Kompletan cenovnik za novi Renault Twingo

Na sajtu Renault.rs je objavljen kompletan cenovnik za novu generaciju Renault Twinga, a koji u Srbiji startuje po ceni od 8.100 evra (sa uračunatim popustom od 1.000 evra).
Cenovnik, spisak opreme i cene opcija možete pogledati na sajtu Renault.rs (u pdf formatu).
Više o novom Twingu na sajtu Renault.rs
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Preskup, Panda, i10 i Citigo su daleko kompletniji automobili sa upotrebljivim prtljažnikom
Tek kada pogledam opcije uz najskuplji paket, glava me zaboli.
Ne razumem ni zašto je metalik boja za mali twingo skuplja nego za clio SW ili captur? Zašto košta kao i za grand scenic?
Zašto je cena transporta ista za twingo kao i za metar duži Grand Scenic?
Rekao bih - preskupo
Odlican je cenovnik, 11100 za dinamik turbo sa svim sto ti u jednom automobiliu treba je O.K.
Ovaj twingo ima impozantan Wb ne za svoju klasu (veći od i10 ili C1 & Co ), već je malo veći nego i kod sadašnje fabije.
Dakle, trebalo bi da može da preveze 4 osobe.
Skidam mu kapu i za 0,9 TCE, ali, treba li to baš gradskom vozilu ( ubrzanje 10,8 )?
Dakle, možda je po komforu za 4 putnika (možda) malo iznad i10 ili C1, ali najskuplji i10 (sa 87 ks) je bolje opremljen od najskupljeg twinga sa 90 ks(npr, i10 ima i auto klimu, rez. točak da i ne pominjem), pri čemu je taj i10 ipak oko 1.000 eura jeftniji od twinga.
Da ne kažem da je toliko od twinga jeftniji čak i i30 Base...
Naravno, imaće twingo svoje kupce. Ima ga i Fiat 500, bez obzira na cenu.
O cemu vi to?Opet ste krenuli rezonom koji ce vas na kreju odvesti do Dacie.Prethodni Twingo je takodje bio istih cena,cak i skuplji i prodavao se odlicno,ne kao prvi,ali vrlo dobro.Twingo je predstavljen na sajmu i ceo svet je pozeleo da ga proba.Hyundai je napravio i10 i ceo svet je,paaaa...otprilike preneo vest.Kapirate?Ne?Iza twinga stoje radni sati i znoj, besane noci,teske odluke od kraja 19.veka do sada...kako to sve pretociti ponovo u nesto sto ce sve to povezati,ponovo imati nesto sto drugi nemaju i da ne nabrajam.Twingo je proizvod kompanije koja svakako nije ni najveca ni najstarija, ni najkvalitetnija,ni najjaca,ni najbrza, ali sigurno jedinstvena po tome sto se igrala sa prostorom vise od svih ostalih.Twingo je proizvod firme koja je pobedjivala u WRC(prva),Le manu,F1,obarala rekorde sa FWD...Twingo je auto sa najmanjim krugom okretanja od svih, pored najveceg WB,jedini konvencionalni sa motorom pozadi...I10 je korejska kopija evropskih automobila i sto se mene tice Twingo bi trebao da kosta kao 3 I10.Inace, najskuplji i10 nije bolje opremljen od Twinga.Treba li gradskom vozilu takva brzina, ili treba li mu bas tako mali krug okretanja, ili trebaju li mu 15 colski tockovi i felge...ne trebaju.Za 11000 ako si racionalan uvek uzmi Daciju, jer pruza vise od svih ostalih, koji i ako imaju eto bolje, treba li im to?Ako nisi racionalan, kupi Twinga,Up,Pandu ili 500.Hyundai,Pezo i Skodu nemoj nikad, za njih ni racionalni ni emotivni razlozi ne postoje.
Ne moze da u najskupljem paketu opreme sa cenom koja je jednaka Fiatu 500 nema nista od opreme. To je necuveno. Sve je doplata, a da bi uopste mogao da doplatis moras da izaberes skuplji model, sa kojim u startu ne dobijas nista vise nego sa osnovnim???? Nenormalno.
E koji ste vi šampioni.... Poredite i10 sa Twingom.
i10 je prevozno sredstvo za mnogljudne narode, dno poput marutija i sl šerpi.
Naravno ljubitelj Skode forsira Citigo, koji kao da se ne proizvodi....
Panda je druga klasa.
Tako da je većina komentara zlonamerna.
Biće ovde cena još 1000€ dole za kraće vreme.
Ovaj auto je revolucija, a kako će se pokazati, ostaje da vidimo. U Srbiji će naći samo malu količinu fensi kupaca, jer se za iste pare može uzeti ogromna Dacija. A kako su spoljni centimetri u Srbiji osnov pored cene..... I kom treba rezervni točak, neka neka kupi nešto drugo. Nema ga ni BMW ili Merc pa to ne mari..... Niva se još proizvodi....
"... I kom treba rezervni tocak, neka kupi nesto drugo..." rece covek kome je i ABS suvisan, ili vazdusni jastuci... hehe, cekao sam da nas i u to neko ubedi... ubedise nas i da prozor ne mora da se spusta na zadnjim vratima, dovoljno je i onaj "patent" od firme koja je pobedjivala na WRC, F1... :)
Vidim u cenovniku da onaj super-cool, sasvim neophodni touch screen sa kamerom za rikverc kosta tricavih 800 eura (!!!)... kod drugih marki kosta 250 do 300 eura, neka bude i 500 eura sve zajedno, ali ne i toliko... kao da je OLED ekran a kamera HD zaboga... ;)
Orlo
Od kada auti imaju mnogostepena i višestruke vazdušne jastuke, izbacili su rezervne točkove. Izgleda da vazdušni jastuci zamenjuju rezervne točkove.
Tu je bezbednot tako poboljšana da se može voziti bezbedno i na šupljim gumama.
ABS meni ne treba, ja ga se plašim, ne osećam se sa njime siguran. Zimi sam počeo da čupam osigurače. Mada 90% vozača ni oseti ABS.
Što se tiče kamera, fensi ekrana i sl, ko ga hoće na Twingu, ja bi odredio još jače cene. Takav očigledno ne zna šta bi radio sa parama, cena mu ne igra nikakvu ulogu.
I ovaj auto je Porše 911 turbo, za konkurenciju. Poredite seoske varijante sa fensi autom, zamerate mu što ide 10s do 100, koji u ružnijem obliku potpisuje Smart - Mercedes.
Pa, Megane sa 110 konja manje kosta. A i on na akciji kao sto je i za twingo odmah krenula akcija. Ove cene twinga na prvoaprilsku salu lici.
@orlo
Takve prozore imaju i Citigo,Up,Mii,C1,108,Aygo,pa zatim i oni koji se proizvode samo sa 3 vrata, kao 500 i prethodni Twingo, kao i vecina kupea svih segmenata,ja sam 13 godina vozio BMW koji je imao takve prozore i oni su uglavnom standard na takvim automobilima.Led svetla,sistem abs,esp, bake assist,hill assist i prednji i bocni vazdusni jastuci su standard kod najjeftinijeg twinga(primera radi i10 nudi bocne vazdusne jastuke tek u verziji premijum od 11000 eura-blam).Takodje, to sto si rekao za touch screen je cista izmisljotina, jer je upravo najjeftiniji na trzistu, posto taj paket objedinjuje medija uredjaj(mp3,mp4,hands free),navigacioni Tomtom uredjaj sa kartama(najniza cena karata je 100 eura),kamera za voznju unazad i tri dodatna zvucnika,kao i jos neke uglavnom estetske sitnice.Koliko to kosta kod ostalih proizvodjaca(naravno, samo onih koji to imaju)?
@roker Au, bre, roker stvarno.
Poenta je da je ovo gradski auto sa cenom +/- 5% kao i ostali.Probajte da napravite takav paket koji ce kod vecine proizvodjaca obuhvatati bukvalno istu opremu i videcete da su cene kao da su se dogovorili.
@Bobo
Hvala na preko potrebnom objasnjenju, ali nije neophodno, znam gde se koristi taj nacin otvaranja - primarno (!!!) na vozilima sa troja vrata. E sad nisam ni spomenuo ove gore navedene niti ih uporedjivao sa Twingom, nego sa i10, a to sto ih svi oni koriste ne znaci da sad to mora da bude opsteprihvaceno ili da je to ok kod njih...
Drugo, posto ne baratas mnogo cenama, kod npr. Toyote (ali i kod Peugeot-a i Citroen-a) touch screen sistem sa kamerom za rikverc kosta 250 eura i mozes da ga povezes sa navigacijom na telefonu i ne moras da doplatis za fabricku navigaciju... i ima hands-free, USB, itd... a ako bas i moras da imas fabricku navigaciju onda ce te na tu cenu to kostati dodatnih 350 eura... eto...
Verujem,svi se seћamo ranijih rasprava na ovom Blogu na temu malih gradskih automobila i kako je dosadašnji Twingo (I i II) od strane nekih hvaljen zbog troje vrata (da je to ( dugačka vrata) jedino funkcionalno, ergonomski i pametno za mali gradski automobil) i kako su sa istog razloga grdjeni svi ostali maleni koju su se nudli sa petoro vrata ( to je bilo označeno kao glupo).
E, sada je novi Twingo sa petoro vrata. I to se više i ne pominje kao navodna "glupost":)
Naravno, to nikada glupost i nije bila ...
@Orlo
Nisam nista objasnjavao samo sam primetio da odsustvo postojanja prozora koji se spustaju na dole nije neki narocit problem jer se oni retko koriste,ali bas izuzetno retko,znas i sam.Pored ustede,oni se i iz estetskih razloga izbegavaju,jer uglavnom se moraju podeliti jos jednim stubom kako bi se mogli spustiti,aonda to jako ruzno izgleda,bas kao na I10.Ne mozes porediti ostale sa I10, njima uglavnom nije potrbno sve to sto je njemu.A to uglavnom ima i Dacia sa slicnom dozom individualnosti,Skoda i Kia takodje.Oni moraju da imaju Air bag vise,(I10 manje),veci prtljaznik, vise mesta,sve prozore koji se spustaju,zaboga oni su Skoda,Dacia,Hyundai i Kia, ko bi to u protivnom kupovao.
Drugo,ti rece za touch screen kod Renoa da je puno 800 eura za kameru, ja sam ti nabrojao sta to sve predstavlja.Onda ti sabiras nesto slicno kod Toyote i opet to nije sve sto sam rekao,uz to si smanjio cenu navigacije za tacno 111 eura.Dakle, od Toyote smo stigli do 711 eura (neka bude i manje za 100 kako si napisao, ali to je verovatno cena bez karte barem Balkana),a jos uvek nema sound paket(jaci audio sistem ukljucen u taj paket, koji samostalno kosta 150eura), a takodje nema ni tri dodatna usb prikljucka u oba sedista i kaseti napred(nece ti to niko ugraditi bez 50-100 eura), sto nas otprilike dovede do jednake ili nesto manje cene kod Renoa(ako posmatramo samo cenu toga sto si naveo kod Toyote).Posto ti baratas cenama ne znam kako ti je to promaklo, da je kod Twinga to ustvari jeftinije, a posebno da to niko ne nudi "za 250-300 eura, neka bude i 500".To sto taj paket obuhvata nema niko ni za 800 eura.(I10 samo-nema)Ako bude, Dacia ce ga prva imati za 500 eura, jer toliko kosta njena navigacija sa kartama i multimedijalni uredjaj sa handsfree,bluetuth,usb,ali bez kamere za voznju unazad i park assista, a njen je uredjaj tenutno najjeftiniji na trzistu.Eto...
@Bobo
Ne znam gde si ti video tu cenu, ali ja sam je video u zvancinom cenovniku, tako da ako su oni slagali mene ja sam slagao tebe... da ne pomislis da sam se obrukao za 111 eura (zaokruzeno na 100 eura) kako bi samo pokazao da sam u pravu a ti u krivu evo tog cenovnika...
http://www.toyotaadria.com/rs/pdf/cenovnik_vozila/aygo.pdf
Ako sam tebe razumeo prozor na zadnjim vratima je krajnje nepotrebna i suvisna stvar, i svi proizvodjaci koji ugradjuju u ovom segmentu su oni koji samo ne prate trendove i samo se dodvoravaju kupcima bespotrebnim stvarima, jer mora da se uglavi jos jedan stubic i staklo i tako remeti dizajn, stil, siluetu, lepotu itd... da, da, u redu je sada, u pravu si...
I da kada malo bolje razmislim totalno si u pravu, paket od 800 eura sa cak tri USB prikljucka (za sta god oni sluzili) je bolja opcija nego bilo koji touch screen sa cenom od 250-300 eura koji omogucava da koristis besplatnu navigaciju sa mobilnog telefona... skroz si u pravu...
Dodao bih da uopste nije poenta tome sto ga i10 nema nego sto papreno (mada posle tvog temeljnog objasnjenja shvatio sam da nije, zar ne) nego sto kod onih kod kojih ima i kod kojih je to jeftino, to je besmisleno jer nema 3x USB, i Sound paket, fabricku navigaciju koja je tu da odere ovce itd...