
Kao što je prošlog meseca bilo i najavljeno jednom teaser fotografijom, italijanski Vygor je danas i zvanično objavio slike i prve detalje o modelu Opera, koji se opisuje kao mešavina GT automobila i SUV-a.

U Volkswagenu planiraju da do 2018. godine povećaju Škodinu prodaju na oko 1,5 miliona vozila godišnje, a kako bi to i postigli, Škodina gama će narednih godina biti proširena novim modelima.

Na listi Best Global Brands 2011. Mercedes-Benz zauzeo je prvo mesto među proizvođačima premijum automobila.
Radulović Automobili novi ovlašćeni diler kompanije Fiat Automobili Srbija

Fiat Automobili Srbija nastavlja da širi prodajno-servisnu mrežu. Početkom oktobra u Beogradu svečano je otvoren nov prodajno-servisni centar kompanije Radulović Automobili za vozila iz programa Fiat i Fiat Professional.
Opel Astra GTC u Kini kao Buick Excelle GTC

Opel Insignia se već nekoliko godina u Kini prodaje kao Buick Regal, Opel Astra kao Buick Excelle, a ista sudbina čeka i novu Opel Astru GTC, koje će na tržištu najmnogoljudnije zemlje sveta nositi ime Buick Excelle GTC.

Mitsubishi će krajem ovog meseca u Japanu početi sa prodajom svog novog modela Delica D:3, koji međutim nije ništa drugo nego već poznati Nissan NV200, samo sa znakom Mitsubishija.

Nissan je saopštio da je u septembru 2011. zabeležio najveće učešće na evropskom tržištu.

Nissanov "New Global Sedan" je u SAD-u dostupan kao Nissan Versa, u Kini kao Nissan Sunny, dok se na Tajlandu prodaje kao Nissan Almera (što je ime koje su Japanci nekada koristili i u Evropi).
Haima Family hatchback

Kineski Haima će uskoro ponudu svog modela Family proširiti i njegovom hatchback verzijoim, a to bi trebalo da se desi krajem novembra ove godine na Guangzhou Auto Show-u u Kini.

Ljubitelji Formule 1 opseli su grad Sebastijana Fetela, nemački Hepenhajm, da bi slavili osvajanje nove titule svog ljubimca.

Danas je u Nišu završen Auto-moto fest 2011, treći Sajam automobila, motora
i prateće opreme koji je održan u novom ruhu sportske hale Čair.
Jeep u Italiji počinje sa novom reklamnom kampanjom u kojoj će glavna biti televizijska reklama čiji je moto ‘Never Adapt’. Poruka je da se Jeep, brend koji ove godine slavi 70. rođendan, nikada ne prilagođava konvencionalnom.
Kia K2 hatchback

Kia je na ovogodišnjem Salonu automobila u Šangaju (održan u aprilu) predstavila više noviteta, a među njima i model K2.