Porsche SCG i zvanično promovisao novi VW Polo u Srbiji

U petak 9.10.2009. godine, firma Porsche SCG je novinarima zvanično prezentovala novi Volkswagen Polo pete generacije. U prelepom ambijentu Zornića kuće, farme nadomak Barajeva u okolini Beograda, kratkom prezentacijom su prisutni upoznati sa novim automobilom.
Prethodno je konvoj od osam VW Polo-a prošao kroz najuži centar Beograda i iz Volkswagen-ovog prodajnog centra Sever se okolnim magistralnim putevima stiglo do destinacije. Tako smo svi imali prilike da se upoznamo sa kvalitetima ovog automobila u različitim uslovima.
Novi Volkswagen Polo je urađen na potpuno novoj platformi za ovaj nemački brend, nešto slično podvozju aktuelne Škode Fabije i nove Seat Ibice. Ipak, pri vožnji Volkswagen-ovog aduta se oseti razlika i primeti se daleko veći i ozbiljniji inženjerski posao koji je prethodio lansiranju serijskog modela. Sve je nemački precizno, utegnuto i kvalitetno. Dizajnerski je Polo više približen prvim generacijama iz sedamdesetih, sa dve maske napred, od kojih je gornja u nivou sa farovima. Automobil je duži i širi od direktnog prethodnika, a niži, što ga čini nešto markantnijim u fizičkom pogledu. Motori su naizgled isti kao ranije, međutim svi sada podležu novim EURO5 normama, a TDI blok primenjuje common-rail tehnologiju. Za sada su u ponudi dve varijante trocilindričnog 1,2 benzinca sa 60, odnosno 70 KS, kao i 1,4 16v sa 85 konja. Dizeli su nešto interesantniji, pa tako osnovni ima 75 KS ali i mnogo više obrtnog momenta od bilo kojeg benzinca, pa je samim tim i lakši za vožnju. Druge dve verzije ovog istog 1,6 TDI-ja su još snažnije - 90 i 105 KS. Uskoro nas očekuje i novi 1,2 TSI - mali benzinski agregat sa 105 KS, malom potrošnjom i odličnim obrtnim momentom (turbo).

Naravno, novi Polo je skup (od 10.999 evra za 1,2 Trendline) i osnovna oprema je naizgled škrta (klima, radio i ESP nisu standard), ali nema sumnje da Volkswagen ovde može da računa na svoju armiju lojalnih kupaca.
Izvor : Speed-industry.com
Poslednji pasus mi je izmamio osmeh:
"Naravno, novi Polo je skup (od 10.999 evra za 1,2 Trendline) i osnovna oprema je naizgled škrta (klima, radio i ESP nisu standard), ali nema sumnje da Volkswagen ovde može da računa na svoju armiju lojalnih kupaca. "
Armija lojalnih kupaca = stado VW budala
Fantastican auto. Svaka cast VW. Jeste malo skuplji, ali vazno je da postoji izbor. Dvoumim se izmedju Pola, i30 i Subaru Impreze za 11990...
Stevo,nema razlog da se dvoumis:samo idi obrnutim redom od ovog kako si napisao i neces pogresiti :)!!!
I porez na budale počinje sa naplatom!!! Fala Bogu ima ih taman za armiju!
Odličan auto sa nenormalnom cenovnom politikom Poršea SCG, ali može im se - i ja bih na njihovom mestu.
Autor članka očigledno nema pojma o čemu je pisao:
Novi Volkswagen Polo je urađen na potpuno novoj platformi za ovaj nemački brend, nešto slično podvozju aktuelne Škode Fabije i nove Seat Ibice.
---------
Nja, nja, nja. PQ25 platformu dele Ibiza IV (predstavljena u maju 2008.) i Polo V (o kome je reč). Dogodine izlazi Audi A1 na istoj platformi.
Aktuelna Fabia II pripada prethodnoj PQ24 platformi.
Horor u celoj prici je da je Fabia za 2 kolja bolje sastavljen auto od Pola, koliko god cudno to zvucalo nekom ko ne prati automobilizam... a kosta 9000e sa sve klimom LOOOL.
He,he.Svi komentarišu i sve znaju,a još niko u tog novog Pola nije ni sjeo. Naravno da je za naše(ex-YU) uslove skup.Valjda zato 90% stanovništva vozi polovnjake.
Pogledajte samo cene pola u sloveniji i sta se nudi od opreme i sve ce vam biti jasno. Polo je stvarno konkurentan u EU ali ne i kod nas, nazalost.
očigledno da pojedinci ili ne zanju ili uživo nisu videli a kamoli vozili novog Polo-a.
Novi Polo definitivno postavlja nove standarde u AO klasi koje će ostali pratiti.
Njegov dizajn i nivo kvaliteta koji do sada nije dostignut u ovoj klasi vozila svrstava ovo vozilo na pobedničko postolje.
Da li je skup,pa verovatno većini u zemlji Srbiji jeste ali vredi svaku uloženu paru.