Ford Focus sa EcoBoost motorom sa 1.000 evra nižom cenom

U Grand Motorsovoj i mreži njegovih ovlašćenih prodajno-servisnih partnera od nedavno je u ponudi Ford Focus aktuelne generacije sa novim, najmodernijim benzinskim pogonskim agregatom, jednolitarskim EcoBoost motorom od 100KS i paketom opreme Trend po još atraktivnijoj ceni – od 11.990 evra (u dinarskoj protivvrednosti, sa svim dažbinama).
„S novom, za 1.000 evra nižom cenom, učinili smo da Focus opremljen najmodernijim motorom bude još pristupačniji potencijalnim kupcima“, kaže direktor marke Ford u Grand Motorsu, Minja Bolesnikov. „Ali, osim niže cene, za kupce ovog, kao i drugih Fordovih modela pripremili smo brojne pogodnosti: beskamatno kreditranje do sume od 7.000 evra, atraktivne uslove kupovine po sistemu staro-za novo, lizing aranžmane s povoljnim kamatnim stopama…“, dodaje gospodin Bolesnikov.
Kompaktan trocilindarski EcoBoost motor radne zapremine 995 kubnih centimetara u Focusu s novom cenom „razvija“ 100 KS i impresivan maksimalni obrtni momenat od 170 Nm. Uz ovaj pogonski agregat u standardnoj opremi je i Start/Stop sistem, pa otuda Focus 1.0 EcoBoost s petostepenim ručnim menjačem, po fabričkim podacima, ima prosečnu potrošnju od samo 4,8 litara benzina na 100 km (5,9 litara u gradu, tek 4,1 litar na 100 km na otvorenom putu). Osim što je štedljiv u potrošnji, ovim motorom opremljen Focus s petora vrata u atmosferu emituje samo 109 grama ugljen-dioksida po kilometru.
Mada malen po gabaritima, EcoBoost pruža izuzetno zadovoljstvo u vožnji: s njime Focus od 0 do 100 km/sat ubrzava za 12,5 sekundi, a postiže maksimalnu brzinu od 185 km/h. Focus s jednolitarskim EcoBoost motorom ima i uzornu elastičnost: od 60 do 100 km/h ubrzava za 13,2 sekunde.
Pogonski agregat u ovom Focusu je trostruki nosilac titule Međunarodni motor godine (International Engine of the Year) – za 2012, 2013. i 2014. godinu. Ugrađuje se u niz Fordovih modela namenjenih evropskim i tržištima širom sveta, a kod nas se ista „mašina“ može dobiti i u automobilima Fiesta, B-MAX i C-MAX.
PR Grand Motors
Izgleda da niko nece kod nas da ga kupi...
Da nije zbog loseg goriva?
kome treba problem posle 100k i dranje za opravak, dajte atmosferac i da glava ne boli
Koliko sam ja na B92 na ovu temu gledao komentare navodnih vlasnika 1.0 EcoBoost-a, motor je pretežno ocenjen kao odličan.
Ja sam pre dva meseca kupio nov C-Max 1.0 EcoBoost i mogu samo da kažem da je motor ODLIČAN. Ford tvrdi da će motor i nakon 150.000 MILJA biti kao nov, ako se redovno održava. U ostalon nije za džabe tri godine za redom osvajač titule najboljeg malog motora na svetu. Sigurno je da ga rigorozno testiraju na ogromne kilometraže i ne bi stavili na kocku multimilijardersku kompaniju na reputaciju lošeg motora!
Mogao sam da biram hoću li stari 1.6 atmosferac ili 1.0 EcoBoost (ista cena) i vozio sam test vožnju na oba i ko god proba 1.0 EoBoost ni u ludilu ne bi odabrao 1.6 atmosferski.
Što se tiče ove ponude, ona je bez konkurencije na domaćem tržištu kada se uzme u obzir cena i oprema automobila.
prema tome, ko nema lično iskustvo, nema legitimitet da pametuje, realno!
Jos jedan navodni vlasnik sa odlicnim iskustvom iz kataloga...
Ali ovo nagrada za najbolji motor, uvek osmeh na mom licu kada je neko spomene kako bi pohvalio neki motor... :) ...pa i 1.4 i 2.0 TSI su dobili tu istu nagradu, a kasnije je lanac landarao a ulje se trosilo na veliko... jasno je sta oni tamo gledaju - snagu, obrtni moment, obrtaje pri kojim ih razvija i potrosnju... ovaj primer jasno pokazuje "tezinu" i "veliki" znacaj nagrade kupcu i njenu jedinu svrhu za dobar PR tekst...
Orlo, ako si u Beogradu, javi se da se provozamo!
Od lanca su svi odustali, a ovaj motor ima polimerski kajiš koji je konstanto potopljen u ulju...
Tehnologija turbo benzinaca je mnogo napredovala od 2005, kad je 1.4TSI predstavljen. EcoBoost je daleko napredniji ijednostavniji motor od tog TwinCharger motora.
@Nedjo
Nesporno je da je 1.0T u odnosu na 1.6 atmo, odlicna zamena u smislu performansi i elastican je (sto je meni bitnija stavka od snage i zato sam pobornik turbo motora ali ne onih "nasviranih") i manje trosi u nekim rezimima rada od ovog 1.6 koji zamenjuje ali o pouzdanosti, bez obzira na hvalospeve novinara i nagrade, se moze govoriti za nekoliko godina tek... to ne mislim samo za njega, nego za bilo koji novi motor.
Ja sam juče 07.08.2015.g.,uzeo C-Maxa sa EcooBoost motorom 1,0 i 101 ks.
Dugo sam se razmišljao ali sada odgovorno tvrdim jer sam ga lično testirao i u gradu i na auto-putu da je superrr.
Treba samo se naviknuti na broj obrtaja da bi se potrošnja uskladila i spustila.
Inače je zmija auto....