Akcija za Volkswagen Golf i Passat

Izbor nikada nije bio lakši. VW Golf, prepoznatljiv po besprekornom izgledu, sjajnim performansama i jedinstvenom komforu pri vožnji i sa cenom od 13.990 €* za Golf 1.2 TSI i sa cenom od 15.990 € * za Golf 1.6 TDI, znači da je svaka odluka prava.
*u saradnji sa Porsche Mobility
Za više informacija posetite:
http://www.volkswagen.rs/saveti_kupovina/posebni_i_akcijski_modeli/
VW Passat 2.0 TDI Comfortline za 24.990€*

Opremljen vrhunskom tehnologijom, odgovara visokim zahtevima koji se pred njega postavljaju.
Dostupniji nego ikada sa Comfortline paketom koji uključuje:
3 – zonski “Climatronic”
“Front Assist” skeniranje saobraćaja
“ErgoComfort” anatomska sedišta
“Composition Media” infotainment uređaj
*u saradnji sa Porsche Mobility
Za više informacija posetite:
http://www.volkswagen.rs/saveti_kupovina/posebni_i_akcijski_modeli/
Izvor: Porschescg.rs
@ čarobnjak
Prodaja Golfu za 1. mjesec 2016. s obzirom na 1. mjesec prethodne godine pada na većini europskih tržišta (uključujući i Njemačko) u dvocifrenom postotku. Blizu je i Passat.
Da nije one "zvezdice",pa i "pomozi Bože".
Ali, lizing i fizičko lice? Ekonomski sumanuto. Skupo da skuplje teško može biti.
I veoma opasno, dodje npr. u nekom kasnijem trenu do "totalne štete" (po oceni osiguranja), čime ugovor o lizingu za ubuduće prestaje i pukao si kao zvečka, tj. lako može da se desi da ostaneš bez svega( pa i bez onog "ostatka" kola)). Zamislite da plaćate lizing, recimo, 4 godine, "čuknete kola" do te mere da opravka u ovlašćenom servisu iznosi oko 70% od kataloške vrednosti vozila te starosti (što je obično osnov za proglašavanje totalne štete) i - "djoka" (veoma lako)...
Osim, naravno, kada su u pitanju firme i pribavljanje "sredstava rada" putem liznga, jer se "potrebno sredstvo" pribavi daleko brže i pod daleko "jednostavnijim uslovima" u odnosu na ono što banke traže, pri čemu je nekada i nemoguće ispuniti uslove za kredit ( a za lizing može skoro uvek ).
Doduše, baš zahvaljujući toj "lakoći lizinga", mnogi naši prevoznici napolju kupuju ( tj. na ime lizing firme ) pravo "ekološko groblje" od polovnih kamiona i buseva ( bitno je samo da neko naše osiguranje pristaje da na taj nevidjeni krš da "kasko" ).
Da se nadopunim. Pad Golf prodaje u Njemačkoj je 21%, a Passata 16%. Nije baš ugodno za njih iako su, i to sa velikom razlikom, tržišni lideri u svojim segmentima.
Ja bi ga bas sad kupio i to TSI. Ocekuje se restilizovani ove godine, valjda nece cene gore. I kes krediti sve povoljniji, pa me ne zanima ni autokredit ni lizing.
Kes kreditom ces se usrećiti :) mada po ovoj ceni ima logike kupiti VW, savršeno racionalan izbor za porodicu sa uobicajenim potrebama, mada kad razmislim da je cx3 u revolution paketu 5k skuplji, radije bih bio neracionalan :)
rasa
kes kredit za automobil?
Ovo jos nisam cuo...
Super ideja, da otplatis dva umesto jednog auta! :)))
Pa necu kes da uymem 100 posto, kratak sam za 5 iljadarki :)
Sad sam gledo osnovnu opremu, ima vise nego sto mi treba.
Jedino sto u cenovniku stoji 17500, a 14000 preko lizinga. Ja bih dao 14000 u kesu, ni cenat vise.
rasa
haha, tako vec moze! :)
Pazi kad na lizing ide niza ukupna cena, a za kes nema popusta!?!
Golf dok dodje do ekvivalentne opreme Passatu kosta isto kao Passat. cak i Polo kosta kao Passat. A svi drugi modeli im kostaju vise od Passata(kome efektivno treba doplatiti samo 1000 evra na srednji nivo opreme zarad bluetootha i navigacije). Ispostavlja se da VW ima samo jedan model koji zeli da proda.