home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi RTS, želeći da pospeši kupovinu i na našem tržištu, kompanija "Fijat" organizuje dvadesetčetvoročasovnu akciju u kojoj će građani Srbije moći da kupe vozila po najnižim cenama u Evropi.

Samo dan i noć imaju da se odluče oni koji bi da kupe novo "Fijatovo" vozilo. Ta ubrzana akcija sprovodi se samo u zemljama gde "Fijat" ima fabrike, a već je organizovana u Poljskoj gde se montira manji "fijat 500". Građani će moći putem društvenih mreža da se informišu gde i kako mogu da kupe nova vozila.

"Zamislili smo 24 časa prodaje i zabave kod svih ovlašćenih dilera u Srbiji. U toku ovog perioda moći ćete da kupite 'fijat 500L', a da ne morate da date automobil na reciklažu sa većim paketom opreme ispod 10.000 evra. Pogodnosti dajemo i za kredite, pa rata sa 98 evra pada na 89 evra. Postoje hiljade kombinacija, a na primer 'fijat 500' moći ćete da kupite za 10.000 evra sa staklenim krovom i velikim paketom opreme, a u Evropi on košta i do 14.000 evra", kaže komercijalni direktor "Fijat Krajsler automobili Srbija" Umberto Janučeli.

Od jula se ukida reciklaža za "Fijatova" vozila. Popust od 2.500 evra za uništavanje starog vozila neće više važiti.

"'Fijat' i do sada nije koristio subvencije države za reciklažu. Jednostavno to smo snosili iz svojih marži. Ne možemo više samo mi jedini na tržištu da snosimo cenu reciklaže. Nadamo se da će za sve uvoznike doći neki podsticaj od države jer su nam potrebni novi i ekološki čisti automobili", dodaje Janučeli.

"Fijat" je novinarima predstavio i novi model "alfa romea" – "juliju" – koja ima "Ferarijev" motor od preko 500 konja. I ona se može naručiti, a cena joj je viša od 80.000 evra.

Izvor: Rts.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Fiat



čitanja : 2213



Komentari

"Fijat" je novinarima predstavio i novi model "alfa romea" – "juliju"

Bravo RTS, kolicina gluposti na nivou "Informera"... Dokle vise FIJAT, pa ljudi ovo je skracenica! I da Alfa Romeo se pise velikim slovom, a i Giulia nije Julija!

Autor ALFISTA 13 Jun 2016, 17:01

Ne vredi (u prenesenom značenju, a i bukvalno kada je u pitanju FIAT 500L).

Bojim se da FIAT (kao i nijedan drugi proizvođač automobila prisutan na našem tržištu) nemaju u ponudi automobil prilagođen potrebama domaćeg kupca, a to je, očigledno već godinama, greška.

Ko pogleda prosečnu platu i pomnoži je sa 12 (meseci) znaće koji cenovni segment je nepravedno zanemaren i to godinama.

Suludo je za očekivati da će neko ko želi pre svega transportno sredstvo, da kupi kola vredna 10000 evra, a kamoli od više desetina hiljada evra pošto tržište za automobile skuplje od 10000 evra već uveliko postoji i prebukirano je, dok i za vozila ispod 10000 evra postoji publika, dok u cenovnom rangu od 3500-4000 evra do nekih 6000 evra ne postoji nijedan nov automobil u ponudi, a upravo u tom cenovnom segmentu je svojevremeno postojala potražnja za 10-15 hiljada automobila godišnje.

Dok neko u ovoj zemlji ne shvati da bez povratka Zastave nema ni masovne motorizacije domaćeg tržišta sa novim automobilima, ostaje nam samo da po ne znam više koji put udaramo glavom u zid u nadi da će zid da pukne. :D

Jedno je sigurno, sve se radi obrnuto. Lada je najbolji primer šta je država trebala da uradi 2008 sa "Zastava Automobilima".

Nek država barem ispravi kardinalnu grešku učinjenu prema firmi "Zastava Automobili" i bar proda brend nekom ko će da otvori za početak malu fabriku automobila, a u perpektivi, kroz rast i veću.

Sto se tiče FIAT-a, ono što je krivo odrađeno još od samog početka, ne da se ispraviti. Jedino da 500L prodaju po 7500 evra i to svaki dan pa da ga bar taksisti masovno kupuju, kad već ne mogu fizička lica, a u međuvremenu mnogo više se angažovati na rešavanju sudbine višedecenijskog simbola na način da profunkcioniše. Mislim na pre svega "Zastava Automobile" jer "Zastava Inpro" je samo delić "Zastave".

Alternativa za sve ovo je da gledamo kako domaća automobilska industrija nestaje pred našim očima.

Dok je nama domaće automobilske industrije ovakva kakva je sad, jedina perspektiva nam je prazna fabrika u Kragujevcu, koja je uz to već polu-prazna.

Autor Zastava 13 Jun 2016, 17:31

Kod nas jedino Fiat sto nesto radi u vezi reciklaze. Ionako nam je drzava groblje automobila. Sramota da stranci vise brinu o nasoj drzavi nego mi sami.

Autor B.M 13 Jun 2016, 20:04

B.M
Fiat i izgleda kao da je recikliran. Kako koja godina, sve je bliži Daciji.

Autor Oktopod 13 Jun 2016, 22:34

Auto
Stigao Tio HB kod Stojanova, ima i cenovnik! ;-)

Stojanov.rs

Autor carobnjak 13 Jun 2016, 23:04

Nek ponudi Dacija i ostali proizvodjaci ono sto nudi Fiat u Srbiji, staro za novo, reciklazu, povoljne kredite i ostalo. Fiat se itekako oduzio Srbiji za razliku od nekih drugih koji imaju vecu prodaju a bas ih briga da pomognu.
Skoda je dosta automobila prodala u Srbiji a ulaze samo u dilere i servise. Pitajte jel moze staro za novo :)

Autor B.M 13 Jun 2016, 23:23

Smehotres od cena za TIPO HB kod nas.
Neki dan, na prezentaciji HB-a, rekoše kako će da ima cene kao sedan, a njima HB 1,6 dizel sa elektro podizačima zadnjih prozora košta 20.080 ?!?

http://www.stojanov.rs/wp-content/uploads/2016/03/Copy-of-TIPO-HATCHBACK-JUN-2016.pdf

A pošto mu je rezervni točak "punih dimenzija" opcija, bilo bi lepo znati koja je zapremina gepeka sa tom opcijom.
I kako uopšte izgleda u paketu opreme za 18,880 €, tj. bez tableta od 7" ?

Autor moron 14 Jun 2016, 09:09

Manje košta Megan Intens DCI 130 ( 19.590 ) nego li Tipo HB 1,6 MJ Longue sa 120 ks ( 20.080 ).
Fiat je ponovo baš "razborito" odmerio cenu :)

Autor moron 14 Jun 2016, 14:13

Moron
To su kataloske cene, kad ces vise nauciti?
Toliko kosta i sedan verzija...

Autor carobnjak 14 Jun 2016, 15:08

carobnjak
Evo ti onda i "kataloške" cene za Tipo sedan, niže su od "kataloških cena" za HB, tako da nije istinito ono "priopćenje" od pre par dana ( da HB košta kao sedan )
http://www.stojanov.rs/wp-content/uploads/2016/03/TIPO-APRIL-2016-1.pdf

A i dalje stoji što sam ranije rekao, da je "kataloška cena" za magan dizel sa 130 ks u paketu Intens niža od "kataloške cene" za tipo HB od 120 ks u skupljem paketu (koji jedino i ima elektropodizače pozadi).
Ti možda misliš da Tipo HB "treba" da je skuplji od Megana? Moguće, zbog slabijeg motora ... Ima (ekološke) logike ...

Autor moron 14 Jun 2016, 15:41

Moron
Ne mislim da treba da je skuplji od Meganea ali je nesto skuplji HB od sedana, sto zbog boljih materijala sto zbog tableta...
No, i dalje mislim da ti ne kapiras razliku izmedju kataloskih i prodajnih tj.realnih cena, koje su kod Tipa i 3000 manje dok kod Renoa bas i nisu...;-)

Autor carobnjak 14 Jun 2016, 15:52

HB je skuplji preko 1.000 od sedana.
A 03.06. ovde beše vest:
"Umberto Iannuccelli, generalni direktor kompanije FIAT Automobili Srbija, rekao je: ... Tako će se od sada, Tipo sa petora vrata prodavati po istoj ceni kao i limuzina ..."

Autor moron 14 Jun 2016, 16:05

P.S. u svakom slucaju stigosmo do poredjenja Tipa sa Meganeom, dok je do sada bila u opticaju Dacia Logan, Skoda Rapid (koje su bar dve klase ispod) tako da sam ja prezadovoljan napretkom pojedinih blogovaca...:-D:-D:-D

Autor carobnjak 14 Jun 2016, 16:06

Moron
Tipo sedan 1.4 Opening Edition kosta 15070 eura a HB 1.4 Easy 15380, znaci samo 310 vise, uz gotovo identicnu opremu, i sve to po kataloskim cenama kako ti volis! ;-)
Realno je to za oko 3000 manje sto je najpovoljnije u segmentu, da podvucem - C je u pitanju ako neko ne zna ili nece da zna...

Dizel verzija je druga prica, spada u najskuplje, mozda s razlogom a to je najbolji dizel na svetu te kubikaze koji se dokazao u masovnoj eksploataciji a ne u laboratoriji kao neki, Opelov npr.

Autor carobnjak 14 Jun 2016, 16:15

carobnjak
Ti isto kao taj Umberto Iannuccelli. Bazni Tipo sedan sa 1,4 atmo je 14,280 €, a HB je 15380.
Razlika nije 310 eura, kako ti kažeš, već 1.100.

Autor moron 14 Jun 2016, 16:48

A evo kako kod nas dobro ide prodaja Tipa sedana. Ne mogu da prodaju ni ovaj "nov" primerak iz 2015. godine:
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/8347522/fiat-tipo-16mjet-120ks
Narod sve "razgrabi" kol'ko je to dobro :)

Autor moron 14 Jun 2016, 16:53

Moron
To je zato sto je HB "premium" a sedan nije. :)
Doduse dimenzijama Tipo zaista spada u kategoriju Megana, Astre...
I to je to.

Autor P1 14 Jun 2016, 17:08

Moron
A ti nisi primetio da se bazni paket od Sedana uopste ni ne nudi kod HB???

Autor carobnjak 14 Jun 2016, 17:17

Moron 16:53
To je mozda test vozilo, ima ih vise...

Autor carobnjak 14 Jun 2016, 17:19

Moron
A bazni Tipo sedan kosta 10990 eura, ako nisi primetio...

Autor carobnjak 14 Jun 2016, 17:23

http://rs.n1info.com/a168760/Biznis/Kragujevac-Fijat-ukida-jednu-smenu.html

Polako Fiat zatvara radnju u Srbiji, a i uopšte.... Sa ovim Tipom su bliži dnu.

Autor Oktopod 14 Jun 2016, 17:59

Oktopod
A Tipo se proizvodi u Kragujevcu???

Kao sto jedan rece: rad u trecoj smeni nije zdrav, danju se radi a nocu spava...;-)

Autor carobnjak 14 Jun 2016, 18:06

carobnjak 14 Jun 2016, 17:19
Onaj Tipo iz 2015. godine nije "testno vozilo". Pogledaj oglas. Tuga od cene.

Ti si, inače, gori nego bilo koji KIA bot.
Do juče si SA PRAVOM "pljuvao" KIU i njene fiktivne ("kataloške ") prodajne cene ( po kojima se ništa ne prodaje), a sada, kada je nama dragi fiat u pitanju, te "kataloške cene" su ti sasvim OK. Malo licemerno ...

Autor moron 14 Jun 2016, 18:28

Moron
A zasto onda kosta 15490 eura umesto 18000???

Pobrkao si loncice, Kija je posebna prica, kod nje nisu problem kataloske cene nego one realne, tj.niko ne zna koliko zapravo kostaju njihovi modeli kad treba da platis...

Moram da te pitam, jel ti ovako zastupas i svoje klijente, blago receno traljavo i trosmisleno? ;-)

Sto se licemerstva tice, ima li veceg od onog koji vozi multijet a non stop serenda o njemu???

Autor carobnjak 14 Jun 2016, 18:50

carobnjak
Mnogi ne prodaju po "cenama" koje su označene kao "FINALNE" u "zvaničnim cenovnicima".
Ne znam ih sve, ali za neke sam siguran ( Opel, Fiat, pežo ...), a za neke sam trenutno u dilemi da li postoje još neki dodatni popusti osim onih koji su već označeni u cenovnicima ( npr. KIA, reno, ford ...). KIA je "do juče" nesporno bila "kralj magije" sa svojim silnim "saberivo-nesaberivim" džokerima ( i zaista nisi imao predstavu gde bi "u naravi" bila "konačna cena" ), ali npr. trenutno označene cene za ceed paket Euro Editon deluju veoma realno ( veoma "finalno" i "prodajno" ).
Ali, današnji "kralj magle" u Srbiji nije više KIA, već FIAT, jer "zvanične cene" sigurno nisu prodajne, ali potencijalni kupac ni uz pomoć Svetog Petra ne može unapred da ima predstavu koja bi mogla da bude bar približna "prodajna cena".
Zato neki dileri Fiata na sajtu više uopšte i nemaju oglašene cene ( kao AK Kole),pa ti ne preostaje ništa drugo, nego da se pomoliš dragome Bogu, prekrstiš tri puta (i levom i desnom rukom ) ... i udješ preko praga auto salona Fiata, pa šta ti dragi Bog (diler) "dadne" ...
I ti znaš da je tako. I ja znam da je tako. A ti veličaš te FCA kabadahije ...
Da li sam ja licemer - nije tema. Ali - jesam. No to sa fiatom nema veze. Niti sam licemer zato što ukazujem na neke nedostatke vozila koje imam. Da je ovo sajt o biciklizmu,rekao bih ti šta ne valja na biciklu koji imam.
Ali, ni na sajtu o biciklima, ni na ovom, neću veličati ono što imam ( samo zato što to imam ) i ubedjivati sve oko sebe da je moj izbor najbolji ( da bi svi oko mene potvrdili ispravnost i pravilnost mog izbora ).
A ti, ako uzmeš tog Tipa (a iskreno se nadam da hoćeš), prestati nećeš sa hvalospevima.
Tu je razlika ...

Autor moron 14 Jun 2016, 19:45

Moron
Sigurno ga necu kupovati zatvorenih ociju i usiju kao sto si ti... :-D

Autor carobnjak 14 Jun 2016, 19:54

carobnjak
Znam ja da se Tipo ne pravi u Zastavi. Nisi valjda stvarno pomislio da toliko ne znam ? :)
A gde se pravi? U Turskoj ? Sedan ili i HB ?
Rekoh, Tipo će da pomogne Fiatu da dohvati dno.

Autor Oktopod 14 Jun 2016, 20:33

Oktopod
Znam da znas ;-)
Tipo je svetla tacka, bar ne dolazi iz Diznilenda...:-D

Jos ga nisi vozio?
Sta cekas?

Autor carobnjak 14 Jun 2016, 20:43

carobnjak
Nisam vozio Tipa, video sam ga sa 20 metara. Nemam vremena .... Sad probam nešto "bolje" od 2,2 L
U poređenju sa konkurencijom Tipo, klasa ispod.... Nešto bolje od Dacije.

Autor Oktopod 14 Jun 2016, 21:00

I dok nemacka pokusava da zabrani prodaju fiata na njihovom trzistu, mi podsticemo nemacko. Gospodo uskoro ce onaj sto vozi VW imati problema ne samo u Italiji vec i u Srbiji, zivi bili pa videli!

Autor Roky 15 Jun 2016, 12:54

Moron
Evo ti realna cena za Tipo HB, kao sto sam i rekao 3000 eura manje! ;-)

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/8398109/fiat-tipo

Autor carobnjak 15 Jun 2016, 13:32

@moron
U pravu je carobnjak, evo i ja sam nasao realnu cenu za novi Tipo HB...

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/8241153/fiat-tipo

;)

Autor Orlo 15 Jun 2016, 13:39

carobnjak
To je "Cena vozila ... izrazena uz Trade in popust - STARO ZA NOVO" :)

Orlo
"Toliko" (sa tvog oglasa) će onaj "carobnjakov" da vredi već za 15 dana :)

Autor moron 15 Jun 2016, 14:47

Moron
Da, pa?
Neka i Reno i ostali ponude slican popust. Ko im brani...

A Orlo bolje da cuti, ili da nam se pohvali sta on to vozi... :-D:-D:-D

Autor carobnjak 15 Jun 2016, 14:54

carobnjak
Meni je drago ako Tipo HB 1,6 MJ Longue može da se kupi za 16.990 "bez zavrzlama", bez tog glupog "TRADE IN" (možda će onda takav karavan da im bude "oko" 18.000, pri čemu imaš astru karavan Enjoy 1,6 CDTI za 17.500, ja je gledao u AC "Brajić" ), ali imaj u vidu i da ni ostali ne koštaju onoliko koliko piše u zvaničnim cenovnicima (Megan Intens 1,5 dci ti je "napisan" cenom na 18.000 ), tako da ta cena za Tipo nije tako spektakularna kako neupućenom na prvi pogled može da se čini.

Autor moron 15 Jun 2016, 15:33

Moron
Nisam ni pomislio da je spektakularna, opet ti sa tvojim pravnickim metodama izvrtanja istine! :-D

Mene ipak raduje onaj za 11990! ;-)

Autor carobnjak 15 Jun 2016, 15:41

carobnjak
Ne zaboravi da je to cena TRADE IN. Oni mogu da stave nižu cenu za "onoliko" "koliko" će tebe da "zavrnu" pri proceni vrednosti tvog vozila. To se radi uobičajeno.
Dam tebi fitkivno veću procenu vrednosti tvog vozila ( i ti srećan) i za toliko smanjim popust koji uobičajeno dajem na moje novo vozilo. Ili, kao ovde. Iskažem da je popust na nova kola veći, ali ću te zapravo "zaklati" pri proceni tvog starog vozila. Probaj, pa ćeš videti :)
Kod "reciklaže" je slično, ali utoliko bolje i transparettno što "u zamenu" daješ vozilo koje tržišno ne vredi ni onu stvar.

Autor moron 15 Jun 2016, 15:46

Moron
Ahahaha, ja mog dajem za DZ! :-D

I sta je po tebi postenije, napisati cene uz trade in, ili kriti i davati cenu na upit (reno) ili ne davati popust uopste ( skoda) ?

Autor carobnjak 15 Jun 2016, 15:50

carobnjak
Najpoštenije je kod škode. Prodajna cena je ona koja piše u cenovnicima (na sajtu ili "šatmpano"), stim da imaš napisanu onu "nadrealnu" i "prodajnu".
http://www.skoda-alpros.rs/octavia-combi/cenovnik/
A nikakvih dodatnih popusta nema (osim za vreme sajma, na po nešto).
Šta poštenije od toga ima?
Rekao bih (ne mogu ruku u vatru da stavim) da je tako i kod renoa (ne računajući nekada neka vozila sa lagera). Na žalost, sistem "nadrealnih cena" kod nas caruje i mnogi prikazuju samo "nadrealne" cene.

Autor moron 15 Jun 2016, 16:06

carobnjak
Sa ovim "baznim" Tipom, baš ćeš da se usrećiš

Autor Oktopod 15 Jun 2016, 16:25

Oktopod
Sta mu fali? Nije bazni, srednji paket opreme...

Autor carobnjak 15 Jun 2016, 16:36

Ima li negde slika enterijera tog baznog HB-a? Da vidim kako je rešen "na mestu tableta"
Gledajući spisak opreme, njemu ne fali ništa. Osim što ne razumem da li serijski ima kit(u) ili ćopavi.

Autor moron 15 Jun 2016, 16:42

Moron
Ekran je kao u sedanu Edition Plus.
Moze se doplatiti rezervni tocak, mali ili u punoj velicini, od jula meseca...

Autor carobnjak 15 Jun 2016, 19:00

@moron
Evo jednog skoro pa baznog Tipa HB:

http://ww3.autoscout24.de/classified/290818043?asrc=st|as

@carobnjak
Sta je tebi smesno, jel to sto ne mogu da priustim nov auto, ili sto komentarisem a nemam za nov auto, ne razumem?
Ako ne znas za salu onda ne znam sta da kazem...

Autor Orlo 15 Jun 2016, 19:07

Orlo
Naravno, prihvati je i na svoj racun, ne samo na tudj...;-)

Autor carobnjak 15 Jun 2016, 19:17

Orlo
To sto si linkovao je Pop paket koji se kod nas ni ne nudi!
Kvake nisu crne vec hromirane i kod Easy i kod Lounge, koji idu za nas...
Mada u enterijeru ne vidim razlike.

Tipo HB u Easy paketu u stvari ima vrlo slican enterijer tj.paket opreme kao najvisi u Sedanu tj. Open Edition Plus, jedino sto nema alu felne...

Autor carobnjak 15 Jun 2016, 19:25

Koliko priče uzalud. Obrni okreni sigurnija kupovina od tog "opit"-a tj. tipa Hb je i30.

Autor rasa 15 Jun 2016, 19:41

Rasa
I on je u opciji ali je zastareo, tromije ide taj 1.4 nego u Tipa...

Imas neku trecu, pametniju opciju za 12000?

I sta ti znaci sigurnija kupovina, pored petogodisnje garancije i 200 000km kod Tipa?

Autor carobnjak 15 Jun 2016, 19:56

Ako je verovati ranijim PR priopćenjima Fiata, sa 1,4 atmo motorom Tipo "dostiže maksimalnu brzinu od 185 km/h i ubrzava od 0 do 100 km/h za 11,5 sekundi".
Samo po sebi, to deluje OK, slično novom meganu sa 1,6 atmo motorom ( 11,5 i 191 km/h), stim da megan više troši po gradu (8,6 u odnosu na 7,7).

Autor moron 15 Jun 2016, 20:19

carobnjak
Petogorišnja garancija znači da će da te deru 5 godina.....
Taj 1,4 u Tipu će da bude moderna peglica, ma šta tamo pisalo se i lagalo. A potrošnja, po gradu dodaj na punta 3-4 litra, a na otvorenom 1-2.

Autor Oktopod 15 Jun 2016, 20:29

Ovako, nisam lično sada zainteresovan da kupujem novi auto ali imam favorite. Imao sam kratko i30 mk1 1.4b 109ks i što zbog mase što zbog malog momenta na previsokih 5krpm taj me motor smorio. Ptpisujem da Focus mk1 1.6b 100ks ide bolje. Pre kupovine polovnog focusa probao sam novi pre fejsliftinga 1.0 100ks. Ide lepo, mekši je ali mnogo troši. Pre par godina probao sam 500L 1.3d 85ks i nije me zadovoljio kako vuče. Fiat slabo drži cenu, a taj 1.4b 95ks ne može biti bolji motor od dorađenog 1.4b 100ks iz Hyu. i30 čeka zamenu ali je restil, motor dorađen, cena pala, osnovna oprema (bočni jastuci) nikad bolja. Beli sa 1.6b motorom i srednji paket za oko 12kE best-buy na duže staze.

Autor rasa 15 Jun 2016, 20:31

Oktopod
Sta ce da me deru? Za redovan servis mgnje od 100€ godisnje ???
Gresis, u Tipu taj 1.4 sasvim lepo ide za razliku od glomaznog 500L.
Uostalom nisi ga ni vozio, ne budi neozbiljan...;-)

Rasa
Bolje drzi cenu od Hyundaia, pogledaj oglase!
Uostalom kupujem auto za sebe, ne za druge...

i30 sa 1.6 kosta preko 13 hiljada osim ako imas kes.

Autor carobnjak 15 Jun 2016, 22:03

carobnjak
"rasa" je u pravu (za cenu), ima i30 sa 1,6 benzincem (od 120 ks) za 11.990, pogledaj cenovnik. Oprema je sada OK i u baznom paketu. Ima više nego solidne perfomanse ( 10,9 i 192 ). Ali sigurno troši više od Tipa.

Slažem se sa tobom da je održavanje za Tipo 1,4 povoljno. Tj, da je godišnji servis (verovatno) ispod 100 eura (on kao EURO 6 koristi ulje 0W-30 i to je ulje ipak malo skuplje od ulja za moj MJ, jer on kao EURO 5 koristi 5W-40).

Autor moron 15 Jun 2016, 22:17

Ja glasam da uzme čovek Tipo, kada već voli Fiat, a i model je sasvim nov. Druga opcija polovna Delta.
Poz

Autor Raziel 15 Jun 2016, 22:54

Moron
Znam cenovnik, a ti pogledaj sta pise iznad kolone, koja je cena za kes, a koja za beskamatni kredit...
Ukratko 12990+480 metalik boja, ili 1000 manje ali za KES, koji niko i nema...

Autor carobnjak 15 Jun 2016, 23:19

carobnjak
Kupi Renol Megan. Daju ljudi povoljno bezkamatno finansiranje. I dobiješ auto a ne Tipo :)
Zovi da ti napravim cenu. :)

Autor Oktopod 15 Jun 2016, 23:32