home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Reno je predstavio dva noviteta koji će se od sutra naći u svim salonima francuskog proizvođača širom Srbije. U pitanju su redizajnirani "reno klio" i "megan grandtur", odnosno karavan, čija je cena ista kao i hečbeka

Kraj leta obeležen je bogatom noviteta koji stižu na naše tržište. Uz nove modele kao što su “megan 4” i “kadžar” sada nam stižu redizajnirani “klio” i “megan grandtur”, odnosno karavan verzija.

“Megan” je auto koji i dalje izaziva veliku pažnju prolaznika i vozača, gde god da se pojavi. Mi smo nekoliko puta imali prilike da ga testiramo, a najsvežiji test benzinca možete da pročitate u najnovijem broju Auto magazina koji je već na kioscima širom zemlje.

Interesantno je da u odnosu na hečbeka karavan ima nepromenjenu cenu, dakle, može da se nabavi već za 12.990 evra sa PDV-om, koliko košta “lajf SCe 115” verzija sa atmosferskim 1,6 benzincem od 115 “konja”.

Veoma dobro opremljen srednji po redu paket “intens” sa 1,2 turbo-benzincem od 130 “konja” košta 16.990 evra, dok cene dizelaša počinju već od 14.990 evra. Sve cene su sa uračunatih hiljadu evra popusta.

Za ljubitelje sportskih verzija tu je “GT 205 EDC”, turbo-benzinac zapremine 1,6 litara sa 205 konjskih snaga i automatizovanim menjačem sa duplim kvačilom. Cena ove verzije “megana karavan” je 23.490 evra, što je ujedno i najskuplji model.

Dobro poznati “klio” četvrte generacije je prošao kroz tretman restilizacije. Izmene su pre svega uočljive na svetslonim grupama, koje su sada dobile LED tehnologiju. Farovi su dobili ne samo prepoznatljiva renoova dnevna svetla u vidu LED trake C oblika, već i glavna svetla u LED tehnologiji.

Izmena ima i u unutrašnjosti, a posebno nam se dopala nova plišana sedišta u kombinaciji sa eko-kožom.

Cena redizajniranog “klija” počinje već od 9.650 evra. Reč je o baznom “lajf” paketu sa poznatim 1,2 atmosferskim benzincem od 75 “konja”. Iako košta ispod deset hiljada evra, na spisku standardne opreme se nalaze šest vazdušnih jastuka, Reno kartica za otključavanje, tempomat, LED dnevna svetla, elektro-podesivi retrovizori i prednji prozori i priprema za radio.

Za 1.100 evra uz “zen” paket više dobija se još mnogo toga – klima uređaj, multimedijalni “medijanav evolušn” sistem sa dipslejem osetljivim na dodir dijagonale sedam inča, blutut konekcija za telefoniranje, USB i AUX priključci…

Što se tiče motora, u ponudi je i dalje trocilindrični turbo-benzinac zapremine 900 kubika od 90 “konja”. Novina na našem tržištu je četvorocilindrični 1,2 turbo-benzinac od 120 “konja”, koji će moći da se poruči i sa automatizovanim “EDC” menjačem sa dvostrukim kvačilom. Sa ovim motorom i najvišim “intens” paketom opreme “klio” košta povoljnih 14.050 evra.

Ponuda dizelaša je ista kao i do sada, što znači da je kupcima na raspolaganju čuveni 1,5 dizelaš sa 75, 90 i 110 konjskih snaga. “EDC” menjač može da se poruči samo uz srednju varijantu od 90 “konja”.

Kao i do sada, u ponudi je “klio grandtur”, odnosno karavan verzija. Paketi opreme i motori su isto kao za hečbeka, izuzev cene koja je veća za 700 evra.

Preuzeto sa: Magazinauto.com



čitanja : 2641



Komentari

"Interesantno je da u odnosu na hečbeka karavan ima nepromenjenu cenu ... Veoma dobro opremljen srednji po redu paket “intens” sa 1,2 turbo-benzincem od 130 “konja” košta 16.990 evra ..."

SVAKA ČAST ZA RENO !!!

Autor moron 20 Sep 2016, 22:52

@Djordje & Reno fanovi
Koji su Renolini najbolji 1,5dci motori ( verzije ) ?
Koji su se najbolje pokazali ( nivo snage, sa FAP-om ili bez itd ).
Konkretno mislim na Megan 3 ( kupe ).
Koja je najbolja motorizacija za njega i valjaju li oni 1,6 , 1,9 i 2,0 dci ?
Čitah sad da slabije verzije imaju Delphi, a one jače od 105 i 110ks Simens ili Continetal koji ne prave probleme.
Valjda su Delphi zamenjene Boschovim kasnije pa problem rešen.
Piše da Euro 5 nemaju probleme , ali nisu li svi dci u Meganu 3 Euro 5 ?

Autor P1 21 Sep 2016, 01:37

Poslednja epizoda Vrelih Guma, Piroski ismevao Klio 0.9tce do suza.
Kaze, prvo kad se upali i doda gas, nesto lupi i zatrese.
Motor ne zadovoljava ni u 1 aspektu, papir trpi sve, tek kad se doda gas do daske auto ide normalno na 4500 rpm.
Potrosnja fabricka 4.5, na testu 7.9 litara.
Ismevao je Clio do suza.
Pogledajte poslednju epizodu, pa vidite sta je sve rekao.
Ocekujem da auto postavi deo emisije gde Piroski testira Clio 4 GT line.
Da ne bude da sam ha hejter

Autor LAcity 21 Sep 2016, 02:31

Konkretno Megane 3 je postavio veliki kvalitativni pomak što se tiče pouzdanosti svih sklopova a posebno najvećih boljki prethodnika , elektronike i dizel pogonske jedinice.
Čak i ozloglašeni Delphi više ne prave tolike probleme , koliko je pravio u prethodnoj generaciji ali ja bi tu verziju izbjegavao (86 i 90KS) iz prostog razloga što je prilično anemičan u Meganu dok je za Clia optimalan.
Ona verzija 105 i 110KS sa Continental ubrizgavanjem je neki savršen odnos solidnih performansi i mizerne potrošnje , jer ga vadi dosta tih 20KS pride a još više odličan šestostepeni mjenjač.
1.9 je po meni najoptimalniji motor što se tiče performansi,stvarno odlično ide i ko više ima otvorene ceste bolji je izbor nego 1.5 , jer u gradu se i osjeti razlika između ta dva motora u korist 1.5 ali na auto putu , pri oštrijem tempu 1.9 zna i manje trošiti.
Baš zadnji put kad smo išli u Istru na nekakav seminar , mi išli sa Grand Scenic 3 1.9dCi a kolege iz BL sa kratkim Scenicom 3 1.5 105KS , tamo i nazad 1.5 više potrošio ali je drzan momački tempo , konstantno 150-170km/h s tim da 1.5 kroz Gorski Kotar na par uspona ne može više od 130 dok 1.9 drži bez problema 170 , par puta smo probali Vmax , 203km/h po GPS-u
A pošto se radi o zadnjoj evoluciji F9Q motora , praktično je riješen svih mana (normalno ne postoji savršen motor)
2.0dCi ne bi uzimao u obzir , iako respektabilnih performansi , jer nije specijalno mali potrošač , posebno po gradu plus dosta je skuplji za održavati u odnosu na 1.5 i 1.9 iako ima lanac a ova dva zupčasti i prilično je komleksan motor.
1.6 je suviše mlad za nekakve utiske pouzdanosti , ok je motor što se tiče performansi , ali me razočarao u odnosu na 1.9 kojeg je zamjenio i sa kojim na papiru ima iste performanse , 1.9 je dosta više eksplozivniji.

Verzije bez DPF su u svakom slučaju bolje , jer em manje troše a još više od toga da manje boli gkava iako nije nešto problematičan , samo je problem što ga je vrlo teško naći bez DPF i najčešće će biti da ga nema samo u najslabijoj verziji i oni koji su kupiti novi u SRB.
Što sam prisustvoao lično održavanju nekih posebno velikih kilometraža od same kupovine auta , jesu jedan Grand Scenic 1.9 dCi 260.000km u 4 godine bez većih intervencija na mehanici i Fluence 1.5 90KS 210.000km za 3 godine takođe bez većih intervencija.
Vjerovatno im je i pogodovalo što su većinom bili na otvorenoj cesti (Scenic Italija , Fluence Švicarska i Njemačka)
Normalno kao i svaki Francuz ima svojih nesavršenosti ali sa kojima se može živjeti , u vidu perifernih zvukova u kabini ili balavosti od ulja u motornom prostoru i sl.

Autor Đorđe 21 Sep 2016, 02:45

Djordje
Hvala na odgovoru.
Znači 1,5 i 1,9 najbolji izbor.
Vidim da 1,5 ima u 105 i 110ks, slabiji je bez FAP-a, tako barem piše.
I kod svih verzija koje imaju 5ks manje nema FAP-a.
Ti 1,5 što ste terali imaju 6 brzina ?
Kolika je razlika izmedju 1,5 i 1,9 u gradu ?
Vidjao sam da 1,5 baš dosta skromno troše po gradu, 5,5- 6 lit.

Autor P1 21 Sep 2016, 02:52

110 su svi sa DPF , 105 može imati a i ne mora , iako većina iz uvoza ga ima.
6 brzina je bio taj Scenic.
1.9 u prosjeku uzima minimum litru više u gradu sa tendencijom na više zavisno od tempa.

Autor Đorđe 21 Sep 2016, 03:05

Лазаревчанин, прво погледај новог Клија, па онда упореди како иде и колико троши према Гранде Пунту и Фабији, па се онда исмевај. Лепо би било да сви можемо да имамо овога Клија 4, али очигледно је да не можемо. Међутим то није разлог остављати нетачне и глупо - љубоморне кометаре.
Са аспекта потрошње, нови клио бензинац лако држи просек 5, у мешовитој и примереној вожњи. Убрзање од 12секунди, је сасвим пристојно (за разлику од актелних шкода и фијата са по 16 секунди).

Ако би неко хтео, наравно да може да навуче потрошњу и на 20Л, није порно а ни тешко.

Autor AR 55 21 Sep 2016, 09:12

@ AR55
Ja sam samo citirao Piroskog.
cao

Autor LAcity 21 Sep 2016, 11:40