home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Podaci u avgustu kada je reč o Srbiji - više su nego alarmantni. Prošlog meseca prodato je 13 odsto manje vozila nego u avgustu prošle godine.

I dalje se najbolje prodaje "škoda" sa 250 do 300 vozila, "fijat" je drugi sa 250, a treći "folksvagen" sa oko 150 automobila mesečno.

Miloš Petrović iz Udruženja uvoznika automobila kaže da je u Srbiji pad iznosi oko 13 procenata i da je 1.400 vozila prodato u avgustu i kada se uporedi prvih sedam meseci u odnosu na prošlu godinu, pad je 20 procenata.

"Naša poreska politika je veoma loša i detsimulativna za kupce novih vozila. Nekontrolisan je uvoz polovnih vozila, nemamo staro za novo. Dokle god se to ne pokrene neće biti novih ranih mesta, kaskaće lizing i banke i krediti", kaže Petrović.

Izvor: Rts.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Škoda



čitanja : 1847



Komentari

Definitivno fali "staro za novo" gde bi se PDV plaćao samo na razliku, što je i logično.

Autor Miki 13 Sep 2014, 14:38

Prelepa, osunca mi ovaj tmuran dan. Zamalo pa Audi A3 5 vrata

Autor Nidza 13 Sep 2014, 17:35

Škoda i dalje vlada ...

Autor moron 13 Sep 2014, 18:04

Pa kad bi se Skoda u Evropi procentualno prodavala kao u Srbiji, proizvodila bi se u u bar 5 miliona primeraka. Ali eto, pravi se u manje od milion, i to sve sa kinom.
E sad da li je to u Srbiji sve "trust" mozgova, ili su ljudi zavedeni neznjanjem, marketingom, nameštenim tenderima, ili je Skoda auto za sirotinjska tržišta, neću da definišem. Ostavljam vama u razmatranje... Ali da je najružniji auto na tržištu, nema spora.

Autor Tole 13 Sep 2014, 22:04

Pa nedavno na autoportal.hr beše vest da se škoda i tamo odično prodaje kao brend, a da je oktavija ubedljivo najprodavaniji model na tržištu. Ili i tamo naši uvoznici škode nameštaju tendere, a i običan narod lud na isti način kao i ovde ili je nešto drugo razlog tako dobrim rezultatima prodaje škode tamo i ovde, a lošim rezultatima nekih drugih ...

Autor moron 14 Sep 2014, 10:16

Nebi Škoda nikad bila prva po prodaji u Srbiji da naša Škoda nije propala. Škoda, Volkswagen i FIAT su postali krupniji igrači na domaćem tržištu nego pre zahvaljujući jednim dobrim delom zbog prestanka proizvodnje Zasravinih automobila.

Što se tiče same Škode ona je broj jedan u Srbiji zatošto je nekako najbliža nama (ako izuzmemo Dačiju).

Autor Zastava 14 Sep 2014, 14:48

Srbija i Hrvatska su za Skodu raj. Shvatio narod da Golf 2 i dalje postoji. Pobedio VW žal. Pobedila besparica. Pobedila je i šuplja priča. I što neko reče. pobidila je primitivna linija i ružnoća.....
Biće ulice i troroari u Srbiji mnogo ružniji......

Autor roker 14 Sep 2014, 23:26

"Pobedila besparica"?
Pa, oktavija je najprodavanija u Elegance paketu, koji kod nas uz 1.4 TSI "prebacuje" 18.000 eura.
Da nije pobedio "razum"? Odnos uloženog i dobijenog?

Autor moron 15 Sep 2014, 09:37

moron
Ne shvatam kakva je to pamet dati 18 000 za benzin Oktaviju???
Ko to može da uradi? Ko može da da 18 hiljada, za auto koji ima zadnje štop lampe kao da su iz Kina šopa! Samo jedan primer. Ko uopšte može za škodu da da 18 000, pa još benzinca?
Pobogu dodaj još koju hijadu i kupi VW. Što će ti "full oprema" u autu za "treća tržišta" ???

Autor roker 15 Sep 2014, 12:30

@roker
Ne znam pobude kupaca oktavije da je kupe, ali nisam sklon ne verujem da su „u finalu“ odlučivali na bazi cene „za dužni metar“ ili „po kilogramu mase“ kola.
Ovde si znao reći da za tebe nisu bitne formalne klase kola (slažem se), već npr. željena dužina kola, forma i sl. (zato si današnju oktaviju nazvao slednikom nekadašnjeg pasata). A u toj „klasi“ ( dužini), mislim da oktavija deluje Ok sa cenom u svetlu motora, opreme i ponude prostora (mogu da se složim da ni meni subjektivno neki elementi dizajna nisu za oko dopadljivi). Izvesno ima i nekih mana ( pa i to da nije jeftinija od nekog pandan VW-a baš onoliko koliko je sa nje „poskidano“ u odnosu na pandan VW ). Svako novo vozilo ima sve bogatiju baznu opremu (vidi onaj bazni novi „kombi golf“ (beše „sportsvan“?), mozak da ti stane šta sve bazno ima,više skoro nego sada već stari Touran Highline).
Moguće je, dakle, da od oktavije ima i „boljih“ ponuda ( pa i onih koji manje koštaju „po 1 kg“ ili „po 1 m“ ), ali ih ja još nisam učio. To je težak posao, koji traži dosta vremena,a sve se na kraju sve na subjektivnu ocenu (nepodložnu proveri). Eto, recimo, za tebe, da li je kao „sedmosed“ za porodicu „bolja ponuda“ lodgy 1.2 TCE za 13.550 ili toyota verso „sedmosed“ koja startuje sa 16.090?

Autor moron 15 Sep 2014, 14:02

moron
Mislm da Pasat 1,4 TSI u osnovnoj varijanti košta manje od 18 000€ možda 17. Ko bi i što bi uzeo oktaviju pored pasata???? Škoda ima bezobrazne cene.
Tojota Verso je auto za Skodu. To je zaista smešno poređenje. Dacija Lodgy sam pominjao kao prostu jeftinu opciju za mnogo "ljudi" za male pare. Nikako za porediti sa nečim drugim.
Tebi je samo oprema bitna. Kao lep moleraj na trošnoj kući.
Prvo gledaj osnov, a onda nadogradnju.
Znači, Pasat umesto Oktavije, "go" pasat je bolji od full Oktavije ++ 2000 € doplate za pasata. To bi realna opcija, a u praksi nema tih 2000 !!!
Moj savet, ne razmišljaj o Škodi. Ti si za bolje...

Autor roker 15 Sep 2014, 21:12

roker
Ne znam kako si uspeo da povežeš mene i passat ili bilo koji VW? Ja nemam para za "tudja kola", želim miran san, a ne da noći provodim na straži :) Inače, za passat po toj ceni nisam čuo ni "uz Porsche Mobility", možda golf sa 85 ks:) Kad ćeš da shvatiš kvalitet oktavije SW - ima celu zadnju haubu od metala,bez plastičnog spojilera gore ili plastične obloge u zoni branika, što je danas sve redje, a "nekima" potencijalno bitno zbog nekih "posebnih potreba".

Autor moron 15 Sep 2014, 22:07

Ja sam upamtio Octavije SW kao auto koji je strašno korodirao. Bar da je imao zadnju haubu od plastike, bolje bi bilo :)

Autor roker 16 Sep 2014, 00:01