Aktivna BMW subota u salonu Delta Motorsa

Vikend u znaku Serije 2 Active Tourer
Beograd, 07.02.2015. Kompanija Delta Motors je u subotu 07. februara 2015. godine, organizovala u svom prodajnom salonu u Radničkoj br.8, predstavljanje modela BMW Serije 2 Active Tourer, kome su prisustvovali brojni ljubitelji i poštovaoci ovog automobila, zajedno sa članovima svojih porodica.
Naglasak je bio na promovisanju aktivnog načina života, koga svojim performansama i inovativnim dizajnom predstavlja i novi model Acitve Tourer, prilagođen po svojim sadržajima, komforu i svojstvima širokoj ciljnoj grupi novih kupaca BMW-a.

Prodajni salon je za tu priliku pretvoren u ”BMW Active Tourer Sport Caffe”, a članovi BMW prodajnog tima su svim gostima kao i predstavnicima medija pored predstavljanja novog modela automobila kroz test vožnje, priredili i brojna takmičarska iznenađenja za odrasle, kao i posebne sadržaje u BMW kutku za decu. Za kompletnu ponudu aksesora i odabranih modela vozila su formirane specijalne cene, sa dodatnim benefitom za klijente koji bi tog dana kupili novi BMW Active Tourer po sistemu zamene staro za novo.
BMW serije 2 Active Tourer je prvi model ovog nemačkog proizvođača automobila koji poseduje pogon na prednjim točkovima. Gledano uporedno iz vizure ostalih modela BMW-a, zanimljivo je napomenuti da je Active Tourer sa svojom dužinom od 434 cm, za 2 cm duži od BMW Serije 1, a sa druge strane obezbeđuje komfor u smislu prostornosti na nivou BMW Serije 3. Uz zapreminu prtljažnika od 468 litara koja se može povećati do 1510 litara preklapanjem zadnje klupe, deljive u odnosu 40/20/40, Active Tourer takođe obezbeđuje poziciju sedenja koja je na višem nivou od modela BMW X1 za 2 cm, što stvara dodatnu prilagodljivost ovog modela različitom opsegu potreba klijenata, koje je danas u postojećoj ekpanziji modela prioritetno potrebno zadržati u okviru postojećeg brenda.
Gosti su imali priliku da se upoznaju sa modelom BMW serije 2, 216d Active Tourer, koga, pored ostalih performansi izdvaja trocilindrični motor sa radnom zapreminom od 1496 (cm3) i maksimalnom snagom od 116ks, koji u uslovima gradske vožnje beleži potrošnju od 4.4 (l / 100 km). Benzinska varijanta BMW serije 2, 218i Active Tourer sa takođe trocilindricnim motorom i radnom zapreminom od 1499 (cm3) ima maksimalnu snagu od 136ks, ubrzanje 9,2 od 0-100 km/h (sec.) i prosečnu potrošnju u uslovima gradske vožnje od 6.1l l /100 km.

Događaj je prošao u dobroj zabavi i prijatnoj atmosferi, a ovo je samo jedna od brojnih akcija koju kompanija Delta Motors planira u narednom periodu, kako bi aktivno kroz promovisanje novih modela vozila, dodatno pospešila druženje sa svojim klijentima i približila na taj način vrednosti BMW-a svim zainteresovanim ljubiteljima ovog jedinstvenog automobilskog brenda.
PR saopštenje - Delta Motors
Ne znam zašto je BMW ušao u ovaj segment, mada je malo čudno s obzirom da već imaju Mini u nekoliko verzija...
Po, meni BMW treba da se drži onoga u čemu je najbolji a to su lux sportske limuzine (i kupei naravno).
Ovaj na prvoj fotografiji izgleda kao da je iz 2007. Stavite spram njega Merivu/Zafiru, Citroen, Renault... Svi izgledaju daleko interesantnije i više premium od njega. :(
Pozz
@Raziel
I to je glavni problem ovog vozila. Izgleda matoro, a pritom je skuplji od ostalih iz segmenta, ne 50%, sto je uobicajneo za BMW, ali razlika i dalje postoji. I mada jeste lepsi od B klase, ne zasluzuje da bude skuplji od nje.
I ja mislim da je dizajn ovog vozila prevazidjen naspram konkurencije. Mislim da bi rezultat bio daleko bolji da su probali da naprave nesto na fazon svog model i3. Da budu daleko slobodniji i atraktivniji. Jer ovo pored Pikasa ne bih ni primetio...
E sad, ima nesto u tome sto ocevima koji "po kazni" moraju da voze MPV daje ovaj znak na vr' haube. Do ponosa je dakle.
Po meni poredak ovako izgleda:
1. Citroen Picasso
2. Zafira (iako je veca)
3. novi Scenic koji ce sigurno poremetiti ovaj poredak iznad...
Ne znam ko može ovaj BMW od 434 cm dužine ozbiljno porediti sa bilo čime pobrojanim (piccaso, zafira, scenic ... ). Svi ti ostali su znatno veći i upotrebljiviji, a jeftiniji. Oni su za porodicu.