Firma Inoto predstavila prvi Mitsubishijev salon u Beogradu

Preuzeto sa : Speed-industry.com
Od ranije smo znali da je firma Inoto dobila pravo na zastupništvo i uvoz Micubiši vozila u Srbiju, preciznije, 5.12.2009. godine. Nakon temeljne organizacije poslovanja, konačno smo dobili prvi njihov prodajni salon u Beogradu, na lokaciji nekadašnjeg Citroenovog u Karađorđevoj 69.
Povodom otvaranja novog prodajnog salona, firma Inoto je organizovala i kraću pres-konferenciju.
Tako smo saznali da će brend Micubišija sada biti znatno prisutniji na našem
tržištu, što se uklapa i u politiku samog principala, koji u ovom trenutku
kreće u blažu ofanzivu na globalnom nivou. Tako će svi kupci od jeseni imati
priliku da biraju svoj novi Micubiši, kada se očekuje normalan tok prodaje
vozila. Uskoro nas očekuju i nove cene za automobile koji se već sada mogu
naručiti.

Na našem
tržištu će tako biti dostupni i neki novi modeli poput kompaktnog krosovera
naziva ASX, koji će biti pogonjen benzinskim motorom od 1.600 kubika (117 KS),
ali i dizelašem od 1.800 kubika (150 KS). U ponudi su i restilizovani
Autlender, kao i dobro poznati Kolt i Lanser, gde će potonji biti dostupan i u Ralliart
verziji sa 240 KS. Na kraju, pravi entuzijasti će moći da naruče i električni
gradski automobil i-MiEV, po ceni od oko tridesetak hiljada evra.
Neko je najavio ovo...
Nek im je Bog u pomoci jer Mitsubishi-ju ne cvetaju ruze zadnjih godina...
Ja sam se bas lozio na lancera, hteo sam da ga pazarim na sajmu 2009-te, ali me je malo razocaro enterijer. Sedista su losa u osnovnom paketu a tapacir u vratima kao da ce da ispadne, mozda je bolje na visem nivou opreme, i danas bi ga rado posedovao, verujem da je zanimljiviji za vznju od oktavije a5.
Ovde će mitsubishi biti vidjeniji u smislu više će ga ljudi videti, a gore na Petlovom brdu samo ko prolazi Ibarskom. Moraće dobro da se izreklamiraju, mada sem lancera i outlandera, nemaju ni 1 lep model, o enterijerima da ne pričamo.
Napokon su se "opsetili" da promene distibutera,koji je bio jedan od najgorih(i najskupljih)na trežištu.
Jedina šansa novog distributera je da maksimalno smanji svoju maržu i utiče na Mitsubishi da prilagodi(smanji)cenu uslovima lokalnog tržišta i poboljša postprodajnu uslugu.
Lancer ima solidan enterijer:
http://www.topcars.bg/uploads/tinymce/tret/mitsubishi-lancer-interior-dashjpg.jpg
http://www.mitsubishi-motors.com.hr/UserDocsImages/galerije/Lancer/lancer8.jpg
@Zoki,Beograd
cene su iste, manje-vise, za sva trzista i to ne zavisi od dilera, osim kad je rasprodaja...
Distributer jeste bio los, slicno kao delta za brendove koje prodaje, uz dobru reklamu i povoljnije cene mogli bi dobro da prodju.
E sad si me rasplakao..
Kako je samo to vazna informacija nama koji vole automobile ko je gde vlasnik cega. To ce me opredeliti sta cu da vozim, ccc..
Dejan, jel, bivsi fudbaler Zvezde:-)))
@Japanac
Nemoj da places... Jos vise ces da iskrivis oci... :)
Meni nije zanemarljivo kada neko trguje automobilima samo radi svoje zarade a ne i zbog ljubavi prema istim...
Prvo prodavao Peugeot( i pricao da je the best), pa prodaje Citroen( i prica da je the best), pa ce prodavati Mitsubihi( i pricace da je the best)...
Srecom nije postao predsednik moga voljenog kluba kojem sam doneo titulu prvaka Evrope...
:)
@Panchev9
u potpunosti se slažem s tobom... Takvi ljudi su klasični trgovci, on da prodaje tata nano pričao bi da je najbolji na svetu. Bitno je ko ti prodaje nova kola...
I kakve veze to ima sa automobilom? Jel ga vi kupujete zbog vlsnika ili zbog ljubavi prema brendu
@Pancev9
E moj prijatelju, al si ti njegov fan, sad si se skroz ofirao:).
Onda ga i ja ic ne volim. Pa ti Lekici idu izgleda samo u "stub Srpstva".
Al posto to VEOMA ima veze sa temom npr. omiljenog mi EVO 10, onda bolje da ti preporucim ono sto cemo vam i veceras po ko zna koji put slatko pevati:
zasto cutiteee :)
@Panchev9
Pa ko trguje automobilima iz ljubavi?
Svi rade zbog profita. Hoce li da bude prodavac srecan ako ti proda auto po ceni kojoj on dobija? Ma daj,svi oni rade zbog zarade. A pozeljno je da ima i emocije prema automobilu (kao sto je slucaj kod mene a verovatno i vecine ovde) kad bi mi prodavali kola. Ali na prvom mestu je zarada,da se ne lazemo,kod svih...
Naravno da je bitno ko je vlasnik. I da posao radi iz ljubavi. Lekić je celog života u automobilizmu, pretsednik je sportskog AMSS i najzaslužniji je što su franciski automobili zauzeli primat na srpskom tržištu...
Mislim da su danas svi automobili dobri, a da li će biti neki biti best, zavisi od uvoznika koji će servisnom mrežom, povoljnim i dostupnim delovima, kvalitetnom uslgom učiniti da vlasnici vozila budu srećni i zadovoljni.