milion ih je našlo kupce širom sveta. Zato ne treba da čudi da se pojavljivanje treće generacije ovog modela u Južnoj Americi smatra za jednu od najznačajnijih ovogodišnjih premijera.
Sem novog izgleda i unapređenog kvaliteta, možda i najvažnija promena se u stvari odnosi na to da su motori sada postavljeni poprečno, a ne više uzdužno kao kod dosadašnjih modela (što je bilo veoma neobično rešenje za jedan mali automobil). Novi Gol inače ima Volkswagenovu PQ24 platformu, koju koriste i VW Fox i aktuelni VW Polo, a pokretaće ga 1.0 i 1.6 litarski motori, koji sem benzina mogu da koriste i etanol. Najveći 1.8 litarski agregat je izbačen iz palete, a postoji mogućnost da Gol dobije i 1.4L motor iz evropske verzije VW Foxa, ali to za sada nije zvanično potvrđeno.
Osnovni 1.0L motor razvija 72KS pri 5250 o/min. i 95Nm obrtnog momenta pri 3850 o/min.(benzinska verzija), odnosno 76KS i 104Nm (kada koristi etanol), dok veći 1.6L agregat raspolaže sa 101KS pri 5250 o/min. i 154Nm pri 2500 o/min. (na benzin) i 104KS i 156Nm sa pogonom na etanol. Sa prvim motorom Gol postiže maksimalnih 167 km/h, sa jačim 192 km/h, dok su oba standardno uparena sa petostepenim MQ200 manuelnim menjačem, koji se proizvodi u Argentini.
Novi Gol je inače dugačak 390 cm, širok 166 cm, visok 145 cm, međuosovinsko rastojanje mu iznosi 247 cm, dok je zapremina prtljažnika 285 litara.
Paletu karoserijskih varijanti će kasnije dopuniti i sedan verzija, koja će na brazilskom tržištu napasti nedavno predstavljeni Peugeot 207 Brasil Passion (o njemu više OVDE). VW Gol je inače ranije već prodavan u limuzinskoj verziji (pod imenom VW Voyage), a zanimljivo je da je taj sedan izvožen i u SAD (od 1987. do 1993. godine), gde je komercijalizovan kao VW Fox.
Očekuje se da će se novi Gol prodavati ne samo u Brazilu i ostalim zemljama Južne Amerike, već i u Indiji, Kini, Rusiji, Meksiku, Iranu, Africi, a u Istočnoj Evropi možda i pod značkom češke Škode.
VIDEO : Volkswagen Gol

Overfinch će svoju preradu Range Rovera Sport, nazvanog Range Rover SuperSport II, zvanično promovisati danas u Londonu, na Salon Prive Luxury and Supercar Showu. Ukratko, Overfinch je za SuperSport II predvideo novi i agresivniji body kit (branici, spojleri, pragovi), sedmokrake Tiger ili Supersport aluminijumske točkove od 20 ili 22 inča sa odgovarajućim gumama, okvir prednjeg grila, bočne otvore za vazduh, retrovizore i kvake u boji karoserije, zatim SuperSport izduvne cevi, novi sportski kožni upravljač, interijer u Nappa koži, doteranu instrument tablu i reprogramirane elektronske kontrolne jedinice tri motora u ponudi: V6 i V8 dizelaša, kao i 4.2 litarskog V8 benzinca sa kompresorom. Cene se, u zavisnosti od motora i paketa opreme, kreću od 59.995 funti (75.630 evra), pa naviše.
Overfinch Country Pursuits Range Rover
Još jedan poseban Overfinchov Range Rover koji danas debituje u Londonu, jeste i Country Pursuits Range Rover, koga pokreće 4.2 litarski Supercharged motor sa 470 konja pri 5800 o/min. U paketu su i GT aero body paket (branici, pragovi, zadnji krovni spojler), nove izduvne cevi, 12-kraki aluminijumski točkovi od 20 inča (kao opcija se nude i veći od 22 inča), Aubergine metalik boja, Brembo kočioni sistem sa srebrnim Overfinch kočionim kleštima, novo vešanje, podesivo po visini (jedna od opcija je i povećanje visine za 25 cm prilokom ekstremnih off road uslova), kao i Nappa koža i alkantara u interijeru. Cene za Overfinch Country Pursuits Range Rover se kreću od 123.495 do 143.950 funti (od 155.910 do 181.730 evra), a prve isporuke kupcima počinju u oktobru ove godine.
.jpg)
Novi Audi TT-S je već dospeo u ruke ljudi iz nemačke tjuning kuće B&B Automobiltechnik, koji su predvideli tri nivoa za povećanje snage njegovog 2.0 litarskog TFSI motora.
Dok standardni TT-S raspolaže sa 203kW/272KS, B&B verzija, zavisno od izabranog nivoa, razvija 228kW/306KS, 242kW/324KS ili 270kW/362KS. Sa ovim potonjim (novi turbo punjač, modifikovani izduvni sistem i reprogramirana elektronika motora) B&B TT-S do stotke ubrzava za samo 4,6 sekunde, što je inače i rezultat serijskog Audija R8 sa motorom od 420KS (standardnom Audiju TT-S do 100 km/h u verziji sa manuelnim šestostepenim menjačem treba 5,4 sekunde, odnosno 5,2 sekunde u varijanti sa Audijevim S-tronic menjačem sa duplim kvačilom).
Maksimalna brzina je fabričkog TTS-a kod svih verzija već tradicionalno elektronski ograničena na 250 km/h, dok B&B TT-S može do 280 km/h.
Paket za B&B Audi TT-S zaokružuju i novi body kit u stilu pomenutog Audija R8 i set novih aluminijumskih točkova.

Nakon nekoliko zatamnjenih teaser slika, Kia je danas (nešto ranije nego što se očekivalo) objavila i prve zvanične fotografije svog novog modela Forte, koji zamenjuje dosadašnju, već prilično ostarelu Spectru (u Evropi Cerato).
Forte je jedan od prvih modela korejske kompanije koji se odlikuje novim oštrijim korporativnim izgledom, viđenom na studiji KOUP Concept (promovisan na ovogodišnjem salonu automobila u Njujorku). Dizajn inače potpisuje Peter Schreyer, odgovoran za izgled prve generacije Audija TT i Volkswagena New Beetle.
Prema prvim informacijama, Forte će pokretati potpuno novi 1.6 litarski četvorocilindrični motor, kasnije će mu se pridružiti i jači 2.0L agregat, dok će za prodaju na Starom kontinentu pod haubom naći i dizelaš.
Forte će se u salonima dilera na domaćem, korejskom tržištu naći već od 22. avgusta, dok prodaja u SAD-u startuje sredinom 2009. (nekoliko meseci kasnije Kia će na tržište izbaciti i njegovu kupe verziju).