Akcija za Citroen Berlingo: Kupite najpovoljnije, radite efikasnije

Dolazak jesenjih dana kompanija Avtonova KAB odlučila je da obeleži kampanjom koja će da obraduje sve firme koje koriste manja dostavna vozila u svom poslovanju.
Novi Citroën Berlingo je savremen, svestran i prilagodljiv automobil, koji svojim funkcijama zadovoljava sve poslovne potrebe. Njegove prednosti su mogućnost utovara dve europalete, široka bočna i asimetrična zadnja vrata, prevoz dužih tereta zahvaljujući sklopivim sedištima i još mnogo praktičnih detalja, veoma korisnih u svakodnevnom poslovanju. Može da se nabavi u furgon i business verziji., odnosno sa zatvorenim tovarnim prostorom ili sa dva reda sedišta koja se mogu preklopiti.
Model Berlingo Furgon ima 850 kg korisne nosivosti i volumen od 3,2 m3. Uz lakoću manevrisanja, utovara i istovara robe, nudi i komfornu opremu i prijatnu vožnju, sve ono što je uobičajeno za putnička vozila. Može da se nabavi već za 10.825 evra + PDV.
Model Berlingo Business poseduje dva reda sedišta sa 5 mesta za sedenje. Zadnji red sedišta je preklopiv, tako da je ukupna nosivost 666 kg. Tovarni prostor je zastakljen, a zadnja vrata su dvokrilna sa brisačem i grejačem stakla. Cena za ovaj model je 11.659 evra + PDV.
Berlingo Furgon i Berlingo Business uz obilje dodatne opreme pokreću izvanredni dizel motori 1.6 HDi od 75 KS. Uslovi kupovine su izuzetno povoljni, tako da je, u saradnji sa Raiffeisen Lesing- om, učešće za kupovinu na lizing svega 10% + PDV, period finansiranja 60 meseci, a kamata je samo 1,95%. Uz ove sjajne cene i uslove postoji i mogućnost zamene vozila staro za novo.
Količine svih modela su ograničene, pa oni koji žele kvalitetnu investiciju treba da požure. CITROËN centar nalazi se u Beogradu u Radničkoj 22, a akcija po istim uslovima važi i u dilerskoj mreži širom zemlje.
Izvor: Citroen.rs
Kompanija Avto Nova Kab je sitnim ali odlučnim koracima krenula za sudbinom svog prethodnika,kompanije Vitro Group.Razlika je što se prethodnik odlučio za brzo samoubistvo iz nehata,tako što se prefinansirao.A Nova će polako ali sigurno umreti od gladi! Citroen će po treci put u poslednjih dvadeset godina postati udovac...ili loše bira ili ih ubiva!
"Avto Nova Kab" je dugo bila suviše bahata sa cenama, a i sada je.
Recimo, svuda napolju crna boja za Pikaso košta 250, a u Srbiji je 520, koliko naplaćuju i za metalik. A nije metalik.
@moron
Dovoljno dugo si na ovom portalu da me iznenađuje ovakvo poređenje cene dodatne opreme (kud ne spomenu da svi naplacuju rezervni točak RS02). Evo, kupi crnog Pikasa a ja ću ti lično vratiti novac za crnu boju ukoliko na originalnoj fakturi od Citroena bude pisalo da je ta opcija besplatna ili da košta manje od metalik boje. Tržišta su različita, uslovi su različiti. Činjenica je da crna boja u SLO i BiH košta manje, čak ne košta isto ni da restilizovanom i prethodnoj generaciji Picasa (Citroen SLO), Hrvatska ista cena crne i metalik (Citroen CRO), Mađarska manje (Citroen HU). Vlasnik sva tri više nije Citroen nego ih je prodao švajcarcima EF. Uslovi i cene nisu prema svima isti, mnogo faktor utiče na to, siguran sam da to znaš.
Milan Nikolić
Dok je Verano motors bio uvoznik ( a Verano remont diler ), ljudi iz Verana su cene (kola i opcija) "branili" postupanjem principala, jer "oni kao uvoznici u tome ništa nisu mogli, sve cene je odredjivao principal" (tako se "moj prodavac" "branio" prilikom "pregovora" za dva vozila koja sam od njih kupio, a na moje prigovore zašto je nešto od opcija u SRB dva puta skuplje nego i BiH ili HR ili SLO ).
Kada smo pregovarali oko trećih kola, tad su, na žalost, bili samo diler (a Euro Impex uvoznik). A ja sam opet "kukao" zašto su "preko noći" ( u sred pregovora ) mnoge opcije poskupele i po 50%.
Rekli su opet da nije do njih, već da je "to uvek samo DO UVOZNIKA" (a ne do principala). I tako od moje treće kupovine kod njih nije bilo ništa.
Da li je do principala, uvoznika ili do dilera, meni svejedno.
Suština je jedna i za kupca uvek ista - cene (kola i opcija ) navodno nikada ne odredjuje onaj ko ti kola prodaje.
Prodavac bi ti kao rado izašao u susret, ali ne može, jer je i sa ponudjenom cenom navodno već u minusu.
Tako to izgleda sa pozicije kupca.
Inače, da se sadašnji (G.)Pikaso nudio ranije po cenama makar nalik onima po kojima se danas nudi, ja verujem da na svakom koraku bi čovek odavno za njih zapinjao.
Danas imaju cenu koja može da se nazove normalnom ( npr. takvom mi se čiji cena za dugački Exclusive sa BlueHDI 150, koji je danas skuplji samo 500 eura od "kratkog"). Da je "u ono vreme" imao cenu makar i nalik tome, ko zna, možda bismo tada i pričali o izboru boje.
Ali,danas pikaso ima i novije i savremenije konkurente i nije mu lako ni sa cenama koje ima.
Tek, svaka Vama sreća u radu. A ako nije sve do "principala", već ima nešto i do Vas kao uvoznika, uradite i to "nešto". Figurativno rečeno, mislim da je za Vas daleko bolje prodati 100 vozila uz proviziju po 100 eura, nego 10 vozila uz proviziju 1000 eura, jer sve to treba posle i održavati i popravljati. I bolje da ih je 100 komada, nego li 10.
P.S. Što se tiče pomena rezervnog točka, ja sam razumeo da on uz BlueHDI nije dostupan ni kao opcija.
@moron
Što se tiče rez točka, trenutna konfiguracija ne dopušta kod BHDi od 150 i THP 165 (radi se o pomoćnom rez točku - ćopavac) a dozvoljava kod drugih. U pravu ste, ranije nije moglo zbog spremišta za BHDi tečnost.
Što se tiče bolje 100 nego 10...vlasnici se ne bi složili sigurno, jer igraju sa svojim novcem (bez kredita) a sigurno nije isto kad angažujete 100*Xevra nego 10*xevra. Prvi mesec kada ne prodate 100 dodje na naplatu angažovanje koje je 10 puta veće...ali to ostavljam onima čiji je to posao...samo sam pokušao da ukažem na neke druge stvari...
Pozdrav
Milan Nikolić
Oko toga, "10 kom po 1.000 ili 100 kom po 100" ( cifre su figurativne, naravno ).
Nisam ja rekao da lager treba da broji 100 komada :)
Sigurno je da svaki lager košta dosta da se nabavi, da veći za nabavku košta više, da samo "ležanje" lagera (nemam inače pojma koliki su "uobičajeni lageri"), ali ...
Ja, recimo,prethodna tri vozila nisam kupio kao kola sa lagera. "Čekao" sam ih.
Na poslednjem ("reciklažnom domaćem" ) vozilu ( koje sam takodje čekao da se proizvede),sa plaćenom cenom od 14.999 (sa uračunatim svim popustima, onim "akcijskim" i onih koje sam "izmolio"), diler je u finalu "uzeo" oko 10% na ime provizije (dobio sam obe fakture, nisam slep).
Čim je vozilo stiglo iz fabrike ( sa fakturom FAS-a ka dileru ),ja sam dobio fakturu dilera, platio ga i sledećg dana preuzeo.
Ta kola su kod dilera bila "na lageru" (figurativno) "jedan dan". I opteretila su ga finansijski "jedan dan".
I sve to za 10%. 1.500 eura.
Majku mu, zar je to realno vremenski kratko angažovanje ( "poručiš" i "čekaš" ) baš toliko "realno opterećenje" dilera pa da bi provizija dilera možda trebalo da bude 3.000 ( 20% ) ili 4.500 ( 30% )?
Znam da se gadjam sa ciframa, ali, razumemo suštinu pitanja?
Kada sam se "pogadjao" za 308 SW mk2 ( ili, nar to pokušavao ), imao sam "jak utisak" da neko za vozilo koje će za 90 dana doći iz proizvdjenje (i kod dilera ostati najviše 2-3 dana, dok traje carinjenje ), hoće da mi uzme proviziju od NEKOLIKO hiljada eura. Meni to mnogo bilo ... A onda ni pola godine posle, takav isti SW vidim u salonu po ceniko ja je niža za bar 3.000 eura. Pri čemu meni pola godine pre nisu hteli da daju "ni dinar" dodatnog popusta. A da su dali simobičnih 100, ko zna ...
Zahvaljujući takvoj politici, tih 308 SW mk2 danas ima jako malo, koliko i hondi civic SW. Par komada.
Prosto, maksimalističke marže nikada ne donose baš veliku prodaju. Uz niže marže, pak, raste obim prodaje. I cveta postprodaja.
Zato (kao laik u vašoj struci) i dalje mislim da pna dilema ( "10 kom po 1.000 ili 100 kom po 100" ) ima samo jedno pravo rešenje.