Popust za Subaru: Impreza već od 11.990 evra

Povodom četvrtog rođendana na našem tržištu, zvanični uvoznik i distributer za vozila Subaru, kiparska kompanija „Nicos C. Kattamis (Srbija i Crna Gora) LTD, pokrenula je akciju u kojoj svojim potencijalnim kupcima nudi većinu automobila iz svog prodajnog asortimana po nižim cenama.
Najpopularniji model ovog japanskog proizvođača Forester u benzinskoj
varijanti 2.0L sa ručnim menjačem i osnovnim paketom opreme koji podrazumeva
klimu, vazdušne jastuke za vozača i suvozača, radio CD plejer, električne
podizače prozora, centralno zaključavanje, putni kompjuter i još mnogo dodatne
opreme karakteristične za vozila premijum segmenta, prodaje se sa porezima i
carinom po ceni od 19.990 evra, u dinarskoj protivvrednosti. Na lageru se nalazi i nekoliko Forestera sa motorima od 2.5 litara zapremine
čija cena se, u zavisnosti od opreme i menjača, kreće od 25.990 do 29.290 evra,
preračunato u dinare.
Sledi Impreza u „hečbek“, koja se može kupiti u osnovnoj opremi sa klimom i radio CD plejerom
već od 11.990 evra sa porezima i carinom, što je najpovoljnija ponuda za ovaj
izvrsni automobil od kada se pojavio na našem tržištu. Neznatno skuplji su modeli sa automatskim menjačem, a na raspolaganju je i
Impreza u verziji limuzine. Ovi modeli Impreze imaju motor od 1.5 litara i 110
KS, a u ponudi je i nekoliko modela sa motorom 2.0L, ali samo sa automatskom
transmisijom.
Subaru nudi i određeni broj modela Legacy iz
srednje klase, kao i Outback koji je opremljen najsavremenijim elektronskim
sistemima koje Subaru ugrađuje u svoje automobile. Tu je i „SI Drive“ koji u
jednom vozilu krije tri mogućnosti vožnje, zavisno od afiniteta vozača – od
udobne za duža putovanja do prave sportske koja je karakteristična za Subaru. Legacy sa najmodernijim dizel-bokser motorom od 2 litre i šestostepenim
manuelnim menjačem u osnovnoj verziji košta 23.690 evra, a Outback sa istim
dvolitarskim agregatom od 150 KS i 350 Nm obrtnog momenta košta već od 26.690
evra, računajući u dinarima.
Svi modeli Subarua naravno imaju permanentni pogon na sva četiri točka,
tzv.“Symetrical All Wheel Drive“ i da su svi pogonski agregati u “bokser“
konfiguraciji koja nudi povećanu stabilnost na putu. Svi pomenuti modeli su
2009. modelska godina i svi su dobili maksimalne ocene za bezbednost putnika na
kreš-testovima u Evropi, Americi, Aziji i Australiji na kojima su se pojavili u
2009. godini.
Subaru za Srbiju i Crnu Goru preko svoje dilerske mreže nudi i mogućnost test
vožnje za sve modele koju je neophodno prethodno zakazati, uz napomenu da svi
modeli koji se nalaze na rođendanskoj akciji mogu da se dobiju odmah po uplati
i da se radi o ograničenoj količini pa će povoljne cene važiti dok traju
zalihe.
ne mogu da verujem...za 12.000 e ovakav auto??? smesna cena , u donosu na kvalitet,izdrzljivost, pouzdanost.....sta ima bolje u toj klasi, da ne pricam za legacy... , moj drugar ga vozi 20 god..nikad stao ,nigde za 350000 km, nece da se rastane od njega jer ne moze da kupi novi, inace kaze samo legacy....
ZAPAMTITE:
Briga me što nikad neće biti jeftiniji jer ko želi da kupi Subraru koji je em ružan ko đavo, em skup za održavanje...em ne drži cenu kao polovno vozilo?Mislim da može cena da ide dole koliko hoće...džaba!
4 dilera i servisera Subarua u Srbiji:
3 u Beogradu
1 u Novom Sadu
Dovoljno da ga ne pogledaju kupci južnije od Save i Dunava.
@ mishoni
sta ima bolje u toj klasi? idi na bilo koju auto-pijacu,pogledaj malo i raspitaj se pa ce ti se samo kazati. Golf je zakon!
I sad napraviti poredjenje sa cenom novog VW-POLO. Izbor je jasan bez obzira na servisnu mrezu. Za tu razliku u ceni se isplati pozvati slep sluzbu da ga odveze do servisa.
Inace, obzirom da cesto pravim poredjenje cena u Srbiji i Australiji, cena Subarua je izgleda prilicno blizu ovdasnjoj tako da nema mesta kritici. To je izgleda dobar pomak koji bi trebalo da prate i ostali dileri.
da li bi mi neko rekao kako podnosi plin 4x4 auto od 1.5 odnosno 2.0 tj impreza naravno
Kakav li je OUTBACK BOXER DIZEL zna li neko?
Slabo ih ima po Srbiji neviđam ih,deluje mi kao vrlo vrlo ozbiljna naprava. Jeftina je IMPREZA ali je i ozbiljno ružna.
Subaru ima neosporan kvalitet ali su ko venčanice, teško se prodaju polovni.
@perraterra
postoji specijalizovani plin za njega (apsolutno prilagodjen vozilu, valjda je pravljen u saradnji sa proizvodjacem), to resavas sa uvoznikom. Plin je bio cini mi se oko 1500 eur kada sam ja pitao pre 6 meseci.
kupio crni 1.5 prelep je lupetate gluposti, za 12 soma nema nista ni blizu imprezi a prodaja mi ne pada na pamet. prvi skuplji servis na 105.000 km. zivela kriza auto je vrh, za brze likove preporuka motor 2.0.
Ko jednom sedne u subarua taj o drugom autu ne razmislja! Vi nezadovoljni, sedite, provozajte pa komentarisite! To je auto za sve uslove i sve terene! A vozio sam vozila skoro svih proizvodjaca koji se voze kod nas, pocev od Zastave pa do Mercedesa, ako je u narodu to vrh za automobile. SUBARU je jedan i vecan! Vrh vrhova. Imam 2 Polovna Legacy a iskreno bih voleo da kupim novog !
sjajan auto, dizajn bi mogao biti bolji, motori, prenos i vesanje tesko mogu biti bolji... sve u svemu, tehnicki superioran u odnosu na vecinu konkurencije. Ko je imao mogucnost da paralelno proba Imprezu i Golfa taj ne budali nekakve "golf je zakom" mantre bednika koji ne znaju za bolje