Grand Motors: Stigao prvi Jaguar

U salonu na Novom Beogradu izložen u svetu vrlo traženi XF
U novootvoreni salon Jaguara i Land Rovera, u sastavu poslovnog centra Grand Motorsa na Novom Beogradu, stigao je prvi Jaguarov automobil – jedan od najtraženijih modela ove marke, XF.
„Za ovim automobilom, u svim paketima opreme, u svetu vlada izuzetno interesovanje, na mnogim tržištima se čeka po nekoliko meseci. I kod nas je stigao tek mesec dana po otvaranju novog salona“, kaže direktor prodaje Jaguara i Land Rovera u Grand Motorsu, Dušan Vujasinović.
Izloženi primerak pokreće četvorocilindarski dizel motorom od 2.179 cm³ (163 KS, 400 Nm maksimalnog obrtnog momenta pri 2.000 obrtaja u minutu), „sparen“ sa osmostepenim automatskim menjačem. Za ovu verziju fabrika deklariše maksimalnu brzinu od 209 km/h, ubrzanje od 0 do 100 km/h za 10,5 sekundi i prosečnu potrošnju (u kombinovanom ciklusu) od samo 4,9-5,1 litar na 100 km.
Prvi Jaguar u novom slonu na Novom Beogradu ima jedan od najviših paketa opreme – Premium Luxury, u kojem su, između ostalog, elektro podesivi retrovizori sa grejanjem i ugrađenim sistemom za kontrolu „mrtvog“ ugla, Xenon farovi sa automatskom nivelacijom nivoa, aluminijumski naplaci od 18 inča, prednji i zadnji parking senzori sa kamerom za vožnju unazad…
U unutrašnjosti su dvozonska klima, kožom obložena sedišta (elektro podešavanje vozačevog i suvozačevog sedišta, dve opcije za memorisanje pozicije sedišta, retrovizora i kola upravljača, lumbalno podešavanje vozačevog sedišta), trokraki kožom presvučen volan ispod kojeg su papučice za promenu stepena prenosa i komande za audio, tempomat i Bluetooth, audio oprema Meridian 380 W, sa 11 zvučnika, subwooferom, CD-om i MP3 kompaktibilnošću, Piano Black umeci od drveta na komadnoj tabli i delovima vrata, automatsko zatamljenje unutrašnjeg retrovizora itd.
Cena izloženog vozila je 55.610 evra u dinarskoj protivvrednosti, sa PDV-om.
PR Grand Motors
Meni ekstra izgleda ali su performanse sramota za Jaguar. A potrosnja od 5 l je bitna vlasniku Jag-a.
Tuznjikavo malo, slazem se. Al' lep je k'o lutka (ko voli novije od Jaguara).
Ja se jos uvek okrecem za prethodnom generacijom modela XJ.
VW ili audi sa 1.9 tdi sa 130 konja od pre 10 godina stizu do stotke za manje od 10 secundi tako da ovo jeste slabo ubrzanje do 100 kmh.
Auto dosta dobro izgleda.
60 konja vise od mog a samo 2,3 sekunde brze ide 0-100 km/h. Stvarno bezveze, a kosta djavo i po!!
Nije ovo Mercedes E klasa,ovo je prefinjeniji auto za ljude sa stilom.
lep auto, preslab motor!
isto kao kad u slona stave 250 cdi - ne ide.
@ucs +1. eh da, to su bile prave limuzine! ja ih takodje obozavam i dalje. xj 3. serija, xj6 (x300), xj8, xjr...
druga klasa i drugi svet.
dzeg je sisao medju smrtnike od pre 10tak godina - cast izuzecima sa xk8, xkr.
ovaj auto je ekstra, ali nije to to. ipak fali nesto - a nije samo maca u skoku.
Sad sam gledao, na stranim sajtovima cena XF kreće od 39000€
A premium ili luxury modeli kao ovaj oko 46000€
Da kupujem ovako nešto, ipak bih se odlučio za varijantu DE
Inače jako lep auto. On i
Ghibli, Volvo S80, Lexus GS, Cadillac CTS predstavljaju vrlo zanimljivu alternativu -trojci-
Ovo je naslednik S type, ja ga ni ne vidim kao spuštanje Jaguara jer je dosta skup.
I meni je prošla generacija XJ omiljena, ali eto raskrstili su sa tim stilom..
Ma izgled i oprema su OK, ali je motor preslab za imidž i očekivanje kupaca po pitanju performansi od jaguara. Nekako ne ide 4cyl dizel pa još samo 163ks na limuzinu više klase od 5 metara i 1800kg. Po meni ako su već išli da donji deo ponude bude cyl dizel, onda barem oko 200ks, što se danas bez problema izvlači iz 2200ccm koliko je ovaj (npr Merc E250cdi i sl.)
Sa ovih 163ks imaš luksuz, ali nemaš nikakav osećaj performansi jednog Jaguara, a onda to nije to.
Sada i 2,2 HDI? Na početku je bio samo sa 2,7 HDI V6, koji je bio gutač goriva.
Jako tesno vozilo pozadi, smešno kako malo mesta ima, ni za noge,ni glavu deteta
Luksuzni Mondeo. A novi Mondeo (Aston Martin look) ce biti takodje jako lep auto, za 20-tak hiljada ojra.
Jaguar je uvek imao smek neki, imidz i prestiz, iako je imao svoje nedostatke. Ima onaj X-faktor koji nedostaje premijum nemcima. Performanse nisu ocaravajuce ali su na granici zadovoljavajucih, i tako je sa ovim agregatom moguce ici i 200 km/h, udobno "krstariti" auto-putem/magistralom u zakonskim okvirima, a obrtni moment od 400Nm je vise nego dovoljan za preticanje sto je sasvim dovoljno za prosecnog vozaca. Ko nije zadovoljan tu je i verzija sa 200KS, ali i jace 3.0 jedinice, pa ko voli nek izvoli.
@Jimmy
Kakve veze ima Mondeo sa XF-om?
@Orlo
Verovatno je pomesao X type sa S type-om pa samim tim i naslednika.
@Panco
Palo mi je na pamet to sto si ti rekao, ali dobro... ;)
Da su makar isto FWD ili ista klasa ajde da neko poveze, ovako... :)
sSiguran sam da su nasli nacin da izvuku korist iz ovoga iako se jaguarkod nas sasvim sigurno prodavati nece.
Ha, pa sinoć sam se okrenuo za njim (u Zemunu)! I ne samo ja, svi sa trotoara. Moćno, lepo, elegantno, prefinjeno... Još je polako vozio, milina za oči i dušu.
Baš sam se pitao otkud već kod nas. I to u ovoj boji, pretpostavljam neki test model, mada bez reklame.