Alfa Romeo Giulia i FIAT Tipo Hatchback u Beogradu

Pretpremijera
modela Alfa Giulia u Beogradu, ali i još vesti iz kompanije FIAT Srbija...
Početkom juna, kompanija FIAT Automobili Srbija okupila je predstavnike odabranih medija izuzetno važnim povodom. Naime, u FIAT centru zakazano je druženje i prvo prikazivanje modela FIAT Tipo Hatchback, ali i pretpremijerno prikazivanje najnovijeg modela iz game Alfa Romeo. U Beograd je stigla nova Giulia, atraktivna limuzina izrazito sportskih performansi!

Tim povodom, Umberto Iannuccelli, generalni direktor kompanije FIAT Automobili Srbija, rekao je: “Početak juna za nas donosi veliku prekretnicu i velike, ali zaista velike promene! Zbog razvoja i rasta tržišta, odnosno naše prodaje, uvodimo u ponudu novi, veoma značajan model kao što je Giulia! Pre nekoliko dana imali smo posebne promotivne akcije u Italiji, gde je bilo prisutno više od 35.000 posetilaca, a 8.000 njih je napravilo test vožnje, dok se 3.000 odlučilo da rezerviše ovaj automobil. To je veoma dobar uspeh!”

Prvi čovek FAS-a je zatim dodao: “Međutim, nije u pitanju samo Alfa Giulia kao automobili premijum segmenta, kojem po svojim karakteristikama pripada, baš kao i po ceni, koja se kreće između 30.000 i 40.000 evra, sa veoma dobrom opremom, već istovremeno, na srpsko tržište uvodimo i FIAT Tipo Hatchback.”

“Sa ovim automobilom trebali bi da pokrijemo oko 70 % tržišta u C segmentu ovde u Srbiji, a istovremeno, uvodimo i novi sistem pozicioniranja modela po pitanju cena. Tako će se od sada, Tipo sa petora vrata prodavati po istoj ceni kao i limuzina, a to znači da će za automobil sa veoma dobrom opremom, trebati izdvojiti 11.990 evra. Ono što pokazuje koliko zapravo mi verujemo u ovaj proizvod jeste i garancija od 5 godina ili 200.000 pređenih kilometara”, dodao je Iannuccelli.

Umberto Iannuccelli se osvrnuo i na akciju recikliranja vozila: “Nažalost, više nismo u prilici da podržavamo kampanju reciklaže vozila po sistemu “staro za novo” i to sa završetkom juna, ali dobra vest je da ukoliko kupci požure, imaju još trideset dana da se odluče koji automobil da kupe, odnosno, bitno je da uz kaparu od samo 100 evra, potpišu ugovor za čiju realizaciju kasnije imaju čitavu godinu dana, odnosno, da u tom roku obave kupovinu kada za to budu spremni!”
Izvor: Topspeed.telegraf.rs
Foto: FIAT Srbija
@ carobnjak, još nekoliko slika Giulije i Tipa HB u salonu AK Kole:
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13322007_471345383061548_676388074946885305_n.jpg?oh=60220278f801539f787d03724b237ca0&oe=57D59E50
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13335799_471345399728213_809084972667106507_n.jpg?oh=ed4dead915a030f4275282f0b760d310&oe=57C42846
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13394192_471345409728212_2574492580320837388_n.jpg?oh=5d881a76f007a0ee47c0398d828eb54b&oe=57D87FA3
Vozim Djulijetu od prvog dana, i vise puta sam rekao da ne zelim vise da dam novac za alfu, i na sajmu u Zenevi raspametim se Djulijom! Uzivo me je odmah kupila iako je nisam probao pozeleo sam da je posedujem.
Trebali su da spomenu da od 7 koje su doterali na test na NAVAK-u, 4 su odmah morali da vrate nazad zbog nekih kvarova...
Orlo
Auuu,znaci kvalitet je i dalje sirok pojam za Alfu.Kad ona nova brljavI pa sta ce da bude za godinu-dvije,pa taj auto ima da se raspadne.Ne razumijem Alfu da sebi dozvoljava da bude predmet sprdnje i omalovazavanja,ako ne znate nesto napraviti pa kupite vise razlicitih marki auta,rasturite ih totalno,vidite kako su oni rijesile te sisteme koje vi ne znate pa samo to prekopirajte na svoje modele i kraj price.Ovako se blamirate,ljudi se sprdaju sa vama..
Orlo
Ako je od sedam komada cak tri bilo ispravno,to je odlican rezultat za taj brend, 42-43 posto. San snova ...
Standardno se hejta po Alfi,kao i obično , tu jednostavno nema pomoći , iako ista već dugo pravi sasvim solidne automobile.
Jer i da naprave apsolutno savršenstvo (što nikad niko neće) opet bi se našlo razloga za pljuvanje po istoj...
Jednostavno Alfa ima to breme , kad se bilo kakva sitnica desi-'sam ti rek'o , talijanski šlamperaj...
Dok na primer to isto se desi Njemcima , onada je reakcija , pa dobro , dešava se ipak je automobil kompleksna konstrukcija...
Predrasude su čudo , ali meni ne može niko reći da je Alfa smeće najgore , jer sam bio vlasnik iste ,iako kad je uzeta nije bila ni u cvijetu mladosti (7 godina) niti malo kilometara (270.000km)
U dvije godine kod mene ,nije bilo apsolutno nikakvih intervencija na pogonskom sklopu,sem izmjene ulja ,na trapu jedno rame , stabilizatori , gumice balans štange , kočione pločice i diskovi.
Bilo je nekih malih zujavosti oko elektrike ali ništa vrijedno spomena za auto tih godina i tih kilometara , tako da otvoreno mogu tvrditi da je Alfa jedan solidan prosjek.
Ovo sto pisu za novu Giuliu,da od 7 njih 4 bile lose je cista glupost,moraju srati konkurenti jer im Alfa donosi promene po pitanju trzista,hoce da im ukrade parce kolaca.Kao sto je i bila objavljena montaza Giulije koja se zapalila...Bice i za nove modele hejtovanja...Taj isti doticni novinar koji je izjavio da je probao 4 Giulije i sve 4 bile lose...Ma dajte...naveo nisu izbalansirani tockovi???!??? Pa ja ih znam izbalansirati a kamoli jedna fabrika
Đorđe
Alfa sigurno nije cveće. Ima ona mnogo bolesti, i dečijih i ozbiljnih. Ali, pošto obično imaš primedbe za Reno, ja ti kažem, da Alfa je klasa kvaliteta ispod Renoa.
Ja ne kažem da je to vozilo loše za vožnju, da loše drži, loše ide.
Jednostavno, za održavanje i servisiranje, Renault je obećano vozilo.
Tako da nisu svi hejteri.... A ja tebe nisam nazavao renault hejterom.
Alfu bi voleo da probam, provozam.
Lično je nikada ne bi kupio.... Nemam više entuzijazma da se bakćem sa takvim "slučajevima".
@ Đorđe
Da nadodam kako skoro za svaki dio uključujući tu famoznu elektroniku je dobavljač identičan kao za BMW.
Zato sam ranije objavio da neki ovdje seru reda radi i nisam ništa pogriješio. No ovdje iz meni nepoznatih razloga za istinu vlada cenzura.
Oktopod ,ja nikad nisam hejtovo Renaulta , naprotiv , ali kad je nešto govno , ne mogu reći da je kolač , nebitno da li je to Renault , Alfa ,BMW , Mercedes ili Ferrari...
Sa aspekta kupovine auta od tačke A do tačke B , posebno kao polovnog Renault jeste bolja kupovina od Alfe , ali samo iz razloga jednostavnijih konstrukcijskih riješenja.
Evo npr. Megane 2 vs Alfa 147 , Megane ima kvalitetniju benzinsku ponudu , Alfa ima dizelsku , elektrika i elektronika je u 5 deka tj. kakvu nafaku imaš , završna obrada i kvalitet upotrebljenih materijala takođe ništa značajno u korist nekoga e sad krucijalno i zbog čega se Alfa izbjegava-ovjes.
147 ima sofisticiran ovijes , napred dvostruka ramena , nazad multilink , dok je kod Megana klasična šema McPherson napred , polukruta osovina nazad , a realno od te kombinacije u normalnom saobraćaju ne treba više ,tako da npr. prolupalu kuglu kod Megana platiš 10€ kod Alfe će to biti 150€ za gornje i donje rame...
Ali iz tog aspekta je Renault bolji i od Mercedesa , BMW-a...
I opet naglašavam predrasude su glavni problem više nego realno stanje stvari.
Zbog predrasuda a i loše poslovne politike više nema ni Lancie iako se može sve reći , samo ne da je loše auto...
Đorđe
Slažem se sa svim rečenim. Jedino me ono "hejteri" pogodilo.
Alfa 147 je bar za 2 klase lepša od Megana 2. Stabilnija, lepša za brzu vožnju, ali manje udobna i komforna. I ne sporim da je po samom imenu premijum auto za Megana 2. To samo da dopunim, na ono što si naveo,
"Udobnost je bila ključna i prilikom formiranja sistema oslanjanja u automobilu, koji je sačinjen od "mekferson" sistema napred i TORZIONOG vešanja pozadi,"
Zar "torzija" nije jako NEPOŽELJNA u svetlu njenog "održavanja" ?
Nije bila namera da povredim nicija osecanja prema nekom automobilu, znam da je ljubav slepa pa i prema objektu, samo sam podelio informaciju koju mi je saopstio drug koji inace radi za zvanicnog uvoznika u Srbiji (i ko je ovde duze od pola sata na blogu, zna da sam spominjao coveka mnogo puta)... meni je inace drago sto su ovi sto negiraju prilicno ubedjeni da je tako nesto nemoguce, jer pretpostavljam da su znali da se tako nesto (testiranje) i dogodilo uopste na NAVAK-u... i da su sigurni da je bilo kakav kvar zapravo nesto nemoguce jer su vec videli Giuliu uzivo i znaju joj vec sve nedostatke iz duze servisne istorije i upotrebe desetine hiljada vlasnika, kao i da su prvi modeli sa traka besprekorni... mozda je najjednostavnije objasnjenje i najbolje - pocetne serije, a mozda i nije tako jednostavno... no emocije su to...
A sto se tice istog dobavljaca, ljudi koji i malo znaju, znaju da komponentasi prave prema specifikacijama odnosno standardima koje propisuje svaki proizvodjac ponaosob, koji opisuje izgled, kvalitet, dimenzije, itd o proizvod/deo automobila, tako da je nezgodno reci da to sto dva proizvodjaca koriste istog komponentasa imaju proizvod istog kvaliteta... moze da bude a ne mora da znaci...