Novi Renault Twingo predstavljen u Beogradu, cena od 8.100 evra

U Beogradu je RENO NISAN SRBIJA prezentovao novi RENO TVINGO. Ova već dobro poznata kuća, sa sedištem u Novom Beogradu, odavno se afirmisala kao visoko profesionalan tim koji nam predstavlja najzanimljivije modele RENOA, DAČIJE i NISANA, i što je najvažnije, to uvek čini uz puno angažovanja i nastojanja da na pravi i sveobuhvatni način prikaže ono što je u prilici da ponudi.
Najnoviji model RENOA TVINGO pružio je tom timu još jednu idealnu priliku da s ponosom otkrije sve ono što karakteriše ovog mališana po mnogo čemu originalnom. Pod budnim okom direktora RENO NISAN SRBIJA, MILANA BELINA i uz nezaobilaznu DEJANU KOMADINU, a i VLADIMIRA JEREMIĆA, novinari koji prate dešavanja u automobilskoj industriji imali su osobitu priliku da saznaju i vide nešto novo.

Tim RENO NISAN SRBIJA već duže vreme prezentacije svojih modela obavlja na poseban i originalan način. Uobičajeni jednodevni izlet sa automobilima uvek podrazumeva obilazak različitih lokacija i interesantnih mesta, a na kraju sledi i profesinalni prikaz najrelevantnijih tehničkih detalja.

15. septembra 2014. godine desetak novinara bilo je u prilici da za volanom NOVOG RENOA TVINGO, skokne do kafanice DVORIŠTE na Topčideru, a da potom razgleda KUĆU CVEĆA, uz odgovarajuću priču o svemu što je vezano za mesto gde su nekada živeli a onda i sahranjeni JOSIP BROZ TITO i njegova supruga JOVANKA. Potom je usledila vožnja beogradskim ulicama do KARABURME, gde je prikazano kako RENO TVINGO može vrlo lako da se okrene u punom krugu, a onda je kod KULE NEBOJŠE moglo da se vidi koliko zapravo taj mališan prima prtljaga i šta sve može da se dobije obaranjem naslona zadnjih sedišta a i adaptacijom prednjeg, suvozačkog. Sve tehničke karakteristike NOVOG RENOA TVINGO, sa mogućnostima kupovine uz pomoć beskamatnog kredita predočene su u Kradjordjevoj 46, u ambijentu MIKSER HAUSA.

NOVI RENO TVINGO je pravi gradski automobil, i biće sasvim sigurno ljubimac ženskog dela publike. Vrlo lako se vozi, ima velike točkove za jednog mališu od 15 coli, a zadnji pneumatici su zarad stabilnosti širi na zadnjoj osovini (185/60/15 pozadi i 165/65/15 napred).

Interesantno je da se motor NOVOG RENOA TVINGO nalazi pozadi i to odmah ukazuje da će na snegu biti jednostavnijeg polaska. NOVI RENO TVINGO ima petora vrata, za sada dve opcije motora sa 70 i 90 KS i nekoliko paketa opreme. Ispod prednje haube se nalazi akumulator, posuda za vodu, kočiono ulje i rashladnu tečnost. Kao i modeli ostalih RENOA krase ga dobri zvučnici i radio uredjaj, preglednost za vozača je sasvim dobra a pošto je kraći od predhodne verzije TVINGA biće idealan za parkiranje i probijanje u vrevi gradskog saobraćaja. Snabdeven je disk kočnicama napred i dobošima pozadi a zanimljivo je da se obaranjem prednjeg i zadnjeg sedišta može stvoriti ležaj za osobu visine i preko 2 metra.

O detaljnim karakteristikama ovog mališana, koji će se sasvim sigurno odlikovati i malom potrošnjom, sve neophodne informacije možete dobiti kod RENO NISAN SRBIJE.
Za kraj ove priče valja reći da je najniža cena NOVOG RENOA TVINGO, uz popust, 8.100 evra, uz mogućnost korišćenja beskamatnog kredita do 3 godine, i uz učešće od 30%.
Auto: Djordje Djenić / Mojsvetbrzine.rs
Više slika na sajtu Mojsvetbrzine.rs
Više o novom Twingu na sajtu Renault.rs
Cene u evrima (sa uključenim popustom od 1.000 evra)
Motor SCe 70 SCe 70 S&S TCe 90 S&S
Oprema Authentique 8.100 8.400 -
Oprema Expression 9.100 9.400 10.100
Oprema Dynamique 10.100 10.400 11.100
Pozdravljam cenu.
Citigo kosta 7.250€
Hyundai i10 samo 8.900€
Dok Fiat Panda ide od 8.300€
Za mene je Panda pravi izbor zbog komfora i modularnosti sedista, kao i zbog upotrebljivog gepeka i metalne haube.
Zelim da vidim klot enterijer Twinga.
@Masrer
http://rwr.f6m.fr/ImageFromBookmark?configuration=B07%2FEA1%2FM0%2FESS%2FDG%2FLIMVIT%2FCHOREC%2FTN%2FVT%2FCPE%2FRETROR%2FSPROJA%2FRTOL15%2FCEAVFX%2FATAR%2FSGAV01%2FOVQNJ%2FSRDPRO%2FSALEVA%2FVLMOUS%2FRENTC%2FLVAVMA%2FAPL03%2FBECQA1%2FVOLNRH%2FALOUCP%2FPROJ1%2FPRAD01%2FBVM5%2FSRANAR%2FRDIF02%2FSPRTER%2FPNSTRD%2FSACSRA%2FPRODIS%2FH4D%2FSDLIGM%2FSRAGAC%2FSCOINF%2FSKTPOU%2FSSTOST%2FSECAMH%2FSPRCIN%2FSPERTA%2FSPERTN%2FSPERTP%2FSDCOLS%2FCORAI2&databaseId=4ecaebf5-48f9-4cc0-9f46-db6014e54d55&bookmarkSet=INTER&bookmark=1&profile=EXT1024
http://rwr.f6m.fr/ImageFromBookmark?configuration=B07%2FEA1%2FM0%2FESS%2FDG%2FLIMVIT%2FCHOREC%2FTN%2FVT%2FCPE%2FRETROR%2FSPROJA%2FRTOL15%2FCEAVFX%2FATAR%2FSGAV01%2FOVQNJ%2FSRDPRO%2FSALEVA%2FVLMOUS%2FRENTC%2FLVAVMA%2FAPL03%2FBECQA1%2FVOLNRH%2FALOUCP%2FPROJ1%2FPRAD01%2FBVM5%2FSRANAR%2FRDIF02%2FSPRTER%2FPNSTRD%2FSACSRA%2FPRODIS%2FH4D%2FSDLIGM%2FSRAGAC%2FSCOINF%2FSKTPOU%2FSSTOST%2FSECAMH%2FSPRCIN%2FSPERTA%2FSPERTN%2FSPERTP%2FSDCOLS%2FCORAI2&databaseId=4ecaebf5-48f9-4cc0-9f46-db6014e54d55&bookmarkSet=RSITE&bookmark=INT_SELL&profile=EXT1024
http://rwr.f6m.fr/ImageFromBookmark?configuration=B07%2FEA1%2FM0%2FESS%2FDG%2FLIMVIT%2FCHOREC%2FTN%2FVT%2FCPE%2FRETROR%2FSPROJA%2FRTOL15%2FCEAVFX%2FATAR%2FSGAV01%2FOVQNJ%2FSRDPRO%2FSALEVA%2FVLMOUS%2FRENTC%2FLVAVMA%2FAPL03%2FBECQA1%2FVOLNRH%2FALOUCP%2FPROJ1%2FPRAD01%2FBVM5%2FSRANAR%2FRDIF02%2FSPRTER%2FPNSTRD%2FSACSRA%2FPRODIS%2FH4D%2FSDLIGM%2FSRAGAC%2FSCOINF%2FSKTPOU%2FSSTOST%2FSECAMH%2FSPRCIN%2FSPERTA%2FSPERTN%2FSPERTP%2FSDCOLS%2FCORAI2&databaseId=4ecaebf5-48f9-4cc0-9f46-db6014e54d55&bookmarkSet=RSITE&bookmark=EXT_34_AR&profile=EXT1024
http://rwr.f6m.fr/ImageFromBookmark?configuration=B07%2FEA1%2FM0%2FESS%2FDG%2FLIMVIT%2FCHOREC%2FTN%2FVT%2FCPE%2FRETROR%2FSPROJA%2FRTOL15%2FCEAVFX%2FATAR%2FSGAV01%2FOVQNJ%2FSRDPRO%2FSALEVA%2FVLMOUS%2FRENTC%2FLVAVMA%2FAPL03%2FBECQA1%2FVOLNRH%2FALOUCP%2FPROJ1%2FPRAD01%2FBVM5%2FSRANAR%2FRDIF02%2FSPRTER%2FPNSTRD%2FSACSRA%2FPRODIS%2FH4D%2FSDLIGM%2FSRAGAC%2FSCOINF%2FSKTPOU%2FSSTOST%2FSECAMH%2FSPRCIN%2FSPERTA%2FSPERTN%2FSPERTP%2FSDCOLS%2FCORAI2&databaseId=4ecaebf5-48f9-4cc0-9f46-db6014e54d55&bookmarkSet=EXTER&bookmark=1&profile=EXT1024
Video sam jednog na ulici juce, izgleda simpaticno.
Sada cekamo da vidimo koliko ce kostati ForFour.
Klot verzija nema ni 3 prekidaca? Ili ja mozda ne vidim dobro fotografije koje je postavio hh
Majko moja na sta lici bazni paket. Svaka dacija je bolje opremljena. Klasicna reno pljacka. A dati 9-10 iljadarki za ovako nesto,teska glupost. I sta ce mu zadnja vrata? Umesto normalnog otvaranja prozora? Tek prednja hauba. Cemu? Za smestaj UK2 ulja? I na cemu stoji?
Preplavice ovo ulice malo sutra
@ Bobo
Sta je bolje?
Citigo ili Twingo?
Nesto mi ova kolicina plastike kaze da su Reno i Skoda ista klasa, a gde je onda Dacia pozicionirana?
Dizajn je stvar ukusa. Može da prodje.
Klima dolazi tek u 2. paketu (čitah za cene u HR, skuplji je od C1 ili pandan Toyote), emisija CO2 nije baš rekordna (bazni motor 105 gr CO2).
Gledah I katalog dodatne opreme, može I kuka da se poruči ...
Sam katalog vozila mi vise liči na "slikovnicu".
Mislim da bih za grad kupio nešto drugo, ali ovo ne.
Sve ali ovo će mu doći kao čudo tehnike za Citigo (agli kar).
Sve jedno, ovaj tvingo, ka i dva prethodna, uopšte nisu namenjena za Srbiju. Ovde se meri metrom, i unutarnjim molerajom.
Za Srbiju je napravljena Dacija. Za bolje Srbija i nije.
Možda je samo Skoda sa klotarama, "pametniji" izbor od dacije. Miriše na VW, skuplja, ružna, a unutra kao u čezi. Baš da takva da komšija sa Golf 2 oseti zavist....
Citiy go u klot opremi kosta 10 hiljada, tako da je, u poredjenju, ovo premija.
Ne mogu da verujem koliko je skup Citigo, oni NISU NORMALNI.
@Marser
Naravno da je bolji Citigo.Evo uveri se sam kako izgleda bazni Citigo:http://new.skoda-auto.com/en/models/Citigo/pages/interior.aspx?EquipmentId=59
Posebno su dopadljivi volan,obloge vrata odmah do stakla i tekstura plastike na instrument tabli.Mislim da je po tapacirunzima i plastici, dacia ipak realno nesto iznad Citigoa.Sto se tice klot verzije, ona nema elektropodizace, ima rucne retrovizore, nema klimu i radio.Sa druge strane ima abs,esp,sistem protiv proklizavanja tockova, hill assist, tempomat sa limiterom, led svetla...Stavi to na Active Citigo i javi nam cenu.Simply clever.Nadam se da nisi bio ozbiljan kada si pitao sta je bolje, jasno je da ce Nemacki,Britanski i Francuski casopisi reci kada dodju da testiraju da je VW trojac ipak malo upravljiviji, da su zabavniji za voznju od Twinga, da su jeftiniji, bezbedniji i sl...da Twingo ipak nije zabavan kao 911 iako se to zbog koncepcije ocekivalo ali avaj...Evo ti malo pojasnjenje povodom toga, pisali su ga sami nemci : http://www.autoaid.de/blog/pressespiegel-vw-up-neuwagen-kleinstwagen-test/
Twingo u onim skupim varijantama bas dobro izgleda ali ova osnovna klot, sa dosta elemenata ala Dacia aka cheap crap... ijao... bolje bilo koja Dacia za te pare...
Cak ni ona dobra fora PR sluzbi "ima pogon kao 911" nece mnogo da pomogne...
Doduse treba biti realan, u ovom segmentu osnovni modeli su stvarno svi jadno opremljeni a ovaj ne kaska u tome... mada i10 za 890 eura vise, je svemirski brod u svakom pogledu za ovaj "k'o 911" Twingo... i nema delova koje koristi neka jeftina low budget marka...
Orlo, porediš i10 sa Twingom. Ovaj tvingo je u klasi zaista kao 911.
i10 je bezličan jeftin klasični auto A segmenta.
Twingo bi trebalo da napravi revoluciju. Kakav će biti ostaje da vidimo, i osetimo.
Meni je i10ubedljivo najgori auto a segmenta,daleko iza Pande i 500, zatim iza VW trojke, pa iza PSA-toyote, jedino je ispredKIE.Potpuno bezlican, skraceni auto b segmenta, uzor mu je bio Klio, ali on taj dizajn ne razume.Kao i svi Hyundai-kia automobili, bezlican skup svega sato je moderno u autoindustriji.A Twingo tek treba da se dokaze.
Ako bih birai izmedju ovog klot Twinga i osnovnog i10, vise bih voleo da me zovu "covek bez ukusa", nego "ovca za sisanje", pogotovo kada vidim elemente iz Dacije jer se odmah zapitam da ako su stedeli u enterijeru gde se vidi usteda, pitanje je kolika je usteda ispod lima...
Za 890 eura dobijes i jaci motor, veci gepek, opremu koja izmedju ostalog podrazumeva klimu, el. podizace svih prozora (a ne onaj sistem k'o npr. iz Yuga za provetravanje) itd... ali dobro to je moje neko misljenje... :)
Sto bi kupovao Hyundai,koji kosta 890 eua vise od Twinga?Stone bi kupio Twingo koji kosta 890 eura vise od Hyundaia?Za 890 eura, na tih 890 eura dobijes okretniji, bezbedniji auto, brzi, tisi, sa manje mesta u prtljazniku a vise mesta u unutrasnjosti,sa boljom bezbednosnom a i drugom opremom i u svakom slucaju moderniji dizajn i osobenu crtu.U prvi Twingo je bio plastican, netapaciran, manji, verovatno i skuplji od tadasnjeg Accenta.Pa ovaj prvi je legenda, pise auto-istorija o njemu, drugi izgleda kao bezlicni korejski krs, sto oni u sustini i jesu.Isto tako ce ti posle 15godina izgledati svi Hyundaii danasnjice.Nista.Ljudi koji ih prave nemaju ukusa, a ljudi koji ih kupuju misle da su prosli dobro.Dacija za 890 eura vise od i10 je opremljenija, veca,jaca,ekonomicnija, sa vecim prtljaznikom, manje gubi na vrednosti, pa to stavi u kontekst "ovce za sisanje".A pretpostavljam da je Reno ispod lima jos vise stedeo pa nije ugradio ili motor ili menjac.
@Bobo
Vidi, mogu da se slozim samo sa jednom tvojom konstatacijom i oblasti u kojoj je Twingo bolji od i10 a to je okretnost. To sto je motor pozadi omogucava manji krug okretanja i lakse manevrisanje... i to bi bilo to od nekih racionalnih prednosti... tisi mozda vozacu ali sam siguran da nije nesto saputnicima na zadnjoj klupi...
Prvo bolje malo procitaj pre nego sto dodjes slepo da branis Twingaa.
i10 za tih 890 eura ima jaci motor od 1.2l i 87 KS (Twingo ima 1.0 sa 70 KS) tako da ni u kom slucaju ne moze da bude brzi Twingo.
Drugo bezbednost, opet nisi u pravu, i10 je dobio bolje rezultate na ENCAP testiranju. Mozes da proveris pogotovo u zastiti odraslih osoba i pesaka. Za bezbednosnu opremu si opet u krivu jer u principu (barem u HR) imaju identicnu bezbednosnu opremu, ali to nije znak da uvoznik kod nas nece da zakine nesto poput ESP-a ili bocnih vazdusnih jastuka (sto rade nasi uvoznici) kako bi vise zaradili.
Trece oprema: osnovni Twingo za 8.100 eura je stvarno klot, znaci haos, a za 890 eura vise kod Hyuija dobijes opremu za koju sam siguran (na osnovu cenovnika opreme u HR) da ce biti povoljnija od sledeceg paketa kod Twinga... a da ne pricamo o petim staklenim vratima, ili onom principu za otvaranje prozora ko iz Yuga koji je verovatno i svrsishodan kada nema klimu... to stvarno nema kod Hyuija.
Dimenzije: razlika u dimenzijama je u korist i10 sto se tice prostora za ramena, i glavu ali su razlike minimalne, ali opet si u krivu...
Ukus... mislim da je stvarno glupo raspravljati o ukusima i da li je nesto lepo ili nije, ali osnovni Twingo je svetlosnim godinama daleko od ovih gore sa slike koji izgledaju sa stilom, ukusom, dusom ili sta god...
I da ovde nije rec o Daciji koja je segment vise, nego govorimo o istom segmentu. Ovca za sisanje bi mogla da se upotrebi i za nekog ko pored Dacije izabere ovaj osnovni Twingo... realno...
I da dodam tvoja poslednja recenica i zadnjem komentaru bas lepo pokazuje kako povrsno razmisljas o automobilima... bas onako kako bi marketing sluzba htela da kupac, ili fan razmislja o njihovim automobilima... mada i ceo komentar je takav.
U svemu bih se složio sa Orlom, a nešto bih i da dodam, mada su ta oba vozila gradski automobili, pa to nekima i nije tako bitno.
Naime, i10 već od drugog paketa opreme serijski ima i rezervni točak, a pitam se gde bi se kod twinga stavio kada bi nekim čudom bio makar opcija?