home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Fiat 500X je od danas takodje moguće kupiti uz reciklažu.

Uslovi za reciklažu:

- starost vozila 20+
- kupac mora biti vlasnik minimum 6 meseci

Osim opcije za kupovinu novog Fiata 500X uz reciklažu, očekuju vas i pogodnosti u pogledu cene ovog modela – pozovite nas 021/2100490 i otkrijte više hrabar i bogat sadržaj 500X. To je idealna jednačina za one koji traže snažan i prepoznatljiv izgled pravog crossovera, ali koji ne prihvataju kompromise kada avantura zove.

Izvor: Stojanov.rs



čitanja : 1537



Komentari

Nerealno. Onaj ko sada vozi 20+ auto svakako ne kupuje 500X, vec Daciu ili 500L. A pritom za novac od 500X ima i boljih azijskih modela.

Autor Dex 13 Jan 2016, 20:46

Mislim da bi bilo bolje za njih i poštenije prema potencijalno zainteresovanim da potpuno ukinu cirkus sa navodnom "reciklažom" i da iskažu samo "cenu za prodaju". Čisto "sviranje". Slično kao KIA "džokeri".

Autor moron 13 Jan 2016, 20:54

Cena mu je tolika da daju lagano ovu reciklažu, jer na to i ne računaju.
Bolje što kaže moron nek naprave konkurentnu cenu umesto ovog zamajavanja.

Autor P1 13 Jan 2016, 21:03

Danas sam zvao bas za reciklazu i pitao, rekli su samo 500L i Panda, i napomenuli da tipo i 500x nisu u akciji.

Autor Stefan 13 Jan 2016, 21:26

Kod nas 500X Longue dizel od 120 ks košta sumanutih 24.490, a u Sloveniji 20.990.
Van razuma. Srbija.

Autor moron 13 Jan 2016, 21:46

moron
I još nemere reciklaža.
Cijena prava sitnica, samo 3 500 ojra skuplji no u Sloveniji, ali dobro, ipak oni imaju bolji standard. :)
Kako reče jedan bloger danas na temi putarina, kod nas je sve jeftino, gorivo, putarine, registracije, pa red je i kola da budu najjeftinija u regionu...

Autor P1 13 Jan 2016, 21:54

Onaj ko ima vozilo od 20+ godina obicno ne kupuje nista novo, a ako kupi, on kupi polovnjaka i to do mozda 3.000 eura... ko proda dedovinu, imanje, neku njivu, ide na visu sumu... pa posle pozira a vozi na petak pa na svetak, kune skupe delove/odrzavanje, i skupo gorivo... :)

Autor Orlo 13 Jan 2016, 21:54

Malo je glupo sto samo Fiat daje te pogodnosti, ajd da daje samo na 500l pa da kazes jer ga proizvodi u Srbiji, vec daje tj. davao skoro za celu gamu. Isto bi mogli i drugi prodavci novih automobila to da ucine.

Autor Stefan 13 Jan 2016, 22:23

E moj bajo, jedan od glavnih razloga sto je Fiat dosao u Kragujevac jer smo vec dugo radili po njegovoj tehnologiji. Original crteži delova su bili na Talijanskom. Ostale proizvodjace zabole za Srbiju i kragujevac. Zabole i Fiat ali ipak oseca neku obavezu.

Autor B.M 13 Jan 2016, 22:30

Orlo
Baš lepo rečeno.

Autor moron 13 Jan 2016, 22:33

B.M.
Fiat je dosao u Srbiju jer je uzeo sve za tepsiju ribe, drzava ulaze po pola sa Fiatom, ne placaju doprinose, drzava im daje 5 000e po radniku, ne placaju porez niti nista 10 godina.
Jedino sto placaju su plate 200-300e, kolike su vec.
Drzava subvencionise sa po 3500e svaki 500L, daju se uslovi neravnopravni sa drugima, tj nezamislivi i opet valjda prosle god Skoda bila prodavanija !
Pa kad bi drugi imali samo 30% uslova ko Fiat, 500L bi vozili samo Dinkic i Papa. :)
Ljudi ga uzimaju jer se daju specijalni uslovi, ko za Punto/Z10 a sve to na teret budzeta, inace ih ne bi uzeo niko.
Kolko milijardi je opljackana Srbija od strane Fiata zatamnjenim ugovorom ?
Sto ne smeju da odtamne, ko zlatokosa sluzbeni A6, da vidimo za koliko milijardi godina robije je taj ugovor.

Autor P1 13 Jan 2016, 22:51

Razmisljas ko u srednjem veku, zato je Srbija tu gde jeste. Mi smo dobri i posteni a svako hoce da nas pokrade i iskoristi. Ono sto je Fiat uzeo nije ni 1% koliko su oni na vlasti pokrali.

Autor B.M. 13 Jan 2016, 23:21

B.M.
Ti si dobro poznat na blogu svima kao Fiat bot, tako da je diskusija sa tobom uzaludna.
Ti na činjenice nemaš šta da kažeš osim poput nebuloze u 23:21.
Nastavi samo da lobiras za Fiat a protiv interesa Srbije, ludji si od papagaja.

Autor P1 13 Jan 2016, 23:36

Druze ja sam ziveo u civilizovanijim drzavama od Srbije i mogu da procenim kolika je ovde zaostalost. Narod jedva prezivljava a neko sa strane dolazi da nas pokrade? To samo kod budala moze da upali, kad neko nema nemas ni sta da mu uzmes.

Autor B.M 13 Jan 2016, 23:45

Ljudi mi nemamo znanje i ljude da auto od praznog papira dovedemo do proizvodjnje. Ni auto ni komponente. Iz tog razloga sklapamo tudje.
Posto je tu nihova pamet, njima idu i pare. Kad se mi necem naucimo, ici ce i nama, jednostavno

Autor ilijapaun 13 Jan 2016, 23:48

B.M.
Pa sto su onda dosli, sto uzimaju sve ovo sto sam nabrojao ?
Sta nije tacno od navedenog i zasto se zatamnjuje ugovor ?
Jedino je ocigledno da ti zastupas Fiat a kritikujes Srbiju, sto jasno govori sve.
Zasto se nekad nisi osvrnuo na interes Srbije ?

Autor P1 13 Jan 2016, 23:53

"Druze ja sam ziveo u civilizovanijim drzavama od Srbije"
Autor B.M 13 Jan 2016, 23:45

Pa upravo zato su i došli, jer samo ovde mogu da love u mutnom, podmite Dinkića i Tadića, a oni im "nameste" Srbiju odnosno njen budžet.
Kao što su direktori radili u državnim firmama, isti princip.
Izgleda da ti i pišeš iz inostranstva ali sigurno si plaćen od Fiata.

Autor MB 14 Jan 2016, 00:22

Vidim svi svetski proizvodjaci su napravili fabrike ovde koliko je dobro. Fiat se prevario sto je dosao u Srbiju jer bi imao mnogo bolju prodaju 500L u Turskoj ili Rumuniji. Tamo vec postoje fabrika delova i motora tako da nebi morali da prave nove ili dovlace iz Italije.

Autor B.M 14 Jan 2016, 09:12

B.M.
Jesi plakao zbog toga ?
Znaci ti pametniji od Fiata ?
Sto nisu otisli tamo.
Naravno jer nemaju ovakve uslove nigde kao u Srbiji.
A demagozi poput tebe su najopasniji.
A sto dovlace iz Italije ako je ovde kobajagi fabrika ?
Zar se ne pravi ovde ?

Autor P1 14 Jan 2016, 10:36

@ moron
Nakon dvogodišnjeg rada sa autodelovima, nikad više mi neće pasti na pamet ni da pomislim na korejsko/japanske modele.
Ako je deo za EU auto 50€, za japanski ili korejski je 150€.
Plivajui zamajac za Mazdu 6 iz 2004. i to turski (mala privreda) košta u nabavci 73.000 din.
Takva Mazda košta u oglasima oko 4.000€.
Originalni japanski košta 92.000 din

Autor Dejan L 14 Jan 2016, 13:47