Ukida se uslov da kupac koji reciklira vozilo mora biti vlasnik minimum 6 meseci

Od januara 2016. godine prilikom kupovine vozila FIAT 500L očekuju vas brojne pogodnosti: stara cena – novi i bolji uslovi.
- Ukida se uslov da kupac koji reciklira vozilo mora biti vlasnik minimum 6 meseci. Od danas je moguće reciklirati svako vozilo starije od 20 godina, bez obzira na to koliko je vremena kupac vlasnik vozila koje reciklira.
- Nema više razlike izmedju domaćih i stranih vozila, za sve važe isti popusti.
- Popust na reciklažu je umesto 2.500 eur, sada 2.290 eur. Tako da cena POP STAR modela sa reciklazom je sada 10.800 eur
- Popusti za Keš i Trade In su povećani (sa 1.000 eur na 1.290 eur i sa 1.500 eur na 1.790 eur)
Za sve dodatne informacije pozovite Fiat prodavce 021/21 00 490 ili nas posetite u prodajnom salonu – Zrenjaninski put 16, Novi Sad
Izvor: Stojanov.rs
Znam da neki kupuju krseve od par stotina eur. i onda odu i racunaju im njega za ovaj popust.
P1
to je praksa jos iz doba reciklaze Punta Classic.
Krsh je krsh i treba ih skloniti sa puteva ili dvorista, svejedno...
Izgleda da za Tipo nece biti reciklaze vec samo staro za novo!
P1
pogledaj samo kolika lista ceka reciklazu:
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/pretraga?submit_1=&brand=&price_from=&price_to=500&year_from=&year_to=&door_num=&without_price=1&date_limit=&showOldNew=all&modeltxt=&engine_volume_from=&engine_volume_to=&power_from=&power_to=&mileage_from=&mileage_to=&emission_class=&seat_num=&wheel_side=®istration=&country=&city=&page=&sort=
:)))
"novi i bolji uslovi... Popust na reciklažu je umesto 2.500 eur, sada 2.290 eur"
Šta je tu greška?
carobnjak
Slazem se.
Treba skloniti krseve poput Juga i Golfa dvice dizela.
moron
Bolje je sto kupis za stotinak eura krsa i odma odes i racunaju ti ga dve tisuce ojra. :)
A to je dobra akcija zaista, taman da se reciklira vozni park.
carobnjak
Teoretski, nema sabiranja izmedju te tri vrste popusta. Tako da onome, ko uzima novi "ambar na točkovima" "na reciklažu" ( i kome je povoljnost sada manja za 210 eura ), ništa ne znači što je za 210 eura povećana pogodnost za onoga ko kupuje za keš ...
Inače, "ambar" još uvek ne bih "reciklirao" (mada ću verovatno dugo žaliti što nije sa 120ks, ali ima jak razlog zašto sam uzeo baš sa 105-zbog budućih vozača u kući), pre bih onaj "francuski krš" za neki drugi sličan "Topalović Edition", ali cenim da bi tu trebalo daleko više novca nego što to ima bilo kakvog smisla, tako da - "šipak". Ionako najviše vozim bicikl ...
500L je namenjen izvozu, a na domace trziste racunalo se samo 3% prodaje sto je nebitno. Znaci i da niko u Srbiji ne kupi 500L nebi to u Fiatu ni osetili.:)
Kolko ono pricase bajke za 500L, "dvesta hiljada komada", "trista hiljada komada", itd. :)
http://www.ekapija.com/website/sr/page/195232/Godi%C5%A1nja-proizvodnja-300-000-Fiat-automobila-potpisivanje-ugovora-29-septembra
Poznati baron Mladjo. Ko za akcije od hiljadu evra.
Za odgovornost ko te pita.
Jedino sto se promenilo je koliko Srbija ulaze, tj koliko je opljackana od strane Fiata.
Posao veka nema sta, ali za Fiat.
@W, to sto navodis su bili planovi pre potpisivanja ugovora i ekonomske krize. Vazno je napomenuti da je Fiat hteo da odustane od izgradnje, tj. rekonstrukcije fabrike u Kragujevcu nakon izbijanja krize i da je i dobijanje 500L bila premija u tim uslovima. Slobodno pitajte sta vas zanima u vezi Fiata i Kragujevca pratim posao od samog pocetka.
FIAT 500L ne vredi ni da ga nude za 9999 evra, dok ostala vozila FIAT brenda (osim FIAT-a 500 i Punta) nemaju "nikakvog smisla". :)))
Da bar postoji FIAT Punto Classic ili Zastava 10 za cenu ne veću od 5000-6000 evra, FIAT na domaćem tržištu bi ne samo "imao smisla" već i prodajne brojke bi bile čak veće od Škode i Volkswagena zajedno. Ovako većina Srbije je naklonjena Volkswagen grupi. :)
Da je 500L model koji je promašaj, to i Amerikanci kažu, a ja to tvrdim već najmanje nekoliko meseci. Ništa bolje nije ni sa FCAS-om. Ugovor je naštiman tako da FIAT u Kragujevcu može i da nikako ne radi i opet će lova da ide iz državnog budžeta u džep te većinski privatne kompanije.
Koji su to uslovi, koja je to logika i gde je tu računica niko osim onih koji su potpisivali ovaj još uvek tajni ugovor nezna. Šta država ima od trećinskog vlasništva kada FCAS beleži takav rast profita da će se 500 miliona evra poklonjenog novca i to samo na osnovu jedne stavke, državi isplatiti tek za jedno otprilike 100 godina, a s obzirom da je vlasnik jedne trećine firme, to znači za jedno nekih 300 godina. :)))
Gde su garancije povrata uloženih sredstava? Nije valjda da je neko u ime države dao tolike pare i to bez ikakve garancije za povrat uloženog novca? Zbog jednog nedostatka u ugovoru više se isplati zanemariti FIAT i pustiti ga da ode niz vodu nego ispravljati krivu Drinu koja se više ne da ispraviti.