Nova Honda Civic stigla u Srbiju (dopunjeno)

Uvoznik Honde za Srbiju je na svom sajtu objavio kompletan cenovnik za novu generaciju modela Civic, dostupnog u verzijama sedan i hatchback.
Najpristupačniji je Civic hatchback čije cene počinju od 20.490 evra, i to za verziju sa paketom opreme Comfort, benzinskim motorom 1.0 Turbo sa 129KS i manuelnim menjačem.
Kompletan cenovnik Civica hatchback pogledajte na sajtu Honda-srbija.rs

Što se tiče Civica sedan, kompletan cenovnik pogledajte na sajtu Honda-srbija.rs
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Kad je sahrana Civic-a?
Propustio sam sahranu Legenda i Accorda u EU, pa da bar Civic-u upalim sveću?
Čudan je sajt "naše" honde.
Ako "gledaš" sedan, pa odeš na opciju za "poredjenje", za 1,8 atmo "Elegance" i 1,0 "Comfort MT", ispada da je "Elegance" mnogo "mršaviji" sa opremom od "Comfort MT" ?!?
Koliko sam ja shvatio , heč ima bolje vešanje od sedana te je u startu skuplji a kada upoređujete dva sa približnom cenom kod heča se dobije više opreme za iste pare .
Molim nek me neko ispravi ako grešim .
Max. snaga kW (KS) pri ob/min 134kW/1182KS/5,500
Max. obrtni moment Nm pri ob/min 182Nm/5,500
1182 KS i 182Nm.
Deluje kao da su se baš potrudili sa tačnim podacima i preglednošću sajta.
A kad smo kod preglednosti, baš izuzetno što su zadržali stari, dobri, provereni princip da ti ogade i pretragu, i život, i Hondu: krenete od prvog nivoa opreme, pa kad odete na drugi, treći, četvrti.. onda imajte živce kao brodska sajla da nađete gde se to sakrila razlika drugog nivoa u odnosu na prethodni, i tako redom..
Ja odmah izgubio živce. Batalio i Hondu i ove "administratore" koji ne mogu da naprave normalan, pregledan sajt..
Komšija koji ima Moskvič Aleko, kaže: ,,Da su došle švabe u Moskvič, ovako bi izgledao moderni Aleko.'' A drugi dodaje na to: ,,Meni liči na Ladu Samaru sa bad look farovima.''
Žalosno
A tek sad vidim deo ispod pretankog A stuba, a gledam video na YouTube-u, auto od 4.6m sa gepekom u koji staje 2 ranca i 1 kofer.
Nešto mi tu u gepeku užasno veliki baloni točkova, blatobrani su u gepeku, kod nemaca su točkovi van gepeka.
Još ništa nisu naučili, a sebe nazivaju japanskim bmw-om
Granduljko ti bas pretera, Civic ima dobrih 100l više od golfa, a ovoliko opreme kod Golfa ne možes dobiti mi za ovakva pare.
E sad sedan jeste lepši, hatch ima multilink, turbo motor... Mozda je za Srbiju najbolja opcija sedan atmo 1.8 zbog "kvaliteta" goriva i puteva.
Heck seeing is beleiving, možda je Mazda 3 g120 u Attraction paketu ipak bolja i dobrih 3k jeftinija
Zna li neko je li greška na sajtu Delte ili "Elegance" (uz atmo) i Elegance (uz turbo) nisu isti paketi?
Uz atmo nema AEB, ni adaptivni tempomat? I još po dosta toga. A zove se isto? "Elegance".
Granduljko, šta god vozi, samo mu se sijalice kvare. Čak i aleko kad kupi, samo će sijalice biti problematične.
Honda je za Granduljka svermirski san, tu se ni sijalice ne bi kvarile...
@moron Ne verujem da je greška, a na sajam idem tek u sredu, a interesuje me Civic bas. Mada lad čovek pogleda cene može da uzme lupam Focusa Megana i ostavi 3 4k za popravke, a za 2k doplati AEB LDW i ostale goodies....
Ili da uzme jedinog pravog Japanva Mazdu 3.
Btw i off the Topic juče mi La fantana stornirala neku nepravednu ugovornu kaznu tipa 600 eur i rekoh hajde da kupim felne za Jazza nove pošto cu njega da ostavim najverovatnjje a upa prodam... Zovem deltu i vellim fabričke felne za Jazza mislevsi ma dodatnu opramu i čovek mi kaze... 74k za originalnu felnu za jazz iz 2009., a 29k za felnu koja je išla kao dodatna oprema.
Polomio sam policu prtljazmika (stavio je na krov i zaboravio je i rekoh hajde kad sa, tu da pitam)... 500 eur parče tvrfo presovanog kartona sa dve kanapa za fiksiranje... Tako da sam vrlo blizu da kupim Evropljanina
Bez uvrede ,dati 20.000 za ovo nedonošče moraš biti dobar mazohista...
Ako je multilink ono zasto treba kupiti neki automobil, onda je verovatno razmisljanje takvog ubedjenog kupca (kome je nametnuo neki novinar da je to najbitnije odnosno upravljivost na stazi) da onda nema svrhe kupiti porodicni auto koji ima odnos snage veci od 8 kg/KS... a eto prosecan kupljeni automobil u Nemackoj ima (samo) oko 120 KS...
120ks je zlatna mera, ali uvek je bitno da ne probas vise :) ja sam recimo odusevljen sa 530xd by BMW, 265KS.. posle toga ti je sve sporo, ali realno za porodične potrebe 120-150ks.
Ono što mene recimo interesuje je da li doplatiti 3k za Full bezbednosne sisteme tipa Honda sensing? AEB LDW itd, glavu cuva, ali mi je jedan Aus novinar bio simpatičan "ne placajte te gluposti dodatno,samo budite oprezni kao i pre" sad nije bas tako crno belo
Oko te "bezbJednosne" i "opreme" uopšte ... Za prethodnih oko 29 godina sam "obišao Zemlju po Ekvatoru" skoro 15 puta.
Pola toga na "krutoj" zadnjoj osovini, pola na "polu-krutoj". "Multi-klik" nisam imao.
Pola bez servo volana, ABS-a, klime, elektropodizača...
Ipak, svuda stigao.
Sa ESP-om i tempomatom jedva 13 kkm :)
Teško je "razumom" povući granicu i odabrati "nužnu opremu". Čovek je prokleta biljka. Vazda mu malo.
@moron Na kojoj kilometrazi menjas auto?
BTW ja sam napravio listu opreme i spisak kandidata i u Sredu analiza, ali džaba ako ne bude... MORA taj, onda ništa neću kupiti.
Jutros stigla ponuda za sajamsku scenic 1.2 tce 130 edition one, 20k....
Kad postoji jaka emocija prema automobilu (tipa Scenic, 3008) racio ne postoji (nema prostora, gume 20, cena ko BMW 3), kad postoji racio nema emocije (lupam Picasso, 308 sw)
Audi a3 sedan mi je sad ono zapao za oko, ali tu bas ne smes da tražiš opremu, à ja hoću bas da bude glitter :)
J4ZZER
Oko "perioda zamene", sam "smišljam pravila". I "menjam". Češće pravila, nego li kola :)
Ne mislim da sam u prošlosti pokazao neku mudrost po tom pitanju i zato sam sebi obećao da ću "da zgazim" postojeći pežo... Periodično sretnem vlasnika mog prethodnog pežoa iz 2004. (sada je na oko 250 kkm) i vidim da taj francuski djubar još uvek jako lepo šljaka bez ikakvih kvarova.
Što se tiče Tebe i Tvojih dilema, ne znam kako da Ti pomognem. Muka je to golema. Ja,npr, sinoć videh ispred salona Opela kod SC novu (panoramsku) Zafiru, u top izdanju. Pored astra karavan. U tu zafiru (pre redizajna) sam se baš bio zaljubio. Sada ima i neke akcijske cene, mislim da je top izdanje dizela oko 24.000.
Ne znam ... Najlakše mi je kada ne gledam kola ni po salonima, ni internetu. Mislim (nadam se) da ni na sajam neću otići. Lakše je tako. I pametnije. Nego da opet "menjam pravila".
Buduci kupci Oktavie RS cim vide ovu zver sa 1.0 turbo motorom, u mometu ce da se predomisle.:D
@vojvoda Nisi u pravu druze, Octavio 1.0 TSI sa dobrih 14 konja manje i u najvecem paketu opreme koji je siromasniji od Hondinog cak i pocetnog (sem koze na volanu i par sitnica) stoji 18400. E sad kod Octavie od bezb high end opreme ne dobijas nista...
Tako da poredjenje sa RS od 24,5 bas i ne stoji
Koja škoda serijski ima AEB i/ili adaptivni tempomat, kao novi civic?
Moron
Al zato kozni volan tek u najvisem paketu sto je sramota za bednih 150 eura!
Nisam znao da BAZNA Elantra nudi prakticno svu opremu:
kozni volan i menjac, touch screen, alu felne, kamera za parking, tempomat, podizace zadnjih prozora, tempomat itd. za samo 13990!
Bravo Hyu!