home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Evo i Škodine sajamske ponude za 49. Međunarodni sajam automobila u Beogradu od 25.03. do 03.04.2011.godine.

- Škoda Fabia 1.2 Ambiente od 8.900 evra

- Škoda Octavia 1.9 Ambiente od 14.950 evra

- Škoda Yeti od 12.690 evra


Više informacija o ovoj sajamskoj ponudi možete dobiti kod ovlašćenih Škoda prodavaca u Srbiji (njihov spisak se nalazi na sajtu uvoznika).

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 5805



Komentari

Evo prilike da se Predrag ponovi po treci put...:)))

Autor carobnjak 21 Mar 2011, 22:12

Do juče je bila 8.699€
Kakva sajamska ponuda?
Mi letos platili 7.999€

Autor Dejan ® 21 Mar 2011, 22:24

@Dejan ®
toliko je kostala osnovna verzija bez navedene opreme!

Autor carobnjak 21 Mar 2011, 22:26

@ carobnjak
Ali kad je komšija zvao da kupi, rekli mu da nema ni 1 sa osnovnom opremom, niti će biti 2 naredna meseca. Trebali su da nabave za vreme sajma baš tu osnovnu i da joj snize cenu, ne bi niko pogledao punto i sandero

Autor Dejan ® 21 Mar 2011, 22:34

@Dejan ®
pa to je to, i prosle godine je verzija sa klimom isto bila 8900 eura!

Autor carobnjak 21 Mar 2011, 22:40

@ carobnjak
U Lazarevcu GP motors Reno-Dacija, napunili 2 pune livade sandera, thalije, logana, dustera i fluensa.
A Škoda nije misila o lageru za sajam, pogotovo osnovni model, prošle godine isto, mi uplatili krajem aprila, stigao 31. jula

Autor Dejan ® 21 Mar 2011, 22:51

@Dejan ®
evo ti dokaz:

https://autoblog.rs/blog/auto/domace-trziste/2010/02/02/skoda-fabia-classic-za-7.990-evra

Autor carobnjak 21 Mar 2011, 22:53

@carobnjak
To što si okačio je oprema Classic, a ovo gore je Ambiente ;)

Autor Predrag 21 Mar 2011, 23:06

@Predrag
ne pratis me!
To je bazna Fabia a ona sa klimom je kostala 8990 eura prosle godine, sto je ISTO kao i ove!

Autor carobnjak 21 Mar 2011, 23:09

@ Predrag
Mi platismo osnovnu 7.999€
krajem aprila
u zemlju stigao navodno 31. jula, a kod nas posle 15ak dana

Autor Dejan ® 21 Mar 2011, 23:09

@Predrag
Poenta je da je Fabia koju je Deki letos platio 7990 eura bas ta Classic a ne ova gore!

Autor carobnjak 21 Mar 2011, 23:10

P.s. tj. poenta je da je sajamska ponuda ISTA kao prosle godine sto se tice cena, osim sto izgleda nema vise te bazne...

Autor carobnjak 21 Mar 2011, 23:12

@carobnjak & Dejan L

http://www.skoda.co.rs/sr/sadrzaj/680/skoda-fabia/

http://www.skoda.co.rs/sr/sadrzaj/673/fabia-i-fabia-combi-classic/

Autor Predrag 21 Mar 2011, 23:13

@ carobnjak
Nisi me pratio
Ni ove ni prošle godine nisu imali osnovnu za vreme sajma. Vrati se na moj komentar u 22:51 poslednja rečenica!
Imali su osnovnu u februaru i krajem aprila, a za vreme sajma nisu! To je ogromna greška, sajam je u pitanju, ipak se na sajmu proda najviše

Autor Dejan ® 21 Mar 2011, 23:14

@Dejan ®
ma ok...

@Predrag
sta si hteo sa tim linkom? to nije sajamska ponuda!

Autor carobnjak 21 Mar 2011, 23:20

@carobnjak
To je važeća ponuda za sve ostale modele, osim ovih gore navedenih.

Autor Predrag 21 Mar 2011, 23:21

@carobnjak
Razumem ;) Lepo od njih što su cene ostale na nivou prošlogodišnjih ;)

Autor Predrag 21 Mar 2011, 23:28

@Predrag
sad sam tek video slogan na gornjoj reklami! Kako ti se dopada? :)))

Autor carobnjak 21 Mar 2011, 23:31

@carobnjak
Dobra su oba ;)

Autor Predrag 21 Mar 2011, 23:33

@Predrag
jel to vazi i za Fabiju -part I ? :)))

Autor carobnjak 21 Mar 2011, 23:34

@carobnjak
Najviše mi se dopala rečenica, koju je mi je juče izgovorio moj drug Pančevski: "Škoda bi vredela bar 2000 eura više, kada bi imala Hondin znak" :))))

Autor Predrag 21 Mar 2011, 23:36

P.s. mada mislim da te tom recenicom samo lozi! :)))

Autor carobnjak 21 Mar 2011, 23:38

@carobnjak
No, no, no :)))

Autor Predrag 21 Mar 2011, 23:38

@ carobnjak
Felicia, fabia 1, fabia 2
Jel treba više da bi neko shvatio zašto opet škoda?
Imali Audi, Citroen BX, imali ladu samaru, sada imamo 307, ali želja nam je oktavija ili yeti.
Stvarno su pouzdane, održavanje džabe, e sad izgled neko voli, neko ne voli, jbg, bar nismo budale da kupimo VW i bacimo pare za istu robu

Autor Dejan ® 21 Mar 2011, 23:46

@Predrag
vidi komentar br.1! :)))

Autor carobnjak 21 Mar 2011, 23:46

@Predrag
Posto vazis za strucnjaka kada su u pitanju Skoda automobili, reci mi sta mislis o ponudi Octavia Tour 2.0 TDI CR 110KS za 13.900eur?

Autor vrlorad 21 Mar 2011, 23:47

@vrlorad
Odlična ponuda, samo ukoliko nema DPF filter... To je u stvari Octavia A5, ali pre redizajna. Ima prilično dobru serijsku opremu, samo što bih joj ja naravno dodao ESP, ali nisam siguran da je to moguće...
Jel u pitanju nova?

Autor Predrag 21 Mar 2011, 23:53

@vrlorad
odlicna ponuda! Za "male" pare dobijas model iz '96.!

@Predrag
Tour je stara Octavia, nije valjda da to nisi znao?!?

Autor carobnjak 21 Mar 2011, 23:58

@Predrag
Za DPF filter ne znam da li ima. Upravo tako, A5 pre FL! Rucice i retrovizori crni, upravljac i menjac plastika, komandna tabla ista kao i FL, Swing CD player, ima maglenke prednje i zadnje, nema ESP, samo 2 prednja airbaga.
U pitanju je nova Octavia Tour 2011.

Autor vrlorad 22 Mar 2011, 00:00

@Predrag
Pa i da ima jaka stvar, zna se da on ne pravi ni izbliza toliko problema kao FAP filter kod francuza... Za taj motor nema sta da se kaze, odlicni su, probleme su pravili oni stariji 2.0tdi sa 8v ako se ne varam. Mehanika je od Golfa 5 u toj Skodi, za te pare to je odlican auto

Autor STrider 22 Mar 2011, 00:00

@carobnjak
Nisi u pravu. Baci pogled na sajt uvoznika.
Bio danas do salona, sedeo u autu.
Zaboravio sam da navedem da ima i klimu (rekose poluautomatsku :) )

@Predrag
A sto mu smeta taj DPF filter?

Autor vrlorad 22 Mar 2011, 00:03

@carobnjak
Dobijas octaviju a5, kao ova sa slike samo pre redizajna

Autor STrider 22 Mar 2011, 00:03

@vrlorad
upravo gledam, evo je:

http://www.skoda.co.rs/sr/sadrzaj/490/izgled-skoda-octavia-tour/

Autor carobnjak 22 Mar 2011, 00:04

@STrider
zasto onda ovde stoji Octavia mk1?

Autor carobnjak 22 Mar 2011, 00:06

@carobnjak
Rekao sam sajtu uvoznika, ne dilera :)

http://autocacak.co.rs/octavia_tour/index.html

Autor vrlorad 22 Mar 2011, 00:06

@vrlorad
Taj filter sluzi za preciscavanje izduvnih gasova da bi mogli da ispune euro5 norme. On ce da traje minimum 150-200 000km, ali zato kad bude otisao kostace Boga oca. Stariji 1.9tdi motori nemaju taj filter, ali oni nisu mogli da ispune euro5 norme pa ih zato izbacuju. Prakticno svaki jaci dizelas iaj taj filter danas, samo mu je svako nadenuo svoje ime

Autor STrider 22 Mar 2011, 00:07

@vrlorad
sorry, moja greska, nisam znao da postoji Octavia Tour druge generacije.
Ipak mislim da je previse para za stari model...

P.S. nema tog motora u cenovniku koji si naveo!

Autor carobnjak 22 Mar 2011, 00:09

@carobnjak
Tako je kad sajtove odrzavaju polupismeni ljudi koji osvezavaju sadrzaj jednom godisnje ;)

Autor STrider 22 Mar 2011, 00:10

@STrider
nema veze za dilerske sajtove, stvarno nisam cuo za ovu Octaviu, iako pratim auto casopise i druge sajtove i forume...

Ne idem po Skodinim salonima, to mi je greska...:)))

Autor carobnjak 22 Mar 2011, 00:13

@vrlorad
a koliko je skuplja aktuelna Octavia sa istim motorom i opremom?

Autor carobnjak 22 Mar 2011, 00:19

U specifikaciji motora pise sledece:
Norma izduvnih gasova - Euro 4
Jel to znaci da nema DPF filter?

Autor vrlorad 22 Mar 2011, 00:21

@carobnjak
Kod FL modela ima u ponudi 2.0 TDI CR od 140KS po ceni od skoro 18k. Ovaj motor ide i sa 6-stepenim menjacem.
Nije realno porediti cifre.

Autor vrlorad 22 Mar 2011, 00:26

@vrlorad
kako nije, 4000 eura manje za 5 godina stariji model...

Autor carobnjak 22 Mar 2011, 00:29

@carobnjak
Jel to malo ili mnogo para? :)
Inace, FL za razliku od A5 ima redizajniranu samo prednju masku, farove (sa maglenkama) i macije oci su mu spustene pozadi na branik (bile su u farovima zadnjim). Sve ostalo spolja je isto! Tour ima tablu, upravljac, menjac, CD uredjaj isti kao i na FL (samo bez tih hrom detalja).

Autor vrlorad 22 Mar 2011, 00:37

@vrlorad
Izvini, pričao sam telefonom. Sada ću da pogledam, pa ti pišem ;)

Autor Predrag 22 Mar 2011, 00:44

@vrlorad
onda nije malo, tj. vredi uzeti ...

Autor carobnjak 22 Mar 2011, 00:46

@vrlorad

Taj motor se ugrađuje i u Yeti. Proveriću sutra još, ali mislim da nema DPF filter. Evo o DPF-u:

DPF filter (Diesel Particulate Filter) postoji kod dizel motora novije generacije, kod kojih se za ubrizgavanje goriva koristi „Common Rail“ tehnologija, odnosno tehnologija zajedničkog voda, da bi se zadovoljile norme o izduvnim gasovima koje propisuje standard EURO 5, koji stupa na snagu od januara 2011. godine.

DPF filter ima ulogu da sakuplja čestice čađi, koje normalno nastaju pri procesu sagorevanja dizel goriva, kako bi se sprečilo njihovo ispuštanje u okolinu, a zatim se u njemu pod posebnim uslovima vrši sagorevanje nakupljenih čestica čađi.

Visoki pritisci ubrizgavanja dizel goriva kod „Common Rail“ sistema, omogućavaju ubrizgavanje goriva kroz manje rupice injektora, što obezbeđuje njegovo finije raspršivanje i lakše mešanje sa vazduhom, a samim tim i bolje sagorevanje. Međutim, ovi visoki pritisci i uski otvori mlaznica injektora, uzrokuju povećanje temperature u području vrha injektora, a izlaganje dizel goriva visokim temperaturama dovodi do njegove degradacije, odnosno nastanka taloga kod i oko vrha injektora. Ovaj talog smanjuje protok goriva i dovodi do: povećanja buke motora, gubitka snage motora, povećanja potrošnje goriva, povećanja emisije izduvnih gasova...

Uvođenje DPF filtera kod dizel motora, dovelo je do smanjenja čestica čađi za 80%, na taj način što se nakupljene čestice povremeno sagorevaju pri temperaturama od oko 600 ºC u procesu regeneracije, koji se pokreće u zavisnosti od stepena zapušenosti DPF filtera, što elektronska upravljačka jedinica (ECU – Electronic Control Unit) registruje pomoću senzora koji meri razliku pritisaka ispred i iza DPF filtera. Ukoliko je razlika pritisaka veća od propisane (što znači da je DPF filter zapušen preko određene granice), pokreće se proces regeneracije, koja može biti pasivna i aktivna. Pasivna regeneracija pokreće se automatski, pri visokim temperaturama u izduvnom sistemu. Aktivna regeneracija se odvija u slučajevima kada je zapušenost filtera veća od 45%, i tada ECU povećava količinu ubrizganog goriva, da bi se povećala temperatura u izduvnom sistemu i pokrenula regeneracija. Odgovarajuća lampica na instrument tabli će upozoriti vozača na početak procesa regeneracije, i tada se motor ne sme ugasiti, već je potrebno voziti automobil 15-ak minuta na povišenom broju obrtaja (3500-4000 o/min.).

Ukoliko se ne pokrene proces regeneracije do trenutka kada zaopušenost DPF filtera dostigne 75%, pali se druga lampica na instrument tabli, koja predstavlja znak vozaču da vozilo mora da odveze u servis, kako bi se uradio proces regeneracije.

Autor Predrag 22 Mar 2011, 01:26

@vrlorad
Bolje dodaj još 600 eura i kupi Octaviu Ambiente 1.2 TSI ;)

Našao sam negde, da se Octavia Tour ne prodaje u EU sa tim motorom, od januara 2011, jer se radi o Euro 4 motoru. To gotovo sigurno znači da nema DPF, pa si sa te strane bezbedan. Sa druge strane, mislim da se radi o starom OHC motoru (sa 8v), i sa sistemom pumpa-brizgalka, koji se po koncepciji ne razlikuje mnogo od 1.9 TDI. Proveriću još sutra, pa ti pišem...

Autor Predrag 22 Mar 2011, 01:34

@Predrag
Hvala na detaljnom odgovoru u vezi DPF filtra!
Mozda bolje dodati jos 1000e i uzeti Octaviu Ambiente 1.9 TDI :) Nisam siguran kako bi isla ta Octavia sa 1.2 TSI.
Inace, rekli su mi da je taj 2.0 TDI CR motor sa 16v. I da, pise da zadovoljava Euro 4 norme (znaci verovatno nema taj DPF filter).

Autor vrlorad 22 Mar 2011, 09:57

@vrlorad

Nema na čemu ;) Ja nisam kupio Fabiu 1.6 TDI, samo zbog DPF filtera, već sam uzeo 1.2 TSI.

Octavia 1.2 TSI karakteristike (ima 6-ostepeni menjač):

- Snaga motora: 77 (kW) - 105 (KS), pri 5.000 (o/min.)
- Max. obrtni moment: 175 (Nm), pri 1.550-4.100 (o/min.)

- Ubrzanje 0-100 (km/h): 10,8 (s)
- Max. brzina: 192 (km/h)

- Potrošnja u gradu: 7,1 (l/100 km)
- Potrošnja na putu: 4,9 (l/100 km)
- Prosečna potrošnja: 5,7 (l/100 km)

Octavia 1.9 TDI karakteristike (ima 5-ostepeni menjač):

- Snaga motora: 77 (kW) - 105 (KS), pri 4.000 (o/min.)
- Max. obrtni moment: 250 (Nm), pri 1.900 (o/min.)

- Ubrzanje 0-100 (km/h): 11,8 (s)
- Max. brzina: 192 (km/h)

- Potrošnja u gradu: 6,3 (l/100 km)
- Potrošnja na putu: 4,2 (l/100 km)
- Prosečna potrošnja: 4,9 (l/100 km)

1.9 TDI je vrlo pouzdan, ali ima stari sistem ubrizgavanja goriva (pumpa-brizgaljka), pa zbog toga malo više troši nego CR dizeli, i bučniji je...

Saznaću za 2.0 TDI, pa ti pišem popodne. Odoh sad...

P.S. Ako se zaista radi o 2.0 TDI CR motoru sa 16v, koji nema DPF, onda ga kupuj bez razmišljanja!

Autor Predrag 22 Mar 2011, 11:15

@Predrag
Ovo su fabricki podaci o potrosnji pretpostavljam?
Koliko stvarno trosi 1,2 TSI?
U gradu me najvise zanima,a ako znas i na otvorenom.

Autor PITBULL™ 22 Mar 2011, 11:19

@vrlorad
Taj 2.0 TDI je isti kao onaj u Yeti-u, samo što je EU 4, i nema DPF filter.
Rekli su mi da košta 13499 eura, i da može da se dodaje oprema sa liste dodatne opreme (ESP, putni kompjuter, zadnji podizači, ...).
1.9 TTI prestaje da se proizvodi u aprilu. Kasnije će mi javiti još neke informacije, pa ti pišem ;)

@PITBULL™
Da, to su fabrički podaci za Octaviju. Moja Fabia sa tim motorom, za prvih 2700 km prosečno troši oko 8 l/100 km. Sa sve kratkim relacijama, gradskom vožnjom i razradom. Najduže što sam je do sada vozio je do Mladenovca i Nove Pazove, tako da nemam podatke o potrošnji na otvorenom putu...

Odoh sada, zakasniću ;)

Autor Predrag 22 Mar 2011, 11:43

@Predrag
Dodatno na tu cifru se naplacuje boja(~400e).
Mozda da bi se za tu cifru moglo dobiti nesto od dodatne opreme gratis (npr. ESP ili bocni airbagovi + zavese). Inace, sa ovim stavkama cena uveliko prelazi 14k, a tu je onda vec Octavia FL 1.9 TDI :)

Autor vrlorad 22 Mar 2011, 12:23

Vala ako 1,2 tsi ubrza za 10,8 ja cu ga pojesti. :D I vrlo mala ti razlika u potrosnji izmedju tdi i tsi. Tdi je mnogo manji potrosac. Moja A4 koji ima 131 ks, 310 nm, trosi ispod 4,5 i 5l na otvorenom. A tezak je 1475 kg.

Autor McLaren 22 Mar 2011, 14:21

@McLaren
Naveo sam fabričke podatke...

Autor Predrag 22 Mar 2011, 14:38

@Predrag
Sasvim OK ponuda! Problem je samo sto nisam jos uvek presekao, ali cu morati tokom vikenda (posto obidjem sajam). Inace, u opciji je jos i Focus 1.6 TDCi sa Anniversary (+ Trend plus) paketom za 14k.
Ako mislis da tada nece vec biti kasno, mozes kontakt poslati na mail kvrlorad @ yahoo.com
Hvala u svakom slucaju!

Autor vrlorad 22 Mar 2011, 14:56

@Predrag
Btw, ako je to u AČ na Novom Beogradu, bio sam tamo i gledao upravo taj cappuccino beige model :)

Autor vrlorad 22 Mar 2011, 15:04

@vrlorad
Poslao sam ti mail ;)

Autor Predrag 22 Mar 2011, 15:13

@Predrag
Hvala na informacijama.
Octavia trosi verovatno jos malo vise od Fabije,teza je i veca.

Autor PITBULL™ 22 Mar 2011, 15:32

@PITBULL™
Nema na čemu ;) Sigurno troši bar 0,5 l/100 km više ;)

Autor Predrag 22 Mar 2011, 15:36

@Predrag
Pa da.
Ja sam inace skeptik sto se tice benzinaca i potrosnje (u gradu pogotovo).
Sestra ima Nissan Micru 1.2 2001 god, benzin,trosi oko 9 litara u gradu.
Nekad i vise !
Ko moja E klasa skoro (E320 cdi),a igracka od auta :)))

Autor PITBULL™ 22 Mar 2011, 15:40

Svaki auto troši u zavisnosti od vožnje. Najmanje troši kad se leruje ili šlepa a najviše troši kad se turira u mestu. Sve ostale varjante su između a vi vidite gde ste.
Znači, možda je neke ovde neko šlepao a on nije primetilo ili su drugi držali gas a zaboravili da ubace u brzinu.

Autor Energy saver 22 Mar 2011, 15:50

Neki su ( da ih ne imenujemo ) izjavili da im je atmosferski skodilak 1.4 po gradu trosio i do 11-12 litara. Tako to izgleda kada se čoveku ( nepotrebno ) "omakne" iskrenost ...

Autor Moron 22 Mar 2011, 18:20

Moron
Imenovaću se sam ;)
Da trošila je ponekad, kada je velika gužva, sa upaljenim klima uređajem i do 12 l/100 km (tako je pokazivao bord). Isto se dešavalo i zimi... Moram da napomenem da su moje relacije često vrlo kratke (ispod 5 km).

P.S. Nisi dobar ;)

Autor Predrag 22 Mar 2011, 19:22

@Moron
Shvatam da volis francuze, ali ne shvatam zasto si toliko ogorcen na Skodu?
11-12 litara na danasnje tezine automobila i snagu nije nista cudno. Tj, mozda je malo previse, ali ne mnogo iznad nekog proseka od 10 litara koliko realno ima svaki benzinac iznad sto konja, bez obzira na kubikazu.

Autor krle 22 Mar 2011, 20:11

@Predrag
Kako ubrzava taj 1.2, da li si merio koliko mu zaista treba do 100?

Autor krle 22 Mar 2011, 20:12

@Krle
Tih 11-12 l/100 km se odnosi na Fabiju 1.4 16v od 86 ks. Ova nova 1.2 TSI mi troši oko 8 l/100 km (pre svega gradska vožnja, pisao sam o tome gore).

Nisam proveravao koliko joj treba sekundi do 100 km/h, pošto je još uvek razrađujem ;)

Autor Predrag 22 Mar 2011, 20:29

krle
Šta da ti kažem, "nisam dobar", Predrag je sve rekao. Prosto, zlo od čoveka.
Inače, to što ( sada ) vozim Francuza, ne znači da volim Francuze, niti to što nekada kritikujem škodu po nekom pitanju, znači da mrzim škodu. Mrzim sve što na ovaj ili onaj način može da lupi po glavi vlasnika, tako da moja "mržnja" ne konvergira na bilo koji brend posebno, već na sva savremena ( i neproverena ) tehnička rešenja koja su pouzdana koliko i pokvarena kašikara...
Sinoć sam citirao neke kritike iz jednog HR magazina na račun BMW-PSA motora 1.6 THP. Mrzim i BMW ?

Autor Moron 22 Mar 2011, 20:36

Meni Fabija 1.2TSI kao Predragova(77kW) troši za prvih 9000km 6.7 l, Beograd, zima, kratke relacije isključivo, ali može bez problema 9-10l da troši ako imaš težu nogu, pritom te ovaj mali živahni motor mami da ga pritisneš. Savršen je! Treba mu ispod 10s do 100kmh, provereno, ali to nije toliko imresivno koliko ostavlja bez daha obrtni momenat ovog motora i njegova dostupnost i mogućnost da iz 4. brzine pri 40kmh povuče brutalno dobro, stvarno zaboraviš da je 1.2 i misliš da je 1.8 po momentu a 1.6 po snazi.

Autor Uroš 03 Apr 2011, 11:51

@Uroš
Jesi li ti prvi put na Blogu? Kuda i kako ti to voziš, ako ti je tako niska potrošnja? :))

Zadovoljan sam i sa ovih 8 l/100 km (s' obzirom na uslove u kojima je vožena), ali ne bi bilo loše, kada bi trošila manje. Danas će imati najdužu relaciju do sada, pošto popodne idem do Kupinova :)) Javljam potrošnju ;)

Autor Predrag 03 Apr 2011, 12:34

Pa po gradu uveče, znam svuda gde idem unapred i lako hvatam zeleni talas, tako da mi na nekim deonicama padne i na 5.0l, a ovako je bilo nekoliko puta do Niša, do Rajca magistralom, i to je to, ključno je da se ne vozi po gradskim gužvama. I po prvi put sam na blogu.

Autor Uroš 05 Apr 2011, 23:19