home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Učešćem na izložbi automobila u Novom Sadu, ozvaničen početak rada nove kompanije u sastavu GO.TA.CAR Group

TAGO CAR, nova kompanija koja posluje u grupi GO.TA.CAR, od nedavno je ovlašćeni prodavac i serviser Citroen putničkih i lakih komercijalnih vozila za Novi Sad i Vojvodinu. Mada posluje od jula, zvaničan debi pred širom javnošću ima na Novosadskom sajmu, od 1. do 5. oktobra, na izložbi automobila, jednoj od četiri priredbe koje se na istom mestu održavaju u isto vreme.

Za novi brend u portfoliju GO.TA.CAR grupe rezervisane su dve lokacije: Citroen prodajni salon se nalazi u jedinstvenom ambijentu - na brodu Zeppelin na Novosadskom keju, na Dunavu, gde je izloženo 13 modela, dok se servis za vozila te marke nalazi u Gota centru, na Zrenjaninskom putu br. 6 u Novom Sadu. Osim novih, u ponudi kompanije TAGO CAR, biće i polovna Citroen vozila.

 Na auto izložbi na Novosadskom sajmu TAGO CAR predstavlja nove modele Citroen C4 Grand Picasso i restilizovani C3, kao i nekoliko drugih automobila iz aktuelnog programa, među kojima su najatraktivniji oni sa promotivnim, sniženim cenama. Tako se Citroen C-ELYSEE sa 1,6-litarskim HDI dizel motorom i opremom Confort nudi za 12.990 evra (u dinarskoj protivvrednosti, sa svim dažbinama), dok se Citroen C4, takođe sa 1.6 HDI motorom i opremom Confort, nudi za 14.490 evra.

GO.TA.CAR GROUP je porodična kompanija sa 40 zaposlenih koja postoji već 16 godina i ovlašćeni je prodavac i serviser automobila Toyota, Citroen, Hyundai i Chevrolet. U sastavu grupe posluje i ćerka-kompanija GO.TA.MOBIL, koja nudi polovna vozila ova četiri, ali i ostalih proizvođača.

Prodajni salon i servis za sva četiri brenda se nalazi u poslovnom centru GO.TA.CAR na Zrenjaninskom putu br. 6 u Novom Sadu. Servisni deo, jedan od najmodernije opremljenih u ovom delu Srbije, čine mehaničarska i lakirersko-limarska radionica sa sedam, odnosno šest radnih mesta.

Kompanija GO.TA.CAR je dobila pet prestižnih ICHIBAN nagrada koje Toyota dodeljuje za zadovoljstvo klijenata, a na osnovu ankete koju među korisnicima prodajnih i servisnih usluga sprovodi u svojoj dilerskoj mreži u Evropi.

PR TAGO CAR



čitanja : 1910



Komentari

Kad već pomenuše C4 Grand Picasso, mogli su i da kažu njegovu "vanrazumsku" cenu, jer je jeftniji Grand Scenic dci od 130 ks u najvišem "Bose Edition" paketu od Grand Picasso 1.6 e-HDI od 115 ks u srednjem paketu

Autor moron 01 Okt 2014, 18:31

Možeš li to malo da obrazložiš?

Autor Milan Nikolić 02 Okt 2014, 09:32

Milane,
Napisao sam šta mislim. Umesto prigovora na cenu Pikasa, mogao sam da napišem i da je C4 2.0 BlueHDI u najskupljem paketu, u svetlu motora i opreme, nešto veoma povoljno na našem tržištu, kao što i jeste, jer tog motora i opreme kod nas nema za ispod 20.000 eura kao na akciji koja se nudi za C4 (a takav sam komentar već ostavljao).
Ali,za pikaso zaista mislim da je preskup (čak i uz akciju), sve uz uvažavanje opreme.
Za početak, onaj 1.6 e-HDI će da "preživi" dolazak EURO 6 koliko i 1.6 VTI, a njegov naslednik 1.6 BlueHDi je u okruženju ( u PSA vozilima ),zavisno od modela, skuplji i skoro 1.000 eura. A i sa 120 ks će da ima malo lošije perfomanse od 1.6 DCI od 130 ks.
Drugim rečima, ne radi se ovde samo o tome da li Pikaso 1.6 e-HDI INTENSIVE ima ili nema navigaciju od 7" i Touch Screen od 12" (koliko to zajedno zaista "vrede" ta dva "tableta"- 1.000 eur-a?(jer ne govorim o tome da će citroen samo tu navigaciju da naplati 1.060 za SEDUCTION, jer neki drugi neće ni pola toga naplatiti), već da taj 1.6 e-HDI perfomansama ne može da se "nosi" i poredi sa 1.6 DCI ili Zafirinim 1.6 CDTI, pa nema logike da Pikaso bude skuplji čak i sa nešto boljom opremom.
Dakle, ja mislim da je Pisako malo poskup, a ako ti misliš da nije, reci mi zašto misliš da nije.
Inače, ne mogu ni da prihvatim činjenicu da je kod pikasa nemoguće kao opciju dobiti rezervni točak ako je BlueHDI (umesto EURO 5),jer takva vrsta "ograničenja" ne postoji kod onih pežoa koji koriste te motore (doduše,kod njih odavno kod 5008 ako je 2.0 HDI BVA6, ne može).Nema rezervoar za ureu "100" lit,već svega oko 20 lit. (ako se ne varam),tako da mi to "rešenje" kod Pikasa deluje neopravdano.
Eto,tako mislim.

Autor moron 02 Okt 2014, 12:33

e-Hdi je srce game C4 Picasso i tako će biti još neko vreme (ne sporim da je BlueHDi budućnost i to ubrzana). Slažem se da je u pikovima dCi odličan motor i bolji u istim od e-HDi, ova dva konkretno, ali nadam se da ćeš se složiti o kvalitetnijem i izdržnivijem motoru i prednosti u tom pogledu HDi nad dCi. Na kraju, to je odluka i sklonost kupca šta mu se više dopada, mada u pikovima gde se vidi prednost jednog ili drugog motora, pričam o preko 100.000 predjenih ili vožnji u realnim situacijama koja kod klijenata kojima su ovakvi modeli namenjeni ne postoje sem u statističkoj grešci. Pitao sam te za objašnjenje jer prostim pregledom cenovnika, Reno je skuplji a da pri tome jedini vidljiv višak sa njegove strane predstavlja vrhunski radio sa nalepnicom i 17inčna felna. S druge strane Citroen ima opremu koju nema Reno (spomenuti ekrani, kamera za unazad, vetrobransko staklo..) i može još da se podiže u opcijama koji ne postoje za Reno (npr Drive Assist). No, sto su sve individualne stvari koje neko voli ili ne i nekome trebaju a nekome ne. Što se tiče rez točka, da, takva je platforma na kojoj je napravljena C4GP i tačno to mesto je zauzeo spremnik za aditiv AdBlue (17litara) i to je nešto o čemu Citroen odlučuje. Omiljeni odgovor bi bio...pa nema ga ni BMW ni Mercedes pa niko ne pita gde je točak (kakav takav to je odgovor i to se neće promeniti do prestanka svih mogućih ušteda u proizvodnji i projektovanju vozila). Cena bi trebala da odražava upotrebnu vrednost proizvoda i zato me je interesovala tvoja argumentacija. Izvini na ličnom obraćanju i hvala na pojašnjenju.

Autor Milan Nikolić 02 Okt 2014, 14:51

Milane
Da se onda i ja izvinim za lično obraćanje.
Inače, ono što čovek (kao ja) najpre pogleda, jeste (nominalna) cena ponudjenog "paketa" (i motora), a ona je kod novog Pikasa meni (na prvi pogled)povelika. Tačno je da se taj prvi utisak relativizuje kada se pogleda sadržaj opreme (ima tu i dosta stvari koje drugi ne nude, istina je što kažeš),ali se upitam da li "mi" (uobičajenom čoveku) sve to zaista treba "u paketu"). Npr, uz sajamski popust od 2.500, pežo 5008 mi je delovao jeftino (npr. 2.0 HDI Active za 22.000,jer se viši paketi ovde kod nas i ne nude više ), ali u svetlu opreme,starosti (i onog što ona nosi),"smešnog" Wb-a u odnosu na novi Grand Pikaso (10 cm razlike),on je možda i skup za novi Grand Pikaso sa tim motorom (startuje sa 26.700?). Ali,kolikom broju ljudi zaista treba sve to što ima Intensive paket (ne znam kakav "vetrobran" pominješ, onaj "produženi" ili šta?). Danas mi se tih oko 4.500-5.000 eura razlike čini baš dosta (mada onaj prvi ne da nema tu kameru, već ni park. senzore,doduše,doplata je samo 170).
Meni je (lično) novi Pikaso skup (prosto,ne bih dao taj novac za njega),a ni jednog do sada nisam video na SRB tablice. Doduše,nova kola te klase su kod nas i inače retkost.

Autor moron 02 Okt 2014, 16:35

@Milan

Potpuno si u pravu. Druga stvar, zaboravljamo li najbitniju stvar pri izboru MPVa? A to je STIL. C4 ima najvise stila, i to privlaci kupce.

Kakve izdrzljivosti motora i ostali podaci? To mozda jedan u 1000 prelazi tolike kilometraze.

Proizvodajci ne razmisljaju o pristupacnosti necega u Srbiji. Nase trziste ne postoji.

Ima vrlo konkurentnu cenu za ono sto nudi, i poseduje kvalitete koje nema ni jedan konkurent. Naravnoda je skuplji od odlazeceg Reno modela, i da je jeftiniji od BMWa koji se tek pojavio.

Autor Fordovac 02 Okt 2014, 23:38

@Milan Nikolić
Milane, izvini sad ti tbog direktnog obracanja, ali si pomenuo da je 1.6 e-Hdi,kvalitetniji i izdrzljiviji motor od 1.6 Dci, pa me interesuje odakle ti ta informacija, nisam kapriciozan,(iako znam da budem, ali sad to nije slucaj) vec me zaista interesuje jer osim performansi i testova, relativno su oskudne informacije o njemu, jer je star tek par godina.

Autor Bobo 03 Okt 2014, 10:22

@Fordovac
Posto si naveo da je najbitnija stvar pri izboru MPV stil, a takodje i cinjenicu da je C4 MPV sa najvise stila(ja licno smatram da je stil definitivno deo ukupnog mejnstrima sa subjektivnim oscilacijama, tako da na primer C4 zaista ima mnogo vise stila od Lodgy-ja bez obzira na subjektivni deo, jer bi se vecina slozila), kako to da je na primer u Francuskoj Senic trenutno bolje prodavan, a posto je stil, najvazniji, a rekosmo da ga C4 ima najvise,takodje ima i izdrzljivije i pouzdanije motore,ja ostadoh zbunjen.Ili Francuzi ne znaju sta je stil, a cudi me jer je i C4 francuski, ili je njihovo poimanje stila drugacije, a mozda i stil nije najbitniji, a mozda i Senic ima vise stila...ne znam sta da mislim.

Autor Bobo 03 Okt 2014, 11:52

Priznajem da sam ja bio zbunjen koliko dugo je bez komentara ostala opaska na temu 1.6 DCI motora, mada i dalje ostade neprimećen (bez odgovora) sumaran prikaz "Bose Edition" paketa Scenica ( "vrhunski radio sa nalepnicom i 17inčna felna" )...

Vezano za temu, činjenica je da je novi Grand Picasso sa WB od 284 cm bliži novom Espaceu (288), nego li Grand Scenicu (277). Prosto, teško da su u stvarnosti Grand Pikaso i Grand Scenic komforom baš ista klasa. Uostalom, tih 7 cm razlike Wb-a Pikasa i Scenica je više nego razlika, recimo, izmedju novog Klija i novog Kaškajija, megana i sl.

Autor moron 03 Okt 2014, 12:17

@Bobo
Pre nego što sam odgovorio vezano za motor, konsultovao sam se sa kolegama kojima je to posao (iz više auto kuća) i podaci sa kojima sam izašao su prepričana verzija našeg razgovora (zato i priča o 100.00km da ne ulazimo u snagu pri ovom ili onom broju obrtaja i uparenosti sa ovim ili onim tipom menjača). Mene taj deo interesuje na nivou informacije u par redova i tako sam je i prezentovao. Naravno, mogu se pozvati i na proizvodjačev memento koji uvek prati model i do 10tak uporedivih modela sa svim prednostima, manama, nivoima opreme, tehničkim detaljima, za i protiv argumente, poznate opozive istih i druge servisne akcije (btw to uvek ima maestralno obradjeno u engleskom Auto express-u) ali to ostavlja blagi ukus pristrasnosti. A na kraju....CITROËN 7-SEATER REVIEWED AS BEST MPV FOR 2014, ONCE AGAIN Citroën's New Grand C4 Picasso has had a spectacular start to life, receiving multiple awards in its first few months - the car has already been named BBC Top Gear magazine’s ‘Family Car of the Year’ and What Car? Magazine’s ‘MPV of the Year’. Ali pustimo to...tržište odlučuje, kad ima ponudu i kad može da je plati.

Autor Milan Nikolić 03 Okt 2014, 12:45

@moron
Pa evo ti test Autoexpressa pa vidi koje mu je prednosti doneo veci WB :
Citroen ima motor 2.0 dizel, Reno ima 1.6 dizel.Oba imaju jednaka ubrzanja do 100, u 3 stepenu od 30-60 milja brzi je Citroen, u 4 stepenu Reno.Od 60-120 milja na sat bolje to radi Reno, maksimalna brzina je na strani Citroena.Kocenje je mnogo bolje kod Renoa,takodje je Citroen bucniji i to mnogo.deklarisana potrosnja je tu negde, malo je bolji Citroen, ali izmerena je mnogo manja kod Renoa.Citroen je tezi, a Reno moze da ponese vise tereta.Komentar autora testa Carens,C4 grand Picasso, Grand Scenic, je da je Reno najprostraniji, ali Citroen nije mnogo iza.(ipak jeste malo).Reno je na testu izgubio jer mu se sedista ne mogu uvuci u pod i zato sto mu je kabina vec vremesna.Dakle taj WB kod Citroena u odnosu na Renoa ne donosi ama bas nista, posebno ne u prostoru i dinamici voznje.Svakako je u pitanju dizajnerski sveziji auto, lep (reno mi je ruznjikav) i meni je zbog toga Citroen bolji izbor, posebno zato sto ce dogodine izaci novi Senic, pa ce ovom cena rapidno opasti kao polovnjaku, ali daleko od toga da je C4 ulozeno/dobijeno generalno bolji izbor.

Autor Bobo 06 Okt 2014, 12:09

Bobo
Nakon "rasprave" ovde i "izrečenog", ja sam zaista detaljno ponovo sagledao odnos opreme G. Scenica u paketu Bose Editon i G. Piccaso u Intensive (pretposlednjem) paketu i mislim da je @Milan Nikolić bio u pravu - možda G. Piccaso i nije skup u svetlu onoga što nudi.
Odnos ta dva, renoa i citroena, je i potpuno logičan, jer je jedno sasvim nov, a drugo već odlazeći model i renou nije za zameriti što više ne može da se uspešno nosi sa nečim potpuno novim.
No, kao što i sam kažeš, uskoro dolazi novi Scenic, tako da će ponuda biti raznovrsnija.
Što se tiče "vozne dinamike", za kola te klase ona i nije toliko presudna. Bar ja sagledavam tako. Vozim HDI sa 110 ks, želim onaj od 150, a realno ne koristim ni 80-90 ks u 99,9% perioda upotrebe. Što ne znači da svi tako treba da misle i voze.

Autor moron 06 Okt 2014, 14:39