Subaru na BG Car Show-u

Uvoznik japanskog brenda Subaru za Srbiju na sajmu automobila BG Car Show 2016 predstavlja više modela ovog proizvođača, pri čemu pažnju publike privlači sportski sedan WRX STI koji košta od 43.990 evra pa naviše.

WRX STI pokreće 2,5 litarski turbo benzinski motor sa 221 kW/300KS i 407 Nm, u paru sa manuelnim šestostepenim menjačem, a pogon je na sva četiri točka.

Ovaj skoro 460 cm dugački sedan do 100 km/h ubrzava za 5,2 sekunde, dok je najveća brzina 255 km/h.

Pažnju privlači i novi model Levorg čije cene startuju od 29.490 evra, koliko košta verzija sa 1,6 litarskim motorom sa 170KS, CVT menjačem, opremom Trendy i standardnim pogonom na sva četiri točka.

Kompletan cenovnik i spisak opreme za WRX STI pogledajte OVDE, a za Levorg OVDE.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Sajamski Levorg je imao klasičan šiber. Ali, zbog njegove "veličine" (primerene puškarnici ), kao i debljine unutrašnje krovne oplate oko šibera (koja delimično "zaklanja" to malo šibera), ja sedeći na zadnjem sedištu nisam mogao ni da primetim da kola imaju šiber. A oni napred ga ne vide jer im je iznad glave.
Pa se pitam, tzv. "smisao", gde je?
Realno šiberdah nikad ni bio da se kroz njega gleda , nego da se vozilo prozračuje bez neugodne promaje za razliku od bočnih prozora , tako da ta konstatacija nema smisla...
Panorame su namjenjene za gledanje zvjezda ;)
Davno sam vozio neku trojku sa šiberom. I njegova "upotreba" je završavala sa ukočenim vratom. Možda samo nisam imao sreće. Ili razuma.
Slažem se da je dobar za "provetravanje" leti, na parkingu. Ali, mislim i da je ( za one koji baš žele otvor na krovu), potpuno prevazidjen pojavom elektro panorama.
Generalno ja ne volim nikakav otvor na krovu , jer je uglavnom samo izvor problema i što je veći i kompleksniji potencijalni kvarovi su veći , meni je jedino prihvatljivo fiksni stakleni kao u 407sw , kad hoćeš imaš panoramski pogled , a problema nema jer je fiksiran.
Šiber je izmišljeno riješenje ko voli duvanit u autu ;)
Djordje
U pravu si.
Mada ja volim kad auto ima šiber, iako ne duvanim. :)
Realno uz klimu, šiber odavno nije neophodan, mada ljudi vole, kao i panoramu.
Panorama je još problematičnija potencionalno, kad gledaš na probleme, cenu popravke itd.
Na domaćem sajtu renoa već mogu da se vide slike novog megana karavana, a na jednoj od njih se vidi i - klasični "šiber".
Koliko znam, do sada je ("stari") megane dolazio sa fiksnom panoramom (samo kao Coupe) i dvodelnom električnom panoramom (za karavan i berlinu), tako da ne znam otkuda sada taj "šiber".
Tim pre jer za novi megane stoji samo opcija "Panoramski krovni prozor sa el. pomeranjem", što u smislu opisa odgovara ranijoj dvodelnoj panorami (kod starog megana)
Cemu sluzi taj ruzni otvor na haubi, za motor od 1.6 litra?
Ili je to klima? :)