home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako pišu "Novosti", vlasnici automobila čija je prodaja prestala na tržištu Srbije ne moraju da brinu ni za servis, ni za rezervne delove. Važeće zakonske odredbe su "na strani" kupaca i propisuju da sedam godina po prestanku prodaje vozila na našem tržištu kompanija koja je zastupala određeni brend mora da nastavi da tržište snabdeva rezervnim delovima i da ih servisira.

Lane je prestala prodaja američkog "ševroleta" i kineskog "čerija", pa je razumljivo što su vlasnici vozila ova dva brenda zabrinuti.

- "Ševrolet" i mi smo imali dva odvojena ugovora - objašnjava za "Novosti" Vladan Atanacković iz "Centra Boban" koji je doskoro bio ovlašćeni prodavac i serviser "ševroleta". - Jedan se odnosio na prodaju a drugi na servis i održavanje. Prvi ugovor o prodaji je raskinut ali je drugi ostao na snazi. Dogovoreno je da nas "Dženeral motors" čije je "ševrolet" brend snabdeva kroz liniju "Opela" rezervnim delovima i tu nema ama baš nikakvih problema. Nema razlike. Sve servisne, ugovorne obaveze se ispunjavaju baš kao i u trenucima najveće prodaje ovog brenda u Srbiji.

Delova ima sasvim dovoljno, a na deo koga nema na lageru čeka se 15 dana, koliko traje isporuka. Nema problema ni kod vlasnika čija su vozila još u garantnom roku.

97 VOZILA

Kompanija "Čeri" je za kratko vreme koliko je prodavan u Srbiji osvojio srca 97 kupaca, računajući i beogradske komunalne policajce.

"Ševrolet" se i duže i bolje prodavao na našem tržištu pa je samo novih vozila prodato više od 10.000.

Problema uopšte neće biti najmanje deset godina kada je "ševrolet" u pitanju, jer smo na toliko, prilikom povlačenja, dogovorili saradnju - kaže Atanacković. - A ko zna, možda u međuvremenu čelnici američke kompanije promene odluku o povlačenju iz Evrope zbog toga što nisu želeli da prave konkurenciju svom drugom brendu, "Opelu".

CENE BEZ PROMENA

Kineski "Čeri" je i dalje spreman da odgovori na sve zahteve vlasnika vozila koji minimum sedam godina, neće morati da brinu o delovima i servisu, rečeno nam je u sedištu, "Kvis D.O.O" koji je bio ovlašćeni uvoznik i distributer "čerija" za Srbiju ali i Crnu Goru i Makedoniju.

Ono što je takođe veoma bitno je i činjenica da je cena delova i servisa ostala ista ili je čak i nešto niža u odnosu da vreme kada je srpsko tržište automobila raslo.

Izvor: Novosti.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Chevrolet / Kvis



čitanja : 686



Komentari